Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #1 Skrevet 18. juli 2013 Nei, det er ikke for å hetse slik at det er sagt... Ser hun har kjøpt seg stelleveske. Skikkelig lekker, men er den ikke veldig upraktisk å henge på vognen? Eller har hun tenkt å legge den under kanskje. Jaaa, kjeder meg slik det er sagt Anonymous poster hash: 07bb6...db3
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #2 Skrevet 18. juli 2013 Jeg lurte også på det, hvordan skal den henge på vognen? Det følger kanskje med en ekstra skulderlang "sele" (hva kaller man det egentlig?) som hun kan tilpasse? Anonymous poster hash: 7401a...567
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #3 Skrevet 18. juli 2013 Blir irritert av å lese slike blogger. Enn å være så overfladisk? Og ikke gjøre noe nytte for seg. Gå hjemme og blogge liksom. Ja, det er samfunnsnyttig det! Anonymous poster hash: 2f901...dee
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #4 Skrevet 18. juli 2013 Blir irritert av å lese slike blogger. Enn å være så overfladisk? Og ikke gjøre noe nytte for seg. Gå hjemme og blogge liksom. Ja, det er samfunnsnyttig det! Anonymous poster hash: 2f901...dee Ser ikke problemet. Hun livnærer seg selv, er ikke det flott? Mye bedre enn å nave uten gode grunner. Finnes mange av de, så kanskje ta tak i de først. Også kan man gå løs på de som ikke er samfunnsnyttige, men likevel greier seg selv. Anonymous poster hash: e692a...f78
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #5 Skrevet 18. juli 2013 Blir irritert av å lese slike blogger. Enn å være så overfladisk? Og ikke gjøre noe nytte for seg. Gå hjemme og blogge liksom. Ja, det er samfunnsnyttig det! Anonymous poster hash: 2f901...dee Hun skatter vel like mye som de fleste andre av oss tipper jeg. Er ikke alle yrker som er så voldsomt samfunsnyttige heller. Anonymous poster hash: d96ea...f57
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #6 Skrevet 18. juli 2013 Blir irritert av å lese slike blogger. Enn å være så overfladisk? Og ikke gjøre noe nytte for seg. Gå hjemme og blogge liksom. Ja, det er samfunnsnyttig det! Anonymous poster hash: 2f901...dee Da hun tok journalistutdannelsen sin ønsket hun å jobbe i et glosset magasin, men så fant hun ut at hun kunne skrive akkurat slike ting hun ønsket å skrive om i et motemagasin på sin egen blogg, styre arbeidstider og livet sitt akkurat som hun ville og tjene minst like mye penger... Skjønner henne godt jeg. Dama jobber faktisk ganske mye, det ligger noen timer arbeid bak mange av innleggene hennes og hun skriver i tillegg kokebøker, skriver gjesteinnlegg i flere kostholdssider, motemagasiner osv i tillegg til å ta modelloppdrag. Må si jeg beundrer energien hennes. Det finnes ganske mange jobber som ikke er veldig samfunnsnyttig altså, tenk på alle andre som også jobber med underholdning, kunst osv. Kan ikke se at hun er verre enn f.eks en klovn på sirkus, eller en forfatter som skriver kiosklitteratur, de jobber for å underholde massene Anonymous poster hash: 7401a...567
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #7 Skrevet 18. juli 2013 Den skal vel henge over skuldra? Jeg ble nysgjerrig og googla litt, og det finnes ikke et eneste bilde av denne på ei vogn. Bare over skuldra og med ungen på armen til pappaen Men hun skriver jo at den skal henges på vogna...Spent på om hun får det til... Men hvor langt på vei er hun, egentlig? Ingen antydning til å være gravid, ihvertfall! Anonymous poster hash: e3c90...fbd
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #8 Skrevet 18. juli 2013 Så teit å kjøpe LOUIS VUITTON-veske! Anonymous poster hash: 1bea4...88e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #9 Skrevet 18. juli 2013 Så teit å kjøpe LOUIS VUITTON-veske! Anonymous poster hash: 1bea4...88e ...stelleveske, altså. Totalt overkill, det er jo bare til bleier og flasker og sånt. Anonymous poster hash: 1bea4...88e
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #10 Skrevet 18. juli 2013 Uff ja, LV vesker generelt er overkill. Liker ikke andre monogramvesker heller for den saks skyld. Men hver sin smak Anonymous poster hash: d96ea...f57
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #11 Skrevet 18. juli 2013 Har ikke sett bloggen/veska. Men de fleste vesker kan henges på vogn med et sånt ekstra sett vognstropper. Oftest borrelås festet på styret og kroker hengende til å feste veska. Hadde tenkt å la være å kjøpe ny stelleveske denne gangen, men så er det jo praktisk med et trekk nedi veska som tåler litt søl;) Anonymous poster hash: 2444b...eb0
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #12 Skrevet 18. juli 2013 Skulle likt å vært flue på veggen under fødselen hennes jeg. Hvordan hun taklet å se helt herja ut, blod, gørr og bæsj. Men hun kommer vel tilbå ta KS tenker jeg Anonymous poster hash: ce2b0...b99
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #13 Skrevet 18. juli 2013 Det jeg reagerer på med fotballfrue er denne mannen hennes. Han finnes jo ikke pen og mangler helt utstråling. Hun kan umulig være overfladisk altså, som valgte han? Jeg antar han må være fin på innsiden:-) Vesken? Nja, litt kjedelig syns jeg da. Ikke superfan av LV, men den funker nok til formålet. Anonymous poster hash: bba77...e2c
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #14 Skrevet 18. juli 2013 Gratulerer til henne, som fikk seg den stelleveska hun ønska seg. Men, LV er jo ikke stilig eller pent på noe nivå. Forstår ikke greia med dette mønsteret. Det ser jo grusomt og kjipt ut! Anonymous poster hash: 2c797...128
Bustetroll Skrevet 18. juli 2013 #15 Skrevet 18. juli 2013 Den skal vel henge over skuldra? Jeg ble nysgjerrig og googla litt, og det finnes ikke et eneste bilde av denne på ei vogn. Bare over skuldra og med ungen på armen til pappaen Men hun skriver jo at den skal henges på vogna...Spent på om hun får det til... Men hvor langt på vei er hun, egentlig? Ingen antydning til å være gravid, ihvertfall! Anonymous poster hash: e3c90...fbd 21 uker nå vel..
Poetika med K Skrevet 18. juli 2013 #16 Skrevet 18. juli 2013 Hun skal vel slite litt med å få hengt den på vognen. Men på den annen side, spiller vel egentlig ikke så stor rolle om stelleveska henger på vogna, eller om den ligger under. Etter at kattefaen her tygget istykker glidelåsen på min uberpraktiske emmaljungastelleveske (sånn på størrelse med Afrika) så gikk jeg også over til å bruke en mindre veske som ligger under vogna. Ikke noe problem overhodet. Men nå skal det sies at min alternative stelleveske er hakket mindre eksklusiv enn fotballfrue sin, og ikke noe jeg brenner etter å flashe
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #17 Skrevet 18. juli 2013 Ser hun skriver at det er fine lommer til flasker og slikt. Hun har sikkert ingen planer om å amme, det ødelegger jo den perfekte kroppen hennes Anonymous poster hash: b4c2b...211
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #18 Skrevet 18. juli 2013 Ser hun skriver at det er fine lommer til flasker og slikt. Hun har sikkert ingen planer om å amme, det ødelegger jo den perfekte kroppen hennes Anonymous poster hash: b4c2b...211 Morsmelk innholder vel for mye melkesukker og karbohydrater eller noe. Barnet blir sikkert foret på lavkarbosmootie? Anonymous poster hash: ae9b2...f60
Ooops I did it AGAIN Skrevet 18. juli 2013 #20 Skrevet 18. juli 2013 Hva søren! Har dere slike kommentarer om naboen eller ei venninnes stelleveske eller mann? Har sett mange vesker jeg ikke synes er spesielt pene, men jeg har da ikke behov for å kommentere dette overfor andre. Og utseendet på mennesker? Det er i grunnen helt forkastelig og tyder på enten dårlig oppdragelse eller umodenhet. Eller aller helst begge deler. Gratulerer til fotballfruen som har fått den vesken hun ønsker seg, hun er lykkelig med sin mann og de venter sin første baby sammen. De er nok like lykkelige over det som vi andre har vært! Fy, så irritert jeg blir på sånn smålighet og misunnelse som råder på disse sidene!
Todii Skrevet 18. juli 2013 #21 Skrevet 18. juli 2013 At dere orker å bry dere... Hva så om den ikke henger på vogna, det får være fruens problem!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #22 Skrevet 18. juli 2013 Vel, det er ikke amming som 'ødelegger' brystene, forandringen der skjer jo allerede i graviditeten..så.. Vesken var ikke noe for meg, men jeg liker Fotballfruen, og hun er nok ikke så overfladisk som vi gjerne tror. Tror hun har bein i nesa og vet hva hun vil. Anonymous poster hash: a466f...0f4
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 18. juli 2013 #23 Skrevet 18. juli 2013 Er overrasket (eller er jeg vel egentlig det...?) over at det er mulig å slenge så mye drit om en persons utseende og personlighet, i en tråd som egentlig kun handler om en upraktisk stelleveske...
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2013 #24 Skrevet 18. juli 2013 Det var jeg som kommenterte mannen tidligere. Jeg liker fotballfrue! Syns hun er sprek, pen og flink. Men jeg syns mannen er totalt usjarmerende. Plager meg ikke da, det er jo hun som skal se på han, haha:-) Når det gjelder vesker så har vi forskjellig smak, fotballfrue og jeg, men jeg syns det er flott at hun er fornøyd med kjøpet. Anonymous poster hash: bba77...e2c
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 18. juli 2013 #25 Skrevet 18. juli 2013 Nå er jeg en særdeles vanlig person, som ofte setter det praktiske over fashion, og jeg hadde nok sett ut som en kvapsete grå mus ved siden av denne dama. Men jeg har aldri hatt noen veske hengende på vognen, hadde en stor veskebag liggende under i stedet. En bag fra en helt vanlig veskebutikk, ikke noe stellefakter over den i det hele tatt den dugde helt utmerket faktisk! Og så kunne jeg bruke den senere også, til hva jeg måtte ønske. Jeg ønsket nemlig ikke å legge en tusenlapp på en stelleveske, når jeg i stedet kunne kjøpe en vanlig en. Denne gangen har jeg ikke tatt i bruk noe ekstra enda, jeg har en alt for stor håndveske som jeg, i tillegg til alt mulig annet, får plass til det jeg behøver til lillesnupp i. Enkelt og greit! Trodde ikke evnene til å være en god mor avhenger av hvorvidt man har en stelleveske hengende på vogna eller ei.. ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå