Gå til innhold

Noen som leste magasinet på lørdag? Om Erna Solberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har lest artikkelen det er linket til?

"Bildene viser Erna Solberg og familien i en avslappet atmosfære på feriestedet i Bergen."

Har bare lyst til å trekke frem ordet Feriestedet

Greit nok at det ikke er 100 % ryddig, men det er en hytte!

Leste hele artikkelen. Det er ikke hytta, det er hjemme. Det sa hun selv. Men de bor store deler av året i stortingsleilighet i Oslo.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ser det litt ut som at de blei tatt litt på senga, mens de dreiv med hverdagslige ting som stryking, matlaging etc.... Kanksje de ikke var helt forberedt.

Syns nå ikke det var så rotete, har sett det verre.

Skrevet

Tipper Erna har annet å bruke tiden sin på enn interiør og rydding. Det er sikkert mannen som står for ryddinga der i gården...... og da ser det ut deretter..

Skrevet

Jeg la også merke til det i helga. At det trolig ikke har blitt gjort noe siden huset var nytt, da grønt på veggene og furu var topp. Men så tenkte jeg også at de bor mest i Oslo og når de er hjemmet Bg er det å være sammen med fam, slappe av, kose seg som gjelder. Ikke stresse med oppussing. Hun har vel også uttalt tidligere at det er han som styrer heimen. De er rett og slett opptatt av andre ting.

Men også enig med flere over, det var nok ikke et ubevisst å takke ja til "hjemme hos" intervjuet. Dama e tross alt veldig smart og har pr-rådgiver(e?) jeg liker henne;)

Anonymous poster hash: 17d5f...aa9

Skrevet

( skrevet på min iPad med dårlig dekning, så dere trenger ikke korrigere ev ord/setningsfeil, jeg ser dem;)

Anonymous poster hash: 17d5f...aa9

Skrevet

Det bar preg av å være fra 90 tallet for å si det sånn. Var vel noen tapetborder innimellom også.                         

Men tror ikke at de bor der til vanlig, de bor i Olso, så kanskje oppussing ikke prioriteres.                                    

Så er det vel ikke alle som er like opptatt av interiør og stil.                                                                                   

Skrevet

Hm, vet ikke helt hvorfor det ble slik :mellow:

Skrevet

En ting er at stilen var noe utdatert. det er greit, jeg regner med de har annet å gjøre enn oppussing med det livet. men man kaster da pizzaeskene og setter bort strykebrett før Dagbladet kommer! jeg ble veldig overrasket over det.

Anonymous poster hash: 93801...740

Gjest Julia1984
Skrevet

Synes det var litt kult med en kjendis som ikke sto frem med sitt interiør-design-utstillingshjem!!!

Skrevet

Jeg er en høyrekvinne på min hals, men Gud bedre for et inntrykk den dama gjorde der! I negativ forstand. De fæle klærne hun og mannen ble avbildet i. Og så sjuskete de hadde det hjemme! Rotete å fælt! Trodde ikke oppadgående mennesker bodde sånn i dag. Er helt sjokkert jeg..Anonymous poster hash: 1c310...49d

Hun er jo ei gris derav hvordan hun ser ut, kler seg og har det hjemme.

Anonymous poster hash: bbc67...d6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...