Gå til innhold

En helt vanlig familie....

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss snu det litt... her er det kun snakk om mødre som er sammen med en mann med barn fra tidligere forhold. Jeg vet at det er mange kvinner her inne som har barn fra tidligere forhold også og fått flere barn med ny partner. Ville dere dratt på ferie med bare fellesbarna og ikke tatt med barna deres fra tidligere forhold? For som som dere argumenterer det her så får jo disse særkullsbarna dobbelt opp så da gjelder vel det også deres egne fra tidligere forhold?

Ville dere virkelig tatt en uke til syden med kun fellesbarn ikke datteren din eller sønnen din som du har fra før? Eller gjelder dette kun menn med barn fra tidligere forhold?

Vi har gjort det. Dro på ferie med mannens barn mens mine var på påskeferie med pappaen sin. Ser ikke helt problemet med å gjøre sånt en gang i blant.

Men nå skal det sies, forresten, at barna våre ikke er søsken, kun stesøsken. Jeg hadde kanskje sett annerledes på det dersom alle var mine. Gudene vet. Det eneste jeg vet er at det ikke er noen fasit for hvordan man skal være en stefamilie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...