Gå til innhold

Noen som leste magasinet på lørdag? Om Erna Solberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en høyrekvinne på min hals, men Gud bedre for et inntrykk den dama gjorde der! I negativ forstand. De fæle klærne hun og mannen ble avbildet i. Og så sjuskete de hadde det hjemme! Rotete å fælt! Trodde ikke oppadgående mennesker bodde sånn i dag. Er helt sjokkert jeg..

Anonymous poster hash: 1c310...49d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppadgående mennesker faktisk.

Anonymous poster hash: b654d...a1b

Skrevet

Jepp. Oppadgående faktisk ;)

Skrevet

Hun er en flott politiker, flink og dreven. Hva hun og mannen har på seg, hvordan de har det hjemme etc...det er vel totalt uinteressant?? Henger du deg virkelig opp i der? Hun er et ekte menneske!

Voks opp da!!

Anonymous poster hash: 76286...eb7

Gjest Julia1984
Skrevet

Henger meg virkelig ikke opp i det.

Skrevet

Oppegående, mente du vel?

Anonymous poster hash: 96828...365

Skrevet

HI....det heter oppegående. Ikke oppadgående.

Flaut!!

Skrevet

Akkurat Erna Solberg er vel kanskje både oppegåande og oppadgåande ;)

Skrevet

Jeg reagerte også på det HI, synes dessverre ikke de gav noe godt inntrykk til å være statsministerkandidat.

Man kan jo tenke "hvis hun synes det er greit med slik rot hjemme, hvordan er det i politikken hun fører da?"

Kjipt og rotetete var det. Og jeg digger Erna og høyre jeg altså. Men det ble absolutt ikke noe x i margen her hos meg.

Gjest Visten Vrangskapning
Skrevet

Jeg skiller jobb og hjem, og beundrer Erna om hun greier det samme. Hadde vært en annen sak om hun førte en rødgrønn politikk på hjemmebane og blå bare på jobb, da kunne vi snakket om å miste respekt.

Skrevet

HI....det heter oppegående. Ikke oppadgående.

Flaut!!

Google oppadgående da vel..

Flaut for deg ja! ;)

Hi

Skrevet

Det heter forsåvidt både oppegående og oppadgående. 

Skrevet

Enig med deg! -for et rot.. 

-og at man i det hele tatt åpner dørene og viser det til hele Norge så tenker jeg at man ikke er helt på nett..

Skjønner jo nå hvorfor hun er så sjuskete kledd, har ingenting med overvekt å gjøre, rett og slett bad taste.

Skikkelig skuffa ble jeg.

Anonymous poster hash: 8799a...2be
Skrevet

Enig! Har alltid stemt høyre, og kommer til å gjøre det nå også. Men dama skuffa meg. Hun hadde ikke trengt å hatt en "interiørblogg bolig", men så rotete og fælt hus viser man ikke frem! Regner med hun visste magasinet skulle komme..

Skrevet

Har ikke bladet og har heller ikke mulighet til å få tak i det. Er det noen som kan ta bilde med mobilen og legge ut? Ble skikkelig nysgjerrig på hva slags kråkereir dama bor i.

Anonymous poster hash: 651d5...6bd

Skrevet

Har ikke bladet og har heller ikke mulighet til å få tak i det. Er det noen som kan ta bilde med mobilen og legge ut? Ble skikkelig nysgjerrig på hva slags kråkereir dama bor i.

http://m.db.no/magasinet/?www=1
Skrevet

Dømmer dere etter det ene bilde der? Jaha....nei, må for all del ikke stemme på noen viss de har det litt rotete. Eller gud forby; har dårlig kles stil! 

Ærlig talt er det bare dumme høns her inne?

Anonymous poster hash: c756b...d57

Skrevet

Enig HI, hjemmet så virkelig ikke bra ut! Erna var barbeint og mannen stygge sokker, og masse rot overalt. I det hele tatt skikkelig bad taste. Det ytre har virkelig ikke alt å si, men man tenker litt over hvordan man presenterer seg på f eks et jobbintervju, rotete og shabby stil kan i noen tilfeller indikere at andre ting heller ikke er helt på stell. Er dette Norges neste statsminister, liksom?? Kan ikke fatte at folk vil bytte ut Jens, han er jo en verdig representant for Norge!

Anonymous poster hash: 6006a...923
Skrevet

Nei, det var masse bilder i magasinet, og alle gav det samme inntrykket.....

Skrevet

Takk for link. Basert på det ene bildet, vil jeg ikke si at det ser ut som om hun bor i et rottereir. Ikke noe designobjekt, for all del, men ustelt og ekkelt? Så ikke flere bilder, så uttaler meg kun basert på det jeg fikk sett.

Skrevet (endret)

Jeg er ikke høyremenneske på noen måte men jeg beundrer virkelig Erna for å være så trygg på seg selv og la seg avbilde sånn. I det rotete huset, med remapose på bordet, pizzaesker i papirsøpla stablet langs veggen og i "hjemmeklær". Det var det mest ærlige jeg har sett av en politiker siden Aslak sov på kontoret i stortinget.. 

Endret av Lektor Doppler med tillegg
Skrevet

Dømmer dere etter det ene bilde der? Jaha....nei, må for all del ikke stemme på noen viss de har det litt rotete. Eller gud forby; har dårlig kles stil!

Ærlig talt er det bare dumme høns her inne?

Anonymous poster hash: c756b...d57

Der var flere bilder i magasinet. Det då virkelig ikke bra ut
Skrevet

Mistenker dette er eit forsøk på å folkeleggjere seg, ho lukkast forsåvidt med det.

Er ikkje høgrevelgjar, men har sansen for Erna. Sett bort frå at ho som kommunalminister krevde mulla Krekar utlevert til norge etter arrestasjon i nederland når fleire andre land ville ha han..

Skrevet

Er det noen som har lest artikkelen det er linket til?

"Bildene viser Erna Solberg og familien i en avslappet atmosfære på feriestedet i Bergen."

Har bare lyst til å trekke frem ordet Feriestedet

Greit nok at det ikke er 100 % ryddig, men det er en hytte!

Skrevet

Jeg tror også dette er et spill for å folkeliggjøre seg selv- kanskje få noen flere velgere fra FRP? Men jeg håper virkelig ikke det fungerer. Jeg synes det ikke fremstod bra. Man trenger ikke ha noe designhjem, det ville ikke slått heldig ut, men dette var i nedre enden av skalaen, altså..... Det så ut som et hjem der det bodde mennesker med lite kapital, både kulturell og økonomisk, for å være ærlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...