Gå til innhold

Hvordan vogn tror dere fotballfrue velger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser for meg at hun vil ha Emmaljunga Mondial Duo. White leathrette.. :)))

Jaaa - jeg kjeder meg.. xD

Anonymous poster hash: 9d1d8...ebd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har jo nevnt at de er inne på en Emma-vogn, så skal ikke se bort fra det.

Anonymous poster hash: f2b37...b00
Skrevet

Det heter hvilken eller hva slags. Hvordan bruker du i setninger som "Hvordan tror du Fotballfrue velger ut vognen sin?"

Anonymous poster hash: 1cec6...476

Skrevet

Det heter hvilken eller hva slags. Hvordan bruker du i setninger som "Hvordan tror du Fotballfrue velger ut vognen sin?"

Anonymous poster hash: 1cec6...476

Takk =) Det var en sløv skrivefeil ;)

Skrevet

Blir nok Emmaljunga Mondial Duo i skinn tipper jeg :)

Anonymous poster hash: 31c36...1c5

Skrevet

Silver Cross til finbruk, og en praktisk vogn som tåler jogging i naturen. Kanskje og en byvogn for caféer for Silver Crossen blir for stor, og joggevognen for døll. Setter en knapp på vogn 3 som de over skriver, Emma vogn.

Anonymous poster hash: 5b3f8...3b4

Skrevet

Herregud. Skal alt diskuteres rundt hennes graviditet, fødsel og kommende baby??

Er det virkelig interessant hvilken vogn hun velger??

Anonymous poster hash: 6c0aa...674

Skrevet

Jeg tror hun velger en med hjul og kalesje. Mulig også et regntrekk om hun går helt bananas.

Anonymous poster hash: 4ed73...0af

Skrevet

Kommer sikkert an på hvem som ønsker å gi henne en vogn...

Anonymous poster hash: f86cd...7d9
Skrevet

Jeg har trodd at all opphaussingen rundt fotballfrue som jeg har lest om i media var sterkt overdrevet, men her inne ser jeg jo at folk faktisk er interessert i hva hun driver med! Skjønner ikke greia i det hele tatt. Hun er ei lett anorektisk jåledokke og et særs dårlig forbilde og gift med en middelmådig fotballspiller. Hva er det som er så interessant?

Enlighten me, please!

Anonymous poster hash: 807fc...14f
Skrevet

Kommer sikkert an på hvem som ønsker å gi henne en vogn...

Anonymous poster hash: f86cd...7d9

Tipper tre vogner. En lys emmaljunga. En bugaboo eller stokke og en hun får sponset.

Anonymous poster hash: 7aa24...20d

Skrevet

En beige bugaboo.

Anonymous poster hash: 87623...ec4

Skrevet

Brio go som hun kanskje får fra Jollyroom.no eller lekmer.no :-)

Anonymous poster hash: 80e38...346

Skrevet

Jeg tror det blir vogndilla der i huset. Akkurat som hos meg :-) Tror det blir mange vogner der :-)

Skrevet

Nitro city tror jeg:-) eller den med 3-hjul hvis det fins enda.

Skrevet

kan dere ikke bare slutte å skive om henne? Null interesse for henne samt det utarter seg alltid til hetsing av en eller annen form av henne.

Synes virkelig disse trådene er på linje med Vågå saken og han derre skipperen!

Anonymous poster hash: 271b0...356
Skrevet

Hetsing fra min side? Svarer for første gang på en tråd om henne. Har stor respekt for denne dama. Synes hun er dyktig, smart og et godt forbilde mtp kosthold. Unner henne alt godt og heier på henne!

Skrevet

Fordi hun velger å være helt offentlig, og legger ut det meste om livet sitt. Et liv som er anderledes og med andre verdier enn det jeg bryr meg om.

Da må hun også regne med at folk har meninger om henne okke som. Bryr meg engetlig ikke i vinkel om h

hverken henne eller andre hva de gjør, men synes det er festlig å se hvordan hun kommer til å takle livet som perfekt mamma, for det blir hun jo helt selvfølgelig! 

Og da leker jeg meg litt med tanken på hva hun vil gjøre, fordi det er litt morsomt å forsøke å tenke på en måte som er TOTALT forskjellig fra meg og mine meninger og erfaringer i livet. :-) For meg er det bare ren underholdning, som en fiktiv serie på TV, rett og slett. Derfor svarer jeg tull på slike tråder, som et lite  pust i bakken fra en helt standard dame, med standard hus, standard klær, standard mann, standard utseende (dog noe stor og slapp i fisken etter fødsel), standard mat og ikke minst : Standard inntekt å leve på. 

Så sånn er det, ikke misunnelig et eneste gram, men synes hun er tøff som legger livet sitt og hodet sitt ut i offentligheten på sølvfat. 

Anonymous poster hash: 5b3f8...3b4
Skrevet

Hva er det med dere og denne fotballfruen? Så mange tråder om henne, hva slags vogn kommer hun til å ha, stellevesken hennes, kommer ungen til å være i stua når den blir født osv... Virkelig? Hun er jo ingen kjent person. Jeg visste ikke hvem hun engang var før jeg kom her. Jeg synes bare at dere som oppretter emner om henne, enten mangler et liv eller er psyke.

Anonymous poster hash: 38360...a39

Selvfølgelig er hun en kjent person, hun er norges mest leste blogger, kokebokfortatter som i mange uker lå på bestselgerlistene i bokhandelen og journalist som skriver i flere motemagasiner osv. 

Noen leser Allers, noen leser Se & Hør, noen leser blogger, dette er den største bloggeren i Norge. Klart hun diskuteres.

Liker faktisk dama jeg, og beundrer alt hun får til, hun er jo en skikkelig duracell-kanin.

Anonymous poster hash: e4263...1d1

Skrevet

Hva er det med dere og denne fotballfruen? Så mange tråder om henne, hva slags vogn kommer hun til å ha, stellevesken hennes, kommer ungen til å være i stua når den blir født osv... Virkelig? Hun er jo ingen kjent person. Jeg visste ikke hvem hun engang var før jeg kom her. Jeg synes bare at dere som oppretter emner om henne, enten mangler et liv eller er psyke.

Hun oppretter tråder om seg selv her og på andre fora for å reklamere for den gørrkjedelige bloggen sin. Akkurat som Erik Ribsskog (skulle tro de var gift).

Anonymous poster hash: 43b3f...0b2

Skrevet

Selvfølgelig er hun en kjent person, hun er norges mest leste blogger, kokebokfortatter som i mange uker lå på bestselgerlistene i bokhandelen og journalist som skriver i flere motemagasiner osv. 

Noen leser Allers, noen leser Se & Hør, noen leser blogger, dette er den største bloggeren i Norge. Klart hun diskuteres.

Liker faktisk dama jeg, og beundrer alt hun får til, hun er jo en skikkelig duracell-kanin.

Anonymous poster hash: e4263...1d1

Nei, hun er nok ikke det. Finnes mange mer kjente bloggere. Bare fordi hun og Ribsskog driver og reklamerer mye for bloggene sine (Ribsskog er Norges mest leste blogger), så er ikke bloggene interessante for det.

Anonymous poster hash: 43b3f...0b2

Skrevet

Tipper hun skal ha mange. Sikkert en Stokke-vogn og en snerten joggevogn i alle fall.

Anonymous poster hash: 03a11...abb
Skrevet

Hun har skrevet på bloggen sin at det blir en Emmaljunga-vogn men at de foreløpig er usikre på hvilket understell de skal velge. Hun har for øvrig kjøpt en Luis Vuitton veske som stellebag... Den jenta kommer til å få sjokk når bæsjebleier, sure gulpekluter og halvspiste bananer begynner å fylle livet hennes :P

Anonymous poster hash: 7f40c...20d
Skrevet

Jeg ser for meg at hun vil ha Emmaljunga Mondial Duo. White leathrette.. :)))

Jaaa - jeg kjeder meg.. xD

Idiot! Hun er ikke harry..

Bugaboo uten tvil

Anonymous poster hash: e41d7...9f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...