Gå til innhold

Planlegger å være utro

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg synes du skal være ærlig med mannen slik at han kan få muligheten til å finne en dame som elsker ham og som setter pris på ham slik han fortjener.

Anonymous poster hash: 4d3ba...5e5

Nå skal vi vel ikke gå inn for å oppløse familien, og utsette barna for enda en sorg. De har jo allerede mistet sin biologiske far, stakkars.

Hvis HI skjerper seg etter denne tråden, behøver hun ikke å si noe.

Flere kan vel ha ønsket å skaffe seg en elsker, uten å ha gitt etter for fristelsen.

HI må bare skjerpe seg litt videre, og skaffe seg et sexleketøy eller no sånt!

Anonymous poster hash: 628a6...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du skal være ærlig med mannen slik at han kan få muligheten til å finne en dame som elsker ham og som setter pris på ham slik han fortjener. Anonymous poster hash: 4d3ba...5e5

Nå skal vi vel ikke gå inn for å oppløse familien, og utsette barna for enda en sorg. De har jo allerede mistet sin biologiske far, stakkars. Hvis HI skjerper seg etter denne tråden, behøver hun ikke å si noe.Flere kan vel ha ønsket å skaffe seg en elsker, uten å ha gitt etter for fristelsen.HI må bare skjerpe seg litt videre, og skaffe seg et sexleketøy eller no sånt! Anonymous poster hash: 628a6...305

Selvsagt trenger ikke Hi si noe så lenge hun ikke gjennomfører det hun planlegger. Men gjør hun det fortjenet han å vite sanheten og bestem utifra det. Alltid trist når barn havner i slike situasjoner, men om Hi gjennomfører det hun planlegger er det hun som sitter med skylden.

Anonymous poster hash: a7e77...d20

Skrevet

Man elsker ikke noen man bedrar.

Anonymous poster hash: f89e1...a99

Støtter denne!

Selv var jeg uvitende elskerinne i nesten 4 år, de 4 første årene av forholdet til elskeren min og hans "kjæreste". Han var da planlagt og regelmessig utro med meg i den tiden han skulle vært hodestups forelsket i den nye "kjæresten" sin. De hadde flytta sammen, hun ble gravid, men likevel lå han med meg, sendte perverse sms til alle døgnets tider osv. Forholdet mellom oss ble avsluttet fordi han forsto at jeg var i ferd med å avsløre ham. Da jeg hadde avslørt ham, løy han, fant på  ting som skulle rettferdiggjøre det han hadde gjort. Etter hvert sa han at samboeren hans visste alt, men da jeg sa jeg ville fortelle henne hva han hadde gjort, ble han livredd, sa at om jeg fortalte henne hva som hadde foregått så ville de kanskje gå fra hverandre og han ville få økonomiske problemer..! Det var det han tenkte på, ikke på at han kunne miste samboeren og miste muligheten til å se barnet sitt hver dag. Da er det ikke mye kjærlighet der etter min mening!

Må legge til at jeg fortalte samboeren hans hva som hadde skjedd. det som egentlig forundrer meg, er at de fortsatt er sammen. Kun kort tid etter at jeg fortalte dette, hadde de et nytt barn på vei.. Tenker at det er mye som må være fundamentalt galt i et sånt forhold. Totalt mangel på respekt, hvem vil leve med det? Og hva er galt når du tilgir at gubben har knullet andre i 4 år??

Det er naturlig å bli tiltrukket av andre selv om man er i et forhold, fantasien kan løpe løpsk, men det er ikke alt som behøver å settes ut i live. Det kan bli en skikkelig nedtur, og du kan ødelegge livet ditt og familien din sine liv, i tillegg til elskeren din sin familie. Er et knull virkelig verdt det?!

Nei, jeg elsker ikke mannen min. Jeg er glad i han som menneske og som far til barna mine. Nå er han egentlig ikke biologisk far da. Faren til barna døde når de var bittesmå. Han kom inn i livet dems for noen år siden. Hi Anonymous poster hash: 10b1e...f6e

Da er det jo enda værre ovenfor mannen din. Stakkars han som dedikerer livet sitt til deg og dine barn og du planlegger å være utro. Hvorfor vil du ikke gå fra han? Tenker du på barna? Skjønner det om du vil det beste for barna, men hva med denne stakkars mannen? Han fortjener å vite hvordan ting er, så han kan bestemme seg for hva han vil gjøre videre med sitt liv. Og ikke kaste bort mange år med deg når han kanskje kan finne seg en som virkelig elsker ham.

Anonymous poster hash: a7e77...d20

Anonymous poster hash: 243cd...700

Skrevet (endret)

Jeg stiller meg sammen med de som snakker om egoistiske valg foran barn og familie. Utroskap for meg er den verste formen for svik man kan utsette partneren sin for, og det har ingen unnskyldning i mine øyne. 

Det er veldig lett å sitte  her og være tent, kåt og interessert i en spennende mann her og nå. Men tenk litt fremover - ett år, to år. Denne spennende mannen og du har hatt et seksuelt forhold. Etterhvert vil en av flere mulige ting skje, f.eks:

1) Noen utvikler følelser overfor den andre, som blir besvart - hva gjør dere i forhold til respektive partnere, barn og familier?

2) Noen utvikler føleser overfor den andre, som ikke blir besvart - hvordan takler dere sjalusien mot partnere og evt et brudd dere imellom som ikke ender godt? 

3) Dere blir uvenner - hvordan takler dere situasjonen når dere begge sitter med info som kan ødelegge den andres familie - og er veldig klar over  det  begge to? 

4) Det blir slutt mellom han og samboeren -hvordan takler du at han kanskje vil prøve å ødelegge for deg ved å true med å fortelle om dere?

5) Samboeren hans finner ut om dere på et vis -hvordan takle at hun truer med å fortelle din samboer? 

6) En av dere vil ut av forholdet - hvordan sørge for at hemmeligheten deres aldri blir fortalt av den andre?

Dette er bare hypoteser, men i et hemmelig forhold kan ting veldig fort skje som kan snu liv og forhold på hodet. Du må trå uhyre forsiktig for at ingen skal få mistanke, og det er forsvinnende lite som skal til. Dessuten er innsatsen vanvittig høy - mann, familie, trygghet, hus og samliv. Det er derfor normalt oppegående folk prøver å styre unna utroskap, og heller avslutter forholdet de er i på en ryddig måe før de begynner på noe 'nytt og spennende', dersom trangen er for stor og kjærligheten for liten.

Hvis du likevel ikke elsker mannen du er sammen med, hvorfor ikke la han få begynne på nytt med en annen dame med stoltheten i behold og uten tyngden av å ha blitt bedratt av kvinnen han elsket mens han gjorde sitt ytterste for å være en god reservefar for barna hennes?

Endret av mama foodie
Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har tidligere fortalt han om min 'trang' til å være utro. Han har da sagt at han tar det som det kommer. Hi

Anonymous poster hash: 10b1e...f6e

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har tidligere fortalt han om min 'trang' til å være utro. Han har da sagt at han tar det som det kommer. Hi

Det at han har sagt at han "tar det som det kommer" kan også bety at han vil droppe deg på sekundet om du faktisk er utro, bare at han ikke sier det til deg....

Anonymous poster hash: 4d3ba...5e5

Skrevet

Når man går inn i et forhold er det fordi man ønsker å leve sammen med denne personen. Er dere gift har dere vel gitt et løfte om å være trofast mot hverandre? dette løfte bryter du og det er vel ikke helt greit. om du bryter ut av ekteskapet, bryter du også et løfte, men da bedrar du ikke mannen din. du går ikke bak uggen på verken han eller familien din. Om man kommer til det punktet at man ønsker å være sammen med en annen, avslutter man forholdet man er i og da kan man gjørehva man vil. Du sier selv at du ikke elsker mannen din, men er glad i han som menneske. Hvorfor vil du ikke bryte ut av forholdet da?

Om man har respekt for andre mennesker, lar man dem ta valgene for seg selv. Fortell mannen din hva du tenker, og la han avgjør sin vei videre, enten det er sammen med deg eller alene.

Anonymous poster hash: 396d2...333

Skrevet

Uggen = ryggen

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Uansett er det skammelig, umoralsk og det største svik du kan gjøre, du gjør meg kvalm! Karma kommer til å slå deg hardt i trynet om du gjør dette, i alle fall håper jeg det i det lengste. Stakkars stakkars barn som har ei mor som er så egoistisk og planlegger å påføre de enda større tap i barndommen. Ikke nok em at de har mistet en pappa, nå kan og vil jeg tro vil de miste en til. Hvor lenge skal den neste vare da? Du burde skamme deg så sinnsykt som ikke setter de som er totalt avhengige av deg foran ditt eget egoistiske behov for å knulle en fyr.

Skulle egentlig til å spise middag, jeg men jeg ble med ett sååååå KVALM!

Skrevet

Lær deg å bli sulten ute men spis hjemme.Da går alt så mye bedre...

Anonymous poster hash: daf54...769
Skrevet

Uansett er det skammelig, umoralsk og det største svik du kan gjøre, du gjør meg kvalm! Karma kommer til å slå deg hardt i trynet om du gjør dette, i alle fall håper jeg det i det lengste. Stakkars stakkars barn som har ei mor som er så egoistisk og planlegger å påføre de enda større tap i barndommen. Ikke nok em at de har mistet en pappa, nå kan og vil jeg tro vil de miste en til. Hvor lenge skal den neste vare da? Du burde skamme deg så sinnsykt som ikke setter de som er totalt avhengige av deg foran ditt eget egoistiske behov for å knulle en fyr.

Om du blir kvalm av meg, så er det helt ok for meg. Jeg er ikke din største fan fra før, og det er ikke deg jeg lever med, heldigvis.

Når det er sagt så vet jeg faktisk at samboeren min ikke går fra meg om/når han finner ut av dette. Vi har hatt en del diskusjoner på det, kan man si.

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har tidligere fortalt han om min 'trang' til å være utro. Han har da sagt at han tar det som det kommer. Hi Anonymous poster hash: 10b1e...f6e

Om du blir kvalm av meg, så er det helt ok for meg. Jeg er ikke din største fan fra før, og det er ikke deg jeg lever med, heldigvis.

Når det er sagt så vet jeg faktisk at samboeren min ikke går fra meg om/når han finner ut av dette. Vi har hatt en del diskusjoner på det, kan man si. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e

Om du vet at samboeren din ikke går fra deg er han vel ikke helt god i hodet han heller?

Hva lærer dere egentlig barna om hvordan det er greit å bli behandlet i et forhold?

Skrevet

Tro det eller ei, men jeg har tidligere fortalt han om min 'trang' til å være utro. Han har da sagt at han tar det som det kommer. Hi Anonymous poster hash: 10b1e...f6e

Når det er sagt så vet jeg faktisk at samboeren min ikke går fra meg om/når han finner ut av dette. Vi har hatt en del diskusjoner på det, kan man si. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e

Om du vet at samboeren din ikke går fra deg er han vel ikke helt god i hodet han heller?

Hva lærer dere egentlig barna om hvordan det er greit å bli behandlet i et forhold?

Vel, jeg og denne fyren bor 34 mil unna hverandre. Ingen felles kjente. Barna mine er 5 og 6 år gamle. De vil nok ikke akkurat finne det ut. Hi

Skrevet

Herregud.. Denne tråden blir bare dummere og dummere jo mer info som kommer frem. Gratulerer med tidenes latterligste personlighet, eller mest idiotiske trolleinnlegg! Er det ikke det siste, ønsker jeg god bedring, eller.. Det gjør jeg uansett faktisk..

Anonymous poster hash: 5e0be...19f

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Når det er sagt så vet jeg faktisk at samboeren min ikke går fra meg om/når han finner ut av dette. Vi har hatt en del diskusjoner på det, kan man si.

Haha, ja jeg håper for all del du ikke er så begeistret for meg, jeg har langt høyere moral enn deg. Og tror nok jeg er hakket gladere for at jeg ikke lever med en som deg? Skjønner ærlig talt ikke at noen ønsker å leve med ei utro kjerring som gjør seg klar for å forkaste det meste for et usselt knull.

Men dersom du mener det er greit og fint og en helt kurant ting å gjøre, skjønner jeg ikke hvorfor du spør om hvor "fælt" det er? ;)

Lykke til i alle fall, håper karma kommer som fortjent. Sender en tanke til ungene dine...

Skrevet

Min eks var utro med damer som bodde i et annet land, og likevel fant jeg det ut. Det var også planlagt utroskap, han oppsøkte disse damene på utenlandske ekteskapsbyråer der han ikke en gang hadde bilde. Så at han bor langt unna er ikke ensbetydende med at ingen finner ut av det.

Anonymous poster hash: ffdc9...965
Skrevet

Er det greit for deg om han er utro da? Håper dere har pratet ordentlige om dette da, så alle kjøreregler er fast bestemt og ikke bare har diskutert sånt rent hypotetisk over middagen. Vet han at du ikke elsker han?

Om manen din og du har en avtale om at dette e greit, får du vell bare kjøre på. Men kunne du ikke prøvd å finne deg en uten kone og barn å være utro med? Om du ikke ødelegger din egen familie kan du likevel være den som er grunnen for oppløsningen av en annen. Tenk litt på det. Håper du ikke klarer å ha det på samvittigheten. Jeg tror jeg hadde hatt store kvaler med å gjennomføre det og tenkt mye på de som blir berørt. Men nå sliter noen lettere med samvittigheten enn andre. Har selv vært utro for mange år siden, da jeg var tyve. Forelskelsen i kjæresten var gått over, men jeg ville ha i pose og sekk og hadde derfor en på si. Helt utrolig hvor lett det var den gangen og kjæresten fant det aldri ut, selv om han nok hadde mistanker. Men angrer velig den dag i dag på det jeg gjorde og tenker at ingen fortjener å få dette gjort mot seg. Han kastet bort flere år på meg, når jeg viste at det aldri kom til å bli oss for alltid.

Og til dere andre i tråden her, kan dere ikke svare Hi på en litt bedre måte, selv om dere er veldig uenig i hennes tankegang og valg? Dette er tross alt et forum og her må vi kunne diskutere alt mellom himmel og jord uten å la oss rive sånn med. Det er jo akkurat her vi skal kunne diskutere og få synspunkter på litt på kanten spørsmålene vi ikke tørr spørre andre om, uten å få hode bitt av.

Skrevet

Hadde det vært greit for mannen din, HI, så hadde du skrevet "vi er i et åpent forhold og jeg ønsker å ha sex med en annen", ikke "hvor fælt er det hvis jeg er UTRO"? Man er ikke utro hvis partneren synes det er greit at man har sex med andre, da er man i et åpent forhold.

Anonymous poster hash: ffdc9...965

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...