BareMas Skrevet 17. juli 2013 #26 Skrevet 17. juli 2013 Hva med å lempe babyen over til far når han kommer hjem fra jobbmoen dager fremover, kle på(eventuelt av om man ikke bor i Trøndelag ) eldstemann og rømme huset før far får med seg hva som skjedde? Gjenta prosessen og se om pipa får en annen lyd!
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #27 Skrevet 17. juli 2013 Gjer avtale om annakvar dag "til disposisjon", slik at begge kan ha eit sosialt liv. Får bare til svar at det får vi se på.... Så da får vi bare se da... Anonymous poster hash: 07489...625 Og du finner det i "får se"?Hadde ikke vært meg! Hva mer får jeg gjort? Gå fra han? Anonymous poster hash: 07489...625 Tja, jeg hadde ikke giddet å være lenket i eget forhold, med en egoist med mangel på respekt. Du må jo stå opp for seg selv og stille krav. Anonymous poster hash: 6eb3c...6a8 Jeg håper det går over når båtsesongen er over. Anonymous poster hash: 07489...625
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #28 Skrevet 17. juli 2013 Lag avtale med en venninne om å treffe henne, så når han kommer hjem kl 20.00 gir du han og storebarnet et hade-kyss før du spankulerer ut, nypyntet og feiende flott Når du kommer hjem igjen i 2300 tiden setter du deg rolig ned og forteller han at dere faktisk må være enige om hvordan dere skal disponere dagene sammen, og at du ikke er hans passepike på kveldstid så han vår være med sin nye kjæreste: BÅTEN.... Anonymous poster hash: 6b561...297
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #29 Skrevet 17. juli 2013 Hva med å lempe babyen over til far når han kommer hjem fra jobbmoen dager fremover, kle på(eventuelt av om man ikke bor i Trøndelag ) eldstemann og rømme huset før far får med seg hva som skjedde? Gjenta prosessen og se om pipa får en annen lyd! Det høres rett og slett ut som den eneste muligheten, det skal jeg prøve i morgen Anonymous poster hash: 07489...625
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #30 Skrevet 17. juli 2013 Gjer avtale om annakvar dag "til disposisjon", slik at begge kan ha eit sosialt liv.Får bare til svar at det får vi se på.... Så da får vi bare se da... Anonymous poster hash: 07489...625 Og du finner det i "får se"?Hadde ikke vært meg! Hva mer får jeg gjort? Gå fra han? Anonymous poster hash: 07489...625 Tja, jeg hadde ikke giddet å være lenket i eget forhold, med en egoist med mangel på respekt. Du må jo stå opp for seg selv og stille krav. Anonymous poster hash: 6eb3c...6a8 Jeg håper det går over når båtsesongen er over. Anonymous poster hash: 07489...625 Tror du virkelig det? Skal du bare sitte hjemme og vente på at isen legger seg på fjorden altså? Unnskyld meg, men det er på tide at du står litt opp for deg selv! Du spør ikke mannen din om du kan få ta med eldste barnet på kino, du forteller han det i god tid at den og den dagen skal jeg og eldste på kino, da må du passe på minsten. Når man har familie kan man ikke putre rundt i jolla hele kveldene. Anonymous poster hash: 44ded...3eb
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #31 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #32 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette Jeg vil ikke gå fra han, det klarer jeg dessverre ikke. Selv om jeg virkelig ønsket det til tider! Jeg skulle gjerne stilt et ultimatum om og dele litt på tiden, men jeg vet han hadde valgt båten. Jeg vil aldri finne meg noen annen som vil være med meg. Jeg får bare prøve i morgen takk for litt hjelp Anonymous poster hash: 07489...625
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #33 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette Jeg vil ikke gå fra han, det klarer jeg dessverre ikke. Selv om jeg virkelig ønsket det til tider! Jeg skulle gjerne stilt et ultimatum om og dele litt på tiden, men jeg vet han hadde valgt båten. Jeg vil aldri finne meg noen annen som vil være med meg. Jeg får bare prøve i morgen takk for litt hjelp Anonymous poster hash: 07489...625 For all del, snakkar ikkje om å gå frå mannen. Det kan aldri bli førstevalget når ein har barn saman synes eg. Eg snakkar om å legge planar sjølv og ikkje bli sitjande å vente på at mannen innvilgar deg permisjon ein kveld. Til sjuande og sist er det du som må ta valget om korvidt du vil gjere noko med dette. Vi som svarar deg kan berre kome med råd basert på korleis vi oppfattar situasjonen. Lukke til
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #34 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette Jeg vil ikke gå fra han, det klarer jeg dessverre ikke. Selv om jeg virkelig ønsket det til tider! Jeg skulle gjerne stilt et ultimatum om og dele litt på tiden, men jeg vet han hadde valgt båten. Jeg vil aldri finne meg noen annen som vil være med meg. Jeg får bare prøve i morgen takk for litt hjelp Anonymous poster hash: 07489...625 Du finner aldri noen annen som vil være sammen med deg? Hvorfor ikke? Er du så ille, du da, at du ikke fortjener bedre? Anonymous poster hash: 44ded...3eb
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #35 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette Jeg vil ikke gå fra han, det klarer jeg dessverre ikke. Selv om jeg virkelig ønsket det til tider! Jeg skulle gjerne stilt et ultimatum om og dele litt på tiden, men jeg vet han hadde valgt båten. Jeg vil aldri finne meg noen annen som vil være med meg. Jeg får bare prøve i morgen takk for litt hjelp Anonymous poster hash: 07489...625 Du finner aldri noen annen som vil være sammen med deg? Hvorfor ikke? Er du så ille, du da, at du ikke fortjener bedre? Anonymous poster hash: 44ded...3eb Ja noe sånt. Er ihvertfall sånn jeg føler det. Har noen kg for mye, og får hele tiden påpekt det av min samboer. Men det er en annen sak Anonymous poster hash: 07489...625
☆☆☆ Skrevet 17. juli 2013 #36 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette Jeg vil ikke gå fra han, det klarer jeg dessverre ikke. Selv om jeg virkelig ønsket det til tider! Jeg skulle gjerne stilt et ultimatum om og dele litt på tiden, men jeg vet han hadde valgt båten. Jeg vil aldri finne meg noen annen som vil være med meg. Jeg får bare prøve i morgen takk for litt hjelp Anonymous poster hash: 07489...625 Du finner aldri noen annen som vil være sammen med deg? Hvorfor ikke? Er du så ille, du da, at du ikke fortjener bedre? Anonymous poster hash: 44ded...3eb Ja noe sånt. Er ihvertfall sånn jeg føler det. Har noen kg for mye, og får hele tiden påpekt det av min samboer. Men det er en annen sak Anonymous poster hash: 07489...625 Sjarmerande eigenskapar han har, den mannen din.. Du er god nok, og det veit du. Han har jo heilt klart felt med forbetringspotensiale sjølv..
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #37 Skrevet 17. juli 2013 Slutt å vere ein enabler, eller slutt å beklage deg over situasjonen. Eg seier ikkje dette for å vere stygg, for eg kjenner kor lite eg hadde sett pris på ein slik beskjed. Meneg synes likevel du treng å få beskjeden. Ver ein deltakar i ditt eige liv, ikkje lat livet vere noko som berre skjer utan påverknad frå di side! Viss ikkje vil du aldri sjå noko endring på dette Jeg vil ikke gå fra han, det klarer jeg dessverre ikke. Selv om jeg virkelig ønsket det til tider! Jeg skulle gjerne stilt et ultimatum om og dele litt på tiden, men jeg vet han hadde valgt båten. Jeg vil aldri finne meg noen annen som vil være med meg. Jeg får bare prøve i morgen takk for litt hjelp Anonymous poster hash: 07489...625 Du finner aldri noen annen som vil være sammen med deg? Hvorfor ikke? Er du så ille, du da, at du ikke fortjener bedre? Anonymous poster hash: 44ded...3eb Ja noe sånt. Er ihvertfall sånn jeg føler det. Har noen kg for mye, og får hele tiden påpekt det av min samboer. Men det er en annen sak Anonymous poster hash: 07489...625 Samme her. Har ingen overflødige kilo, men sliten kropp, strekkmerker, briller osv. Samboer nevner ikke det men ønsker ikke ha sex og hakker på alt jeg gjør feil. Aldri komplimenter eller noe sånt. Jeg vet at jeg ikke finner noen nye, er i 30-årene og har aldri hatt en mann som var interessert i meg ordentlig eller mente jeg var bra nok. Anonymous poster hash: 853c4...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå