Twintipp og himmelblå Skrevet 18. juli 2013 #26 Skrevet 18. juli 2013 Bruker sjelden eller aldri å kommentere tråder som dette, men helt ærlig, nå slår jeg et slag for menneskehetens forunderlighet! Dette er så overflatisk at jeg har ikke ord. Diskutert med flere mødre og brukt lang tid på en stelleveske? Hvor bleier som skal drites ned og tomme flaske skal være? Ser ut til at fornuften har tatt ett særdeles enormt avbrekk. Jeg har aldri sagt det høyt, men jeg ser ikke noe sunt over det de fremlegger. Overhodet ikke.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #27 Skrevet 18. juli 2013 LV er blodharry spør du meg. Husker "rikingen" og hu xn hans handlet LV som om det var HM. Alt var LV. Grusomt. Synes merkevarer er penest når logo og mønster ikke vises, eller er minimale. Forøvrig i meste laget generelt til min smak den bloggen. Tåpelig av folk å påstå andre er misunnelige forøvrig. Nå kan man ikke lenger ha egne preferanser uten å likom være sjalu. Anonymous poster hash: 24339...716
Superdolly Skrevet 18. juli 2013 #28 Skrevet 18. juli 2013 . Tåpelig av folk å påstå andre er misunnelige forøvrig. Nå kan man ikke lenger ha egne preferanser uten å likom være sjalu. Anonymous poster hash: 24339...716 Det er helt i din rett (og andres) å ikke like LV, selvsagt. Det jeg reagerer på i denne tråden er ikke at folk ikke ville ha kjøpt seg LV stelleveske selv. Hadde de nå enda bøyd seg med å si det! Jeg synes det er ganske hårreisende å sitte å henge ut en person så til de grader som det her gjøres. Man kritiserer både henne og mannen hennes for både utseende og personlighet, og gjør seg til dommer over hvordan hun har tenkt å stelle babyen sin. Som ikke engang er født ennå. "Hun kommer sikkert ikke til å amme, av redsel for å ødelegge kroppen sin." "Babyen hennes skal sikkert fores opp på lavkarbosmoothie." Det fremstår ikke spesielt sympatisk, rett og slett. Det virker smålig og ja, litt misunnelig. Hun er tynn, hun er pen, hun har tydeligvis penger nok til å kjøpe den veska hun ville ha, og hun er lykkelig og gleder seg til babyen. Hva er greia med å tråkke så voldsomt på denne Fotballfruen? Hvis det altså ikke er misunnelse?
Gjest meg&mini Skrevet 18. juli 2013 #29 Skrevet 18. juli 2013 Her lukter det så mye misunnelse at det svir i nesen.
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #30 Skrevet 18. juli 2013 . Tåpelig av folk å påstå andre er misunnelige forøvrig. Nå kan man ikke lenger ha egne preferanser uten å likom være sjalu. Anonymous poster hash: 24339...716 Det er helt i din rett (og andres) å ikke like LV, selvsagt. Det jeg reagerer på i denne tråden er ikke at folk ikke ville ha kjøpt seg LV stelleveske selv. Hadde de nå enda bøyd seg med å si det! Jeg synes det er ganske hårreisende å sitte å henge ut en person så til de grader som det her gjøres. Man kritiserer både henne og mannen hennes for både utseende og personlighet, og gjør seg til dommer over hvordan hun har tenkt å stelle babyen sin. Som ikke engang er født ennå. "Hun kommer sikkert ikke til å amme, av redsel for å ødelegge kroppen sin." "Babyen hennes skal sikkert fores opp på lavkarbosmoothie." Det fremstår ikke spesielt sympatisk, rett og slett. Det virker smålig og ja, litt misunnelig. Hun er tynn, hun er pen, hun har tydeligvis penger nok til å kjøpe den veska hun ville ha, og hun er lykkelig og gleder seg til babyen. Hva er greia med å tråkke så voldsomt på denne Fotballfruen? Hvis det altså ikke er misunnelse? Jeg kan bare svare for meg selv såklart, men det er sikkert mange misunnelige som ytrer sin mening også. Når en person velger å blogge, og utlevere livet sitt på en blogg, må man tåle at folk gjør seg opp en mening, et inntrykk av vedkommende. Det er jo det de ber om. De skriver jo bloggen på den måten de vil fremstille seg på, som igjen gir omverdenen et inntrykk om hvem de er og hva de står for. De må videre regne med å bli diskutert og snakket om, både på saklig nivå og dessverre da mere usmakelige. Det er jo nettopp dette de tjener penger på. Jeg synes det er direkte dumskap å påstå at alle som ikke liker noe eller noen er misunnelige. Alle har sine preferanser, sin smak, sine grunnleggende verdier her i livet, sine prioriteringer, sitt eget jeg. Jeg kjenner mange godt bemidlede mennesker og sitter godt i det selv også, men ingen av "oss" har behov for å bevise det på noe vis. Jeg ser ikke viktigheten i det. En av de jeg kjenner har den enkleste hytta der vi har sommerhus, masse penger, men han vil bare ha ei enkel hytte med 20 liters varmtvannstank.. Det handler igjen om hva man ønsker seg, hva man trenger for å være fornøyd. Det er ingen som har så silkeglatt liv som div. bloggere skal ha det til. Ingen. Folk må få lov til å være kritiske uten å beskyldes for å være misunnelige, det er det minst saklige argumentet i sånne diskusjoner. Jeg synes ikke bloggen er interessant for fem øre fordi den ikke gjengir et normal liv med opp og nedturer, det blir for overfladisk og lite dypt til min smak. Å henge ut personer blir noe annet. Jeg sier bare at innholdet i bloggen, og rent materielle interesser hu har ikke gir meg noe som helst. Kan bruke 15 000 på ei stelleveske jeg og hvis jeg vil, men det trenger jeg strengt tatt ikke til å oppbevare stelleting i. Det er en forskjell her.. Anonymous poster hash: 24339...716
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #31 Skrevet 18. juli 2013 Ser nå at hun skulle henge på ekstra reim med kroker. Var som sagt bare det jeg lurte på HI Anonymous poster hash: 07bb6...db3
Superdolly Skrevet 18. juli 2013 #32 Skrevet 18. juli 2013 . Tåpelig av folk å påstå andre er misunnelige forøvrig. Nå kan man ikke lenger ha egne preferanser uten å likom være sjalu. Anonymous poster hash: 24339...716 Det er helt i din rett (og andres) å ikke like LV, selvsagt. Det jeg reagerer på i denne tråden er ikke at folk ikke ville ha kjøpt seg LV stelleveske selv. Hadde de nå enda bøyd seg med å si det! Jeg synes det er ganske hårreisende å sitte å henge ut en person så til de grader som det her gjøres. Man kritiserer både henne og mannen hennes for både utseende og personlighet, og gjør seg til dommer over hvordan hun har tenkt å stelle babyen sin. Som ikke engang er født ennå. "Hun kommer sikkert ikke til å amme, av redsel for å ødelegge kroppen sin." "Babyen hennes skal sikkert fores opp på lavkarbosmoothie." Det fremstår ikke spesielt sympatisk, rett og slett. Det virker smålig og ja, litt misunnelig. Hun er tynn, hun er pen, hun har tydeligvis penger nok til å kjøpe den veska hun ville ha, og hun er lykkelig og gleder seg til babyen. Hva er greia med å tråkke så voldsomt på denne Fotballfruen? Hvis det altså ikke er misunnelse? Jeg kan bare svare for meg selv såklart, men det er sikkert mange misunnelige som ytrer sin mening også. Når en person velger å blogge, og utlevere livet sitt på en blogg, må man tåle at folk gjør seg opp en mening, et inntrykk av vedkommende. Det er jo det de ber om. De skriver jo bloggen på den måten de vil fremstille seg på, som igjen gir omverdenen et inntrykk om hvem de er og hva de står for. De må videre regne med å bli diskutert og snakket om, både på saklig nivå og dessverre da mere usmakelige. Det er jo nettopp dette de tjener penger på. Jeg synes det er direkte dumskap å påstå at alle som ikke liker noe eller noen er misunnelige. Alle har sine preferanser, sin smak, sine grunnleggende verdier her i livet, sine prioriteringer, sitt eget jeg. Jeg kjenner mange godt bemidlede mennesker og sitter godt i det selv også, men ingen av "oss" har behov for å bevise det på noe vis. Jeg ser ikke viktigheten i det. En av de jeg kjenner har den enkleste hytta der vi har sommerhus, masse penger, men han vil bare ha ei enkel hytte med 20 liters varmtvannstank.. Det handler igjen om hva man ønsker seg, hva man trenger for å være fornøyd. Det er ingen som har så silkeglatt liv som div. bloggere skal ha det til. Ingen. Folk må få lov til å være kritiske uten å beskyldes for å være misunnelige, det er det minst saklige argumentet i sånne diskusjoner. Jeg synes ikke bloggen er interessant for fem øre fordi den ikke gjengir et normal liv med opp og nedturer, det blir for overfladisk og lite dypt til min smak. Å henge ut personer blir noe annet. Jeg sier bare at innholdet i bloggen, og rent materielle interesser hu har ikke gir meg noe som helst. Kan bruke 15 000 på ei stelleveske jeg og hvis jeg vil, men det trenger jeg strengt tatt ikke til å oppbevare stelleting i. Det er en forskjell her.. Anonymous poster hash: 24339...716 Alt du skriver her er jo helt greit. Men har du lest denne tråden? Det handler ikke om at folk sier "Jaja, jeg synes ikke Louis Vuitton-stelleveske er fint/nødvendig/verdt pengene." Det handler om mobbing, rett og slett. Og etter at jeg skrev denne kommentaren til deg (som for øvrig var ment som en forklaring på hvorfor noen av oss slenger ut misunnelseskommentarer, og ikke som en beskyldning om at DU mobber), har det kommet i hvert fall en tråd til. Og folk spekulerer i at denne damen ikke kommer til å gi sitt barn den beste starten i livet, at hun vil sette seg selv, sin kropp, sitt utseende og (faktisk!) interiøret sitt høyere enn babyen. Disse kommentarene lukter rett og slett ikke godt. Mange fremstår som smålige og misunnelige, og med behov for å virkelig tråkke ned denne damen. Og greit nok at hun har valgt som en offentlig person gjennom bloggen sin. Mener du da at man skal måtte godta absolutt alt, og at ingen skal kunne ta til motmæle mot noen ting av det som sies, uansett? For hun har jo valgt det selv, så da er det fritt fram for anonyme å slenge så mye dritt som helst. Saklig og usaklig. Jeg kjenner ikke Fotballfrue, jeg leser ikke bloggen hennes, jeg har bare hørt om henne her inne. Men jeg må si at jeg reagerer når jeg leser hvordan enkelte her inne omtaler henne og spekulerer og beskylder henne for både det ene og det andre. Jeg gjør meg mine tanker om hva som får folk til å synke så dypt at de kan lire av seg slike ting, og en av de tankene er misunnelse. Jeg er oppvokst med at man skal si fra, når man ser at andre blir utsatt for urett og dårlig behandling. Og jeg tror at mange her inne kunne ha godt av å tenke litt på at bak den bloggen der sitter det en levende kvinne med følelser, og sikkert masse gravidhormoner.
Gjest meg&mini Skrevet 18. juli 2013 #33 Skrevet 18. juli 2013 . Tåpelig av folk å påstå andre er misunnelige forøvrig. Nå kan man ikke lenger ha egne preferanser uten å likom være sjalu. Anonymous poster hash: 24339...716 Det er helt i din rett (og andres) å ikke like LV, selvsagt. Det jeg reagerer på i denne tråden er ikke at folk ikke ville ha kjøpt seg LV stelleveske selv. Hadde de nå enda bøyd seg med å si det! Jeg synes det er ganske hårreisende å sitte å henge ut en person så til de grader som det her gjøres. Man kritiserer både henne og mannen hennes for både utseende og personlighet, og gjør seg til dommer over hvordan hun har tenkt å stelle babyen sin. Som ikke engang er født ennå. "Hun kommer sikkert ikke til å amme, av redsel for å ødelegge kroppen sin." "Babyen hennes skal sikkert fores opp på lavkarbosmoothie." Det fremstår ikke spesielt sympatisk, rett og slett. Det virker smålig og ja, litt misunnelig. Hun er tynn, hun er pen, hun har tydeligvis penger nok til å kjøpe den veska hun ville ha, og hun er lykkelig og gleder seg til babyen. Hva er greia med å tråkke så voldsomt på denne Fotballfruen? Hvis det altså ikke er misunnelse? Jeg kan bare svare for meg selv såklart, men det er sikkert mange misunnelige som ytrer sin mening også. Når en person velger å blogge, og utlevere livet sitt på en blogg, må man tåle at folk gjør seg opp en mening, et inntrykk av vedkommende. Det er jo det de ber om. De skriver jo bloggen på den måten de vil fremstille seg på, som igjen gir omverdenen et inntrykk om hvem de er og hva de står for. De må videre regne med å bli diskutert og snakket om, både på saklig nivå og dessverre da mere usmakelige. Det er jo nettopp dette de tjener penger på. Jeg synes det er direkte dumskap å påstå at alle som ikke liker noe eller noen er misunnelige. Alle har sine preferanser, sin smak, sine grunnleggende verdier her i livet, sine prioriteringer, sitt eget jeg. Jeg kjenner mange godt bemidlede mennesker og sitter godt i det selv også, men ingen av "oss" har behov for å bevise det på noe vis. Jeg ser ikke viktigheten i det. En av de jeg kjenner har den enkleste hytta der vi har sommerhus, masse penger, men han vil bare ha ei enkel hytte med 20 liters varmtvannstank.. Det handler igjen om hva man ønsker seg, hva man trenger for å være fornøyd. Det er ingen som har så silkeglatt liv som div. bloggere skal ha det til. Ingen. Folk må få lov til å være kritiske uten å beskyldes for å være misunnelige, det er det minst saklige argumentet i sånne diskusjoner. Jeg synes ikke bloggen er interessant for fem øre fordi den ikke gjengir et normal liv med opp og nedturer, det blir for overfladisk og lite dypt til min smak. Å henge ut personer blir noe annet. Jeg sier bare at innholdet i bloggen, og rent materielle interesser hu har ikke gir meg noe som helst. Kan bruke 15 000 på ei stelleveske jeg og hvis jeg vil, men det trenger jeg strengt tatt ikke til å oppbevare stelleting i. Det er en forskjell her.. Anonymous poster hash: 24339...716 Alt du skriver her er jo helt greit. Men har du lest denne tråden? Det handler ikke om at folk sier "Jaja, jeg synes ikke Louis Vuitton-stelleveske er fint/nødvendig/verdt pengene." Det handler om mobbing, rett og slett. Og etter at jeg skrev denne kommentaren til deg (som for øvrig var ment som en forklaring på hvorfor noen av oss slenger ut misunnelseskommentarer, og ikke som en beskyldning om at DU mobber), har det kommet i hvert fall en tråd til. Og folk spekulerer i at denne damen ikke kommer til å gi sitt barn den beste starten i livet, at hun vil sette seg selv, sin kropp, sitt utseende og (faktisk!) interiøret sitt høyere enn babyen. Disse kommentarene lukter rett og slett ikke godt. Mange fremstår som smålige og misunnelige, og med behov for å virkelig tråkke ned denne damen. Og greit nok at hun har valgt som en offentlig person gjennom bloggen sin. Mener du da at man skal måtte godta absolutt alt, og at ingen skal kunne ta til motmæle mot noen ting av det som sies, uansett? For hun har jo valgt det selv, så da er det fritt fram for anonyme å slenge så mye dritt som helst. Saklig og usaklig. Jeg kjenner ikke Fotballfrue, jeg leser ikke bloggen hennes, jeg har bare hørt om henne her inne. Men jeg må si at jeg reagerer når jeg leser hvordan enkelte her inne omtaler henne og spekulerer og beskylder henne for både det ene og det andre. Jeg gjør meg mine tanker om hva som får folk til å synke så dypt at de kan lire av seg slike ting, og en av de tankene er misunnelse. Jeg er oppvokst med at man skal si fra, når man ser at andre blir utsatt for urett og dårlig behandling. Og jeg tror at mange her inne kunne ha godt av å tenke litt på at bak den bloggen der sitter det en levende kvinne med følelser, og sikkert masse gravidhormoner. AMEN!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #34 Skrevet 18. juli 2013 Bruker sjelden eller aldri å kommentere tråder som dette, men helt ærlig, nå slår jeg et slag for menneskehetens forunderlighet! Dette er så overflatisk at jeg har ikke ord. Diskutert med flere mødre og brukt lang tid på en stelleveske? Hvor bleier som skal drites ned og tomme flaske skal være? Ser ut til at fornuften har tatt ett særdeles enormt avbrekk. Jeg har aldri sagt det høyt, men jeg ser ikke noe sunt over det de fremlegger. Overhodet ikke. ....noen glass Chablis for mye i dag?? Anonymous poster hash: d9930...6e4
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #35 Skrevet 18. juli 2013 Så stygge dere er.. Fotballfrue er vel et tema dere aldri blir lei av å diskutere. Greit, enig at vesken var litt over kill. En litt dyr veske til å bruke til bare bleier, våtservietter osv, men har hun råd til det og har lyst på det, så må hun jo få lov tildet. Og mannen hennes fforresten, han er utrolig kjekk. Har dere hørt han snakke? Ålesundsdialekt. Det er sååå deilig på en mann. Anonymous poster hash: 87cd7...041
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #36 Skrevet 18. juli 2013 Her lukter det så mye misunnelse at det svir i nesen. Har fint råd til slik veske, men synes den er stygg. Hva er jeg egentlig misunnelig på da? Man må ikke vær e misunnelig fordi man ikke liker det samme som fotballfrue eller andre. Anonymous poster hash: 0cc76...e63
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #37 Skrevet 18. juli 2013 Her lukter det så mye misunnelse at det svir i nesen.Har fint råd til slik veske, men synes den er stygg. Hva er jeg egentlig misunnelig på da? Man må ikke vær e misunnelig fordi man ikke liker det samme som fotballfrue eller andre. Anonymous poster hash: 0cc76...e63 Er du så fullstendig korka at du ikke skjønner hva man mener når man sier at dette er en ren hetsetråd? Det har da ingenting med om man liker vesken hennes eller ikke, det er alt grumset noen klarer å lire av seg i forbindelse med graviditeten hennes. At det finnes så mange stusselige, ynkelige og forferdelige mennesker visste jeg ikke før jeg begynte å henge litt her inne! Det er flaut og skremmende hvordan noen får seg til å snakke om et menneske de ikke kjenner! Og å gjemme seg bak at hun er en offentlig person gjør det bare enda mer patetisk av mobberene. Jeg har selv en litt dyr veske som ikke ser ut som en typisk stelleveske, og selv om jeg fullammet til baby var 6 mnd og ammer enda, syns jeg også det er kjekt med små lommer i vesken til "flasker og andre småting" - på samme måte som Fotballfrue. At hun er fornøyd med valget sitt gjør henne da ikke til en dårlig mor? Jeg tror det er flere som bør ta seg en lang og god kikk i speilet før de bør våge å ymte om at andre er dårlige mødre! Anonymous poster hash: 276be...e2d
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #38 Skrevet 18. juli 2013 Hjelpes! Hvorfor kan ikke folk få skrike ut uten å være sjalu?? Fotballfrue og alle andre bloggere elsker oppmerksomhet, kanskje derfor der er pr kåte og har blogg? Det er mange som er like henne, og det å være latterlig perfekt..må være slitsomt. Denne bloggen må være i slekt med henne:P http://osloinchanel.no/category/trening/ Anonymous poster hash: 06fe0...a0a
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #39 Skrevet 18. juli 2013 . Tåpelig av folk å påstå andre er misunnelige forøvrig. Nå kan man ikke lenger ha egne preferanser uten å likom være sjalu. Anonymous poster hash: 24339...716 Det er helt i din rett (og andres) å ikke like LV, selvsagt. Det jeg reagerer på i denne tråden er ikke at folk ikke ville ha kjøpt seg LV stelleveske selv. Hadde de nå enda bøyd seg med å si det! Jeg synes det er ganske hårreisende å sitte å henge ut en person så til de grader som det her gjøres. Man kritiserer både henne og mannen hennes for både utseende og personlighet, og gjør seg til dommer over hvordan hun har tenkt å stelle babyen sin. Som ikke engang er født ennå. "Hun kommer sikkert ikke til å amme, av redsel for å ødelegge kroppen sin." "Babyen hennes skal sikkert fores opp på lavkarbosmoothie." Det fremstår ikke spesielt sympatisk, rett og slett. Det virker smålig og ja, litt misunnelig. Hun er tynn, hun er pen, hun har tydeligvis penger nok til å kjøpe den veska hun ville ha, og hun er lykkelig og gleder seg til babyen. Hva er greia med å tråkke så voldsomt på denne Fotballfruen? Hvis det altså ikke er misunnelse? Jeg kan bare svare for meg selv såklart, men det er sikkert mange misunnelige som ytrer sin mening også. Når en person velger å blogge, og utlevere livet sitt på en blogg, må man tåle at folk gjør seg opp en mening, et inntrykk av vedkommende. Det er jo det de ber om. De skriver jo bloggen på den måten de vil fremstille seg på, som igjen gir omverdenen et inntrykk om hvem de er og hva de står for. De må videre regne med å bli diskutert og snakket om, både på saklig nivå og dessverre da mere usmakelige. Det er jo nettopp dette de tjener penger på. Jeg synes det er direkte dumskap å påstå at alle som ikke liker noe eller noen er misunnelige. Alle har sine preferanser, sin smak, sine grunnleggende verdier her i livet, sine prioriteringer, sitt eget jeg. Jeg kjenner mange godt bemidlede mennesker og sitter godt i det selv også, men ingen av "oss" har behov for å bevise det på noe vis. Jeg ser ikke viktigheten i det. En av de jeg kjenner har den enkleste hytta der vi har sommerhus, masse penger, men han vil bare ha ei enkel hytte med 20 liters varmtvannstank.. Det handler igjen om hva man ønsker seg, hva man trenger for å være fornøyd. Det er ingen som har så silkeglatt liv som div. bloggere skal ha det til. Ingen. Folk må få lov til å være kritiske uten å beskyldes for å være misunnelige, det er det minst saklige argumentet i sånne diskusjoner. Jeg synes ikke bloggen er interessant for fem øre fordi den ikke gjengir et normal liv med opp og nedturer, det blir for overfladisk og lite dypt til min smak. Å henge ut personer blir noe annet. Jeg sier bare at innholdet i bloggen, og rent materielle interesser hu har ikke gir meg noe som helst. Kan bruke 15 000 på ei stelleveske jeg og hvis jeg vil, men det trenger jeg strengt tatt ikke til å oppbevare stelleting i. Det er en forskjell her.. Anonymous poster hash: 24339...716 Alt du skriver her er jo helt greit. Men har du lest denne tråden? Det handler ikke om at folk sier "Jaja, jeg synes ikke Louis Vuitton-stelleveske er fint/nødvendig/verdt pengene." Det handler om mobbing, rett og slett. Og etter at jeg skrev denne kommentaren til deg (som for øvrig var ment som en forklaring på hvorfor noen av oss slenger ut misunnelseskommentarer, og ikke som en beskyldning om at DU mobber), har det kommet i hvert fall en tråd til. Og folk spekulerer i at denne damen ikke kommer til å gi sitt barn den beste starten i livet, at hun vil sette seg selv, sin kropp, sitt utseende og (faktisk!) interiøret sitt høyere enn babyen. Disse kommentarene lukter rett og slett ikke godt. Mange fremstår som smålige og misunnelige, og med behov for å virkelig tråkke ned denne damen. Og greit nok at hun har valgt som en offentlig person gjennom bloggen sin. Mener du da at man skal måtte godta absolutt alt, og at ingen skal kunne ta til motmæle mot noen ting av det som sies, uansett? For hun har jo valgt det selv, så da er det fritt fram for anonyme å slenge så mye dritt som helst. Saklig og usaklig. Jeg kjenner ikke Fotballfrue, jeg leser ikke bloggen hennes, jeg har bare hørt om henne her inne. Men jeg må si at jeg reagerer når jeg leser hvordan enkelte her inne omtaler henne og spekulerer og beskylder henne for både det ene og det andre. Jeg gjør meg mine tanker om hva som får folk til å synke så dypt at de kan lire av seg slike ting, og en av de tankene er misunnelse. Jeg er oppvokst med at man skal si fra, når man ser at andre blir utsatt for urett og dårlig behandling. Og jeg tror at mange her inne kunne ha godt av å tenke litt på at bak den bloggen der sitter det en levende kvinne med følelser, og sikkert masse gravidhormoner. AMEN! Nå tror jeg neppe du har lest mitt svar? Igjen, jeg skrev hva JEG finner imponerende og ikke, og at vi alle har forskjellige preferanser. Jeg lar meg ikke imponere av materielle ting hos andre, ei heller ei LV stelleveske, om det så hadde vært søstra mi som hadde den.. Jeg skrev også at det er usmakelig å snakke stygt om folks utseende o.l. Hvor du har fått det fra at jeg mener "ofrene" ikke får ta til motmæle vet jeg ærlig talt ikke. Jeg bare skrev at det er simpelt å påstå at folk utelukkende er misunnelige bare fordi de ikke liker den samme buksa, veska og bilen som andre. Jeg ville ikke levd et annet liv enn det jeg har. Jeg er fornøyd med den sunne kroppen min og hvordan jeg ser ut. Det kunne ikke falt meg inn å kritisere andres size og utseende, det har de ofte ikke valgt selv. Jeg snakker utelukkende om materielle ting og fremstilling av et liv med bare ei side, som er ganske fattig dersom det ikke har flere siden enn bare glam og lykke. Hvordan kan man egentlig kjenne på lykke og glede uten å ha det motsatte også? Hu har nok sine ting kan jeg tenke meg, men mangelen på livets dårlige dager i bloggen gjør den falsk, i mine øyne. Det sporer litt av her, men følte bare jeg måtte si noe for en gangs skyld. Er så lei av å li beskyldt for noe som ikke er sant, på samme måte som hun må være for å bli klandra for dårlig morsegenskaper. Det er så mye dritprat å lese her. Anonymous poster hash: 24339...716
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #40 Skrevet 18. juli 2013 Som jeg forstår det, så har hun tenkt både å amme og å føde naturlig. Hun skriver ihvertfall at hun har mange venninner som har født med kun det å være i badekar som smertelindring, og at hun håper på noe lignende selv. Er enig i at mange dømmer henne uten å vite hele historien. Jeg er en værre hippie i forhold til fotballfruen, men synes allikevel hun er et grepa kvinnfolk. Det er godt vi er forskjellige! Anonymous poster hash: 9490b...089
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #41 Skrevet 18. juli 2013 Her lukter det så mye misunnelse at det svir i nesen.Har fint råd til slik veske, men synes den er stygg. Hva er jeg egentlig misunnelig på da? Man må ikke vær e misunnelig fordi man ikke liker det samme som fotballfrue eller andre. Anonymous poster hash: 0cc76...e63 Er du så fullstendig korka at du ikke skjønner hva man mener når man sier at dette er en ren hetsetråd? Det har da ingenting med om man liker vesken hennes eller ikke, det er alt grumset noen klarer å lire av seg i forbindelse med graviditeten hennes. At det finnes så mange stusselige, ynkelige og forferdelige mennesker visste jeg ikke før jeg begynte å henge litt her inne! Det er flaut og skremmende hvordan noen får seg til å snakke om et menneske de ikke kjenner! Og å gjemme seg bak at hun er en offentlig person gjør det bare enda mer patetisk av mobberene. Jeg har selv en litt dyr veske som ikke ser ut som en typisk stelleveske, og selv om jeg fullammet til baby var 6 mnd og ammer enda, syns jeg også det er kjekt med små lommer i vesken til "flasker og andre småting" - på samme måte som Fotballfrue. At hun er fornøyd med valget sitt gjør henne da ikke til en dårlig mor? Jeg tror det er flere som bør ta seg en lang og god kikk i speilet før de bør våge å ymte om at andre er dårlige mødre! Anonymous poster hash: 276be...e2d Nå var det ikke det jeg svarte på din frekkas. Jeg har ingen problemer med å skjønne at det reageres på hetsing, men jeg synes likevel det er latterlig å rope ut om misunnelse om alt og alle som ikke er på nett med fruen eller andre bloggere. Anonymous poster hash: 0cc76...e63
skyblue Skrevet 18. juli 2013 #42 Skrevet 18. juli 2013 Hihi, fascinerende at dere orker å bry dere om hvilken stelleveske hun velger Hun velger en hun liker og kan bruke videre framover. Praktisk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå