Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #26 Skrevet 15. juli 2013 Hvor vidt tatoveringer er stygt eller ikke er ikke temaet her. Greia er at stebestemoren vil ta tilbake gaven fordi hun ikke er enig i hva gaven skal brukes til. Kunne like gjerne vært en bukse han skulle kjøpe seg hun var uenig i. At man har forskjellige meninger om hvor vidt tatoveringer er pent eller ikke er helt greit. Men å si at man ødelegger kroppen er feil, kroppen virker like fint den. For den som tatoverer seg blir det som pynt. Noen pynter seg med dyre smykker, dyre kjoler, dresser, klokker osv., mens andre pynter seg med tatoveringer. Vi er forskjellige. Gutten har tenkt godt og lenge gjennom dette med å tatovere seg. Motivet hans har en sterk og betydningsfull mening dor han. Og siden jeg allerede har bekjendtskaper innen bransjen er det bedre at han blir introdusert for dem jeg vet gjør skikkelig jobb på en hygenisk måte, enn at han finner noen andre som ikke er like seriøse eller flinke og ikke tar hygiene på alvor. Tro meg, dem finnes også i Norge. Anonymous poster hash: 60010...2a0 Jeg skjønner veldig godt hva du mener, men å sammenligne en tatovering med klokker og smykker blir jo helt feil. En klokke, ett smykke er lett å ta av seg. Det er litt verre med en tatovering. Men selvfølgelig, gutten er myndig og må få bestemme over sin egen kropp. Jeg som mor hadde allikevel sagt nei, så fikk det telle så mye han/hun ville. Det er feil av besteforeldre å trekke tilbake en gave. Da må de, som andre sier, heller gi et gavekort. Anonymous poster hash: 07108...b79
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå