Gå til innhold

Da sitter jeg hjemme med minsten igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

I løpet av 20 dager nå har samboer kun vært hjemme med oss 2 kvelder. Dritt lei av og sitte her aleine imens baby sover! Frustrert ja!!!!

Anonymous poster hash: 07489...625

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du forsøkt å snakke med han? Hvor er han på kveldene?

Anonymous poster hash: a85f4...5c9

Skrevet

Det hjelper fint lite å blåse ut her.

Sett ned foten og gi han beskjed da vel!

Anonymous poster hash: 44ded...3eb

Skrevet

Jepp, forsøkt og prate med han. Men det hjelper ikke tydeligvis, fikk bare beskjed om at han nyter sommeren ute i sola. Er ute med båten så fort han er ferdig på jobb. Tar med seg eldste, og det er igrunn helt greit.

Men jeg syns ikke han kan komme hjem 2330 med en på 5år!!! Jeg ble kjempe sint i dag, har krevd at han kjører barnet vårt hjem til kl 20. Så da gjenstår det bare og se...

Skrevet

Så lenge han tar med seg eldste så er det vel greit? Og hvorfor kan dere ikke bli med? Men skjønner jo at du reagerer på at det blir sent for en 5 åring. Kan du ikke bare be han komme litt tidligere. 

Anonymous poster hash: 8ef4c...924
Skrevet

Så lenge han tar med seg eldste så er det vel greit? Og hvorfor kan dere ikke bli med? Men skjønner jo at du reagerer på at det blir sent for en 5 åring. Kan du ikke bare be han komme litt tidligere.

han har 2 barn ikke bare 1. Han er kun sammen med eldste fordi det er lettest for han. Er en liten 12 fots åpen båt, de kjører bare rundt på vannet. Så det og ha med seg en aktiv krabat på 9 mnd er ikke aktuelt. Jeg er lei av og ikke se min samboer, ikke spiser han middag her lengre heller. Kun bytter klær og drar, kommer hjem når vi sover. Så du hadde syntes det hadde vært helt greit?

Skrevet

Har han med seg eldstemann? Syns nå det er fint at han finner på ting sammen ed sønnen jeg! Hvor spennende er det for en på fem år å sitte hjemme med baby hele dagen i sommerferien? Nei syns du overreagere her..

Anonymous poster hash: 58a40...146

Skrevet

Du burde jo bare bli med. Er vel ikke så viktig med leggetid på sommeren. 20 er jo tidlig for en på 5. Vi koser oss ofte sent oppe nå i ferien og barna mine er 2 og 5. Etter noen dager går det helt fint og det er jo så koselig å få den ekstra tiden sammen når man har mulighet

Anonymous poster hash: 76ef2...015

Skrevet

han har 2 barn ikke bare 1. Han er kun sammen med eldste fordi det er lettest for han. Er en liten 12 fots åpen båt, de kjører bare rundt på vannet. Så det og ha med seg en aktiv krabat på 9 mnd er ikke aktuelt. Jeg er lei av og ikke se min samboer, ikke spiser han middag her lengre heller. Kun bytter klær og drar, kommer hjem når vi sover. Så du hadde syntes det hadde vært helt greit?

Hvorfor blir du sint på de som spør? Er du som ikke la ut hele historien. Kunne sagt det var en på 9mnd og en på 5 år som er med far. Har dere vært sammen så lenge burde dere klare å snakke sammen.

Skrevet

Har han med seg eldstemann? Syns nå det er fint at han finner på ting sammen ed sønnen jeg! Hvor spennende er det for en på fem år å sitte hjemme med baby hele dagen i sommerferien? Nei syns du overreagere her..

Anonymous poster hash: 58a40...146

ja eldstemann er med. Er helt klar over at det er kjedelig og være hjemme her med baby. Men og ikke komme hjem før kl 2330 hver kveld fordi pappan koser seg i båten syns jeg er tåpelig. Gutten må ligge på gulvet i båten og sove fordi han blir utslitt. Kanskje jeg overreagerer, men vil jo være sammen med samboer jeg og, og den andre gutten i huset ser jo ikke pappaen sin noe jeg syns blir feil.

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, det blir feil. Hva med å bli enige om at de kan dra i båten annen hver dag nå i ferien? Han kommer hjem med gutten og legger han de dagene, og en og annen gang kan han dra ut igjen etterpå og være i båten alene så lenge han vil. Det er klart han må bruke tid på kona og det andre barnet også.

Skrevet

Hvorfor blir du sint på de som spør? Er du som ikke la ut hele historien. Kunne sagt det var en på 9mnd og en på 5 år som er med far. Har dere vært sammen så lenge burde dere klare å snakke sammen.

jaja, ser det nå. Beklager :) blir bare oppgitt, kunne veldig godt tenkt meg og få vært sammen med eldste enkel kveld aleine jeg også. Finni på noe koselig, kino og litt sånt. Men far vil bare ut i båten. Savner og kunne have. Kveld der jeg og eldste koser oss, det har ikke skjedd etter vi fikk baby. Ikke meninga og bli sur/sint! :) men har nå skjønt at jeg overreagerer :)

Skrevet

Så nå at det ble masse skrivefeil, tlf som retter opp ord tydeligvis :)

Skrevet

Jeg er helt enig med deg, det blir feil. Hva med å bli enige om at de kan dra i båten annen hver dag nå i ferien? Han kommer hjem med gutten og legger han de dagene, og en og annen gang kan han dra ut igjen etterpå og være i båten alene så lenge han vil. Det er klart han må bruke tid på kona og det andre barnet også.

Ja nå har jeg spurt om jeg kanskje kan få være med eldste 1 kveld hvor vi kan gå på kino. Men det fikk vi se på, får han ville ut med båten. Sa han kan komme hjem med barnet kl 20 i kveld, så kan han dra ut igjen. Så da får vi se ;)

Skrevet

jaja, ser det nå. Beklager :) blir bare oppgitt, kunne veldig godt tenkt meg og få vært sammen med eldste enkel kveld aleine jeg også. Finni på noe koselig, kino og litt sånt. Men far vil bare ut i båten. Savner og kunne have. Kveld der jeg og eldste koser oss, det har ikke skjedd etter vi fikk baby. Ikke meninga og bli sur/sint! :) men har nå skjønt at jeg overreagerer :)

Synes ikke du overreagerte, men at du må snakke med han deg gjelder. Må få ham til å forstå på ett eller annet vis.

Skrevet

Har prøvd og snakke med han, han blir bare sint på meg. Skulle ønske det var jeg som kunne ta meg en tur ut engang...

Skrevet

Gjer avtale om annakvar dag "til disposisjon", slik at begge kan ha eit sosialt liv.

Skrevet

Gjer avtale om annakvar dag "til disposisjon", slik at begge kan ha eit sosialt liv.

Får bare til svar at det får vi se på.... Så da får vi bare se da...

Skrevet

Nei, ikkje vent å sjå. Gi beskjed når han kjem heim om at du har planer i morgon kveld, og at han må vere heime.
Skrevet

Og du finner det i "får se"?

Hadde ikke vært meg!

Skrevet

Hadde ikke vært meg!

Hva mer får jeg gjort? Gå fra han?

Skrevet

Hadde ikke vært meg!

Hva mer får jeg gjort? Gå fra han?

Tja, jeg hadde ikke giddet å være lenket i eget forhold, med en egoist med mangel på respekt. Du må jo stå opp for seg selv og stille krav.

Anonymous poster hash: 6eb3c...6a8

Skrevet

Greit nok å ha en sjef i huset, men da må han klare å tenke på andre før seg selv, og i alle fall ikke la urettferdigheten rettes mot deg.

Skrevet

Om du ikke får til snakke han til fornuft får du få noen til å hjelpe deg med det. Viss ikke er det to alternativ. Enten å fortsette å la deg tråkke på eller stille han et ultimatum.

Skrevet

Hvilken mann hadde funnet seg i å sitte alene hjemme med baby hver eneste ettermiddag og kveld, mens mor og det store barnet var ute?

Hadde ikke skjedd her i huset, vi er en familie og holder oss stort sett samlet.

Anonymous poster hash: 3fbac...e82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...