Bustetroll Skrevet 14. juli 2013 #2 Skrevet 14. juli 2013 Kjøper grøten av og til, men that's it. Alt annet virker kunstig og fult av gift
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 Nei, vurderte det, men gjorde det ikke. Kjøpte både grøt og noen glass. Yoghyrt, fruktmos. Drikki (jus) kjøper jeg enda til sønnen på 2,5. Anonymous poster hash: 50363...8d8
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 Full av gift? Anonymous poster hash: d6890...319
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Det er så elendig utvalg i grøter, så jeg kjøper litt av hvert merke for å variere og så er det kun Nestle som hat sviskepureen som mini er avhengig av for å få bæsje, men ellers kjøper jeg kun middag og frukt fra de andre leverandørene.
Håper<3 Skrevet 14. juli 2013 #6 Skrevet 14. juli 2013 Lager kun hjemmelaget barnemat så bortsett fra en ferdigblandet nan en gang har lillegutt aldri fått Nestlé produkter. Må si jeg vurderer å boikotte dem helt også etter å ha lest om deres kyniske markedsføring av morsmelkerstatning i u-land.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #7 Skrevet 14. juli 2013 Det er så elendig utvalg i grøter, så jeg kjøper litt av hvert merke for å variere og så er det kun Nestle som hat sviskepureen som mini er avhengig av for å få bæsje, men ellers kjøper jeg kun middag og frukt fra de andre leverandørene. Lag svikskepureen selv. Enkelt, godt og billigere. Hi; jeg boikotter, ja. Anonymous poster hash: 604eb...8b2
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juli 2013 #9 Skrevet 15. juli 2013 Kjøper grøten av og til, men that's it. Alt annet virker kunstig og fult av gift Nescafe, maggi, frokostblandinger.. fulle av gift?
☆☆☆ Skrevet 15. juli 2013 #10 Skrevet 15. juli 2013 Er så dårlig utvalg at eg brukar graut frå alle produsentane for å få variasjon. Føretrekk Hipp melkepulver, men det manglar ofte i butikken og eg endar opp med nan.
Saft suse! Skrevet 15. juli 2013 #11 Skrevet 15. juli 2013 Jepp! Har kastet ut Nespresso maskinen vår. Nestlé er psyko: http://www.globalresearch.ca/the-privatisation-of-water-nestle-denies-that-water-is-a-fundamental-human-right/5332238 for å nevne noe..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juli 2013 #12 Skrevet 15. juli 2013 Så lenge dere kun boikotter barnematen så utgjør det jo ikke noe, det er jo bare en liten del av det de driver med. Boikott av nestle er omfattende, og til hinder for meg i hverdagen så jeg gjør det ikke. Kjøper du feks noen gang smarties?
Saft suse! Skrevet 15. juli 2013 #13 Skrevet 15. juli 2013 Jeg boikotter alt jeg vet om av Nestlé! Omfattende ja, men de er så onde at jeg må Alle monner drar. Litt er bedre enn ingenting.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juli 2013 #14 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Jeg boikotter alt jeg vet om av Nestlé! Omfattende ja, men de er så onde at jeg må Alle monner drar. Litt er bedre enn ingenting. Bra for deg, da er du en bedre person enn meg. Men det er veldig mange som tror at Nestle er kun barnemat.. Da regner jeg med at du ikke bruker l'oreal, biotherm eller bruker alkon kremer feks fra apoteket? Og vet hvilke kontaktlinser som er godkjente om du bruker det? Eller hva med middagsvinneren Findus, er den aldri på bordet? http://www.infactcanada.ca/nestle_boycott_product.htm Endret 15. juli 2013 av Lektor Doppler med tillegg
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #15 Skrevet 15. juli 2013 De gav seg jo med dette når de fikk refs for det? Begynner ikke det å bli 30 år siden nesten? Anonymous poster hash: 27386...b52
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juli 2013 #16 Skrevet 15. juli 2013 De gav seg jo med dette når de fikk refs for det? Begynner ikke det å bli 30 år siden nesten? Anonymous poster hash: 27386...b52 Da er du dårlig oppdatert..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #17 Skrevet 15. juli 2013 Nei jeg boikotter de ikke. Har heller ingen planer om å gjøre det. Anonymous poster hash: bdbb3...439
Saft suse! Skrevet 15. juli 2013 #18 Skrevet 15. juli 2013 (endret) Jeg boikotter alt jeg vet om av Nestlé! Omfattende ja, men de er så onde at jeg må Alle monner drar. Litt er bedre enn ingenting. Bra for deg, da er du en bedre person enn meg. Men det er veldig mange som tror at Nestle er kun barnemat.. Da regner jeg med at du ikke bruker l'oreal, biotherm eller bruker alkon kremer feks fra apoteket? Og vet hvilke kontaktlinser som er godkjente om du bruker det? Eller hva med middagsvinneren Findus, er den aldri på bordet? http://www.infactcanada.ca/nestle_boycott_product.htm bruker faktisk ingen av de produktene heller, uten at det betyr at jeg er et bedre person enn deg. Prøver å holde meg unna Findus også. Til og med Freia Men for meg er det Nestlé som er på toppen av ondskapskjeden. Endret 15. juli 2013 av Saft suse!
Puma - sprekker snart! Skrevet 15. juli 2013 #19 Skrevet 15. juli 2013 Så lenge dere kun boikotter barnematen så utgjør det jo ikke noe, det er jo bare en liten del av det de driver med. Boikott av nestle er omfattende, og til hinder for meg i hverdagen så jeg gjør det ikke. Kjøper du feks noen gang smarties? Vi boikotter alt av Nestlé. Ikke bare barnemat. Vi også, så godt vi kan.
S_Dreams Skrevet 15. juli 2013 #20 Skrevet 15. juli 2013 Nei, vi bruker for det meste Nestle når vi kjøper barnemat.
Pesta Skrevet 15. juli 2013 #21 Skrevet 15. juli 2013 Jeg boikotter ikke konsekvent, men prøver så langt det lar seg gjøre å unngå produkter fra Nestlé.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #22 Skrevet 15. juli 2013 Nei det gjør jeg ikke. Jeg skjønner ikke poenget med det. Ja verden er et grusomt sted. Hva med alle arbeidsplassene som går tapt om de går konk? hva skjer med familiene som er avhengi av lønnen? Anonymous poster hash: aee5d...442
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #23 Skrevet 15. juli 2013 Ja, boikotter så godt jeg kan. Angående arbeidsplassene som en her var så redd for, så kjøper man jo tilsvarende varer hos andre produsenter og de vil jo ha tilsvarende flere ansatte, så det argumentet faller dessverre gjennom. Anonymous poster hash: 6fd94...a41
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #24 Skrevet 15. juli 2013 Hva med Danone da? Er jo de som har visst seg å være verstingene på pushing av mme i Kina. De gikk vel akkurat på en reklamesmell i Tyrkia også. Boikotter dere de? Anonymous poster hash: e331c...1c9
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2013 #25 Skrevet 15. juli 2013 Sikkert upopulær mening, men dere som boikotter bedrifter som bruker barnearbeid, hva skjer hvis de går konkurs? Barna mister jobben og får tilsvarende mindre mat. Er det ikke bedre å jobbe for at disse arbeidstakere får verdige og regulerte forhold på arbeidsplassen? Anonymous poster hash: 0c627...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå