Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #26 Skrevet 17. juli 2013 Kjempekos med barn i sengen om morgenen Men på natta når vi skal sove...not so much... Førstemann kom opp i sengen til han var 6-7 år. Ikke fordi han var redd, men fordi det ble en vane. Jeg+mannen sov kjempedårlig, og samlivet fungerte ikke i det hele tatt! Det var et sant mareritt å venne han av med det. For å være helt ærlig, synes jeg det er rart at unger over skolealder ikke klarer å roe seg ved at foreldre kommer inn på deres rom, evt sove på madrass ved siden av sengen på foreldres rom. Denne "feilen" skal jeg IKKE gjøre en gang til, og tenker at fra 3-års alder er barna ikke lenger velkommen opp i foreldresengen, men vil bli "forvist" til madrass på gulvet, evt at man roer barnet i sin egen seng. JA til foreldre som er utvilte og har energi til barna på dagtid Anonymous poster hash: 047e6...342
Anonym bruker Skrevet 17. juli 2013 #27 Skrevet 17. juli 2013 Er så uenig!! Barna regulerer dette selv. Barna våre går alltid og legger seg i egne senger uten problem. Jeg aviser IKKE et barn som våkner av mareritt eller lei seg. Når det er sagt, barna våre sover alltid i vår seng når de er syke, dvs feber og omgangssyke!! Hvorfor i all verden dikter du opp at vi avviser barna våre? For å føle deg bedre selv? Anonymous poster hash: cf6f5...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå