Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #1 Skrevet 13. juli 2013 Blitt kjent med en kjekk mann. Vi har begge samboere og barn på hver vår kant. Men vi er så tiltrukket av hverandre. Ingen av oss er særlig interesserte i å gå fra samboeren vår. Så vi har tenkt til å ha sex i skjul. Hvor fælt er det? Livet vil jo for samboerene og barna våre fortsette som normalt. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #2 Skrevet 13. juli 2013 Ok. Kan du vennligst sende over navn og nummer til mannen din, sånn at jeg kan få fortelle ham om hva slags tøyte han bor sammen med? Anonymous poster hash: cc8bd...a5f
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #3 Skrevet 13. juli 2013 Blitt kjent med en kjekk mann. Vi har begge samboere og barn på hver vår kant. Men vi er så tiltrukket av hverandre. Ingen av oss er særlig interesserte i å gå fra samboeren vår. Så vi har tenkt til å ha sex i skjul. Hvor fælt er det? Livet vil jo for samboerene og barna våre fortsette som normalt. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e Slike innlegg blir det bare for dumt å kommentere.... for innlegget i seg selv viser hvor lite respekt både du og denne mannen har for deres respektive familier, menn og barn. Egoisme av første grad! Anonymous poster hash: 4d3ba...5e5
Elsker livet Skrevet 13. juli 2013 #4 Skrevet 13. juli 2013 Jeg syns det er så fælt at jeg skulle ønske det var samfunnsstaff for den slags oppførsel. Det burde vært sett på som et lovbrudd rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #5 Skrevet 13. juli 2013 Jeg har vært der..,, Selvfølgelig er det fælt. Men det forandrer ikke det faktum at nettopp dette er veldig normalt. Det er for de fleste ikke mulig å gå gjennom et langt liv uten å oppleve tiltrekning mot andre enn ektefellen. Det er selvfølgelig følelser man burde prøve å fortrenge, men samtidig..... Man lever bare en gang, og det man ikke vet har man ikke vondt av. Men husk hva som står på spill hvis det mot formodning skulle komme ut. Og du bør også være trygg på at du klarer å tilgi deg selv for det og leve med hemmeligheten for alltid. Bestemmer du deg for at det er verdt det så husk prevensjon ihvertfall. Anonymous poster hash: 5e83c...277
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #6 Skrevet 13. juli 2013 Samfunnsstraff for å ha sex med noen frivillige?? Selv om man er gift eller samboer, så er man ikke en annen sin eiendel. Det er forresten ok for meg om samboeren har sex med en annen. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #7 Skrevet 13. juli 2013 Blitt kjent med en kjekk mann. Vi har begge samboere og barn på hver vår kant. Men vi er så tiltrukket av hverandre. Ingen av oss er særlig interesserte i å gå fra samboeren vår. Så vi har tenkt til å ha sex i skjul. Hvor fælt er det? Livet vil jo for samboerene og barna våre fortsette som normalt. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e Huff, dette innlegget kunne nesten vært skrevet av meg :/ Jeg er gift med en flott mann, men jeg kjenner en person som jeg blir skikkelig tiltrekt av. Skulle ønske jeg kunne hatt sex med denne mannen uten at mannen min fikk vite det... For vil jo ikke gå fra han, men har vært sammen med han siden jeg var 18, og klarer ikke å la være å tenke på hva om jeg er utro mot mannen min.. Det verste er at jeg er overbevist om at jeg klarer å leve med det Ja, jeg vet at jeg er et veldig dårlig menneske Anonymous poster hash: 551e0...6b0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. juli 2013 #8 Skrevet 13. juli 2013 Hvor fælt hadde dte vært om mannen din gjorde noe lignende? Og hvor fælt er det for barna om de ender opp med skilte foreldre?
Gjest skogskaninen Skrevet 13. juli 2013 #9 Skrevet 13. juli 2013 Samfunnsstraff for å ha sex med noen frivillige?? Selv om man er gift eller samboer, så er man ikke en annen sin eiendel. Det er forresten ok for meg om samboeren har sex med en annen. Anonymous poster hash: 10b1e...f6e Hvis det er greit for deg at samboeren din har sex med en annen, kan du jo ta det opp med han og se hva han tenker i forhold til at dere begge har sex med andre. Er jo liten sjangs for at han er med på det da men....Ellers burde du bare være utro dersom det er greit for deg å miste mannen din og det livet du har med han. Og at barna dine finner ut at familielivet to slutt pga du spredte beina for en annen.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 13. juli 2013 #10 Skrevet 13. juli 2013 Synes det er utrolig egoistisk, blir helt kvalm av folk som ikke har mer respekt fir familien sin enn dette! Stakkars unger som får skilte foreldre fordi mora satte sin egen kåthet foran dem! *Phøy* Schpytter på deg!
Gjest meg&mini Skrevet 13. juli 2013 #11 Skrevet 13. juli 2013 Selvfølgelig er det ikke fælt så lenge det er planlagt............
Gjest Vicky Pollard Skrevet 13. juli 2013 #12 Skrevet 13. juli 2013 Selvfølgelig er det ikke fælt så lenge det er planlagt............ Nei, da teller det ikke
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2013 #13 Skrevet 13. juli 2013 http://m.youtube.com/watch?v=71IxwhRzUlw Anonymous poster hash: 5e83c...277
Berta_78 Skrevet 13. juli 2013 #14 Skrevet 13. juli 2013 Hadde egentlig ikke tenkt å svare fordi jeg synes det er så åpenbart slemt og idiotisk, men jeg føler plutselig at jeg må si noe likevel. På meg er det helt opplagt at det er en dårlig ide. Selvfølgelig fordi det er et hån mot familien og fordi det er skrekkelig å tenke på at barn kan måtte ende opp som skilsmissebarn pga litt kåtskap dersom din samboer finner ut av dette. Men hvis vi setter moral til side, er det en mye "farligere" grunn: det kan oppstå følelser. Du sier NÅ at ingen vil ut av forholdet sitt. Det betyr ikke at ikke det kan endres om litt tid. Plutselig er du forelsket i ham, og bryter ut av forholdet ditt og river opp barnas fundament. Kanskje angrer du og vil tilbake. Men da er dine barns halvsøsken allerede på vei, fordi samboeren din har funnet en heks av en dame som hater barna dine. Eller han blir forelsket i deg. Han ringer natt og dag og vil bryte opp familien sin. Vil at du skal det samme. Trygler og ber; avslører forholdet for sin samboer som ringer din. Osv osv. Man vet aldri hva et hemmelig på siden-forhold vil bringe med seg. Gal er den som vil åpne døren for å finne det ut.
LittLykkelig Skrevet 13. juli 2013 #15 Skrevet 13. juli 2013 Når man har barn er ikke utroskap noe som kun er mellom deg og din partner. Tror ikke jeg kunne ha gjort noe sånt mot barna mine. Hva skulle det vært godt for? Si at det er den beste sexen ever. Hva skjer så? Skal du slutte likevel? Bli forelska? Fortsette å knulle han i skjul? Ser virkelig ikke vitsen. Man har tusen sjanser til å stoppe opp og ikke være utro. Det at dere planlegger dette på forhånd synes jeg gjør det enda verre. Et svik. Om det er greit for deg at mannen gjør det samme bør dere jobbe med forholdet i stedet.
Super-woman Skrevet 13. juli 2013 #16 Skrevet 13. juli 2013 Synes du er forferdelig egoistisk som kan sitte å planlegge noe slikt. Tenker du i hele tatt på mannen å barn(a) dine? Istedenfor å være utro synes jeg du kunne planlegge å gå fra mannen din, han fortjener bedre enn som så.
Frokens Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Jeg synes det er lavmål å være utro. Å PLANLEGGE å være utro er maks lavmål.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #18 Skrevet 14. juli 2013 Elsker du mannen din?? Anonymous poster hash: 0ee36...110
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #20 Skrevet 14. juli 2013 Skjønner du aldri har blitt bedratt! At du vil mannen og barna dine så vondt!! Tenk om han hadde gjort det mot deg!! Skjerp deg, eller vertfall gjør det slutt med mannen din først! Han fortjener bedre enn det. Det gjør alle. Anonymous poster hash: 0ee36...110
Aldri si aldri Skrevet 14. juli 2013 #21 Skrevet 14. juli 2013 Gjennom mange år sammen er det vell helt vanlig å av og til møte noen man føler seg tiltrukket av, men man er vell ikke helt uten viljestyrke til tross for dette. Jeg tror aldri jeg kunne gjennomført noe sånt (men skal jo aldri si aldri), i fare for å ødelegge det jeg har med mannen mine og i allefall ikke når det er barn i bilde. Gresset kan kanskje virke grønnere på den andre siden, men etter en stund vil du nok oppdage at det ikke var en så god idé likevel. Om jeg skulle møtt på noen jeg hadde følt meg tiltrukket av hadde jeg hold meg unna denne mannen. Trenger ikke utforde skjebnen. Lettere å ta fornuftige avgjørelser tidlig i forløpe enn når en eller begge har utviklet følelser for hverandre. Du tror kanskje at sidespranget ikke skal komme ut, og som noen over her sier; det man ikke vet har man ikke vondt av. Men så lenge dere er to, kan du jo aldri være sikker på hva den andre forteller til kompiser og venner, eller hvor god han er til å skjule sporene etter sidespranget. Tror du leker med ilden.
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #22 Skrevet 14. juli 2013 Hva hadde du sagt om det var mannen som planlagte å være utro da? Synes du/dere burde revurdere hele ekteskapet deres. Hilsen ei som var utro for mange år siden. Man elsker ikke noen man bedrar. Anonymous poster hash: f89e1...a99
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #23 Skrevet 14. juli 2013 Nei, jeg elsker ikke mannen min. Jeg er glad i han som menneske og som far til barna mine. Nå er han egentlig ikke biologisk far da. Faren til barna døde når de var bittesmå. Han kom inn i livet dems for noen år siden. Hi Anonymous poster hash: 10b1e...f6e
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #24 Skrevet 14. juli 2013 Nei, jeg elsker ikke mannen min. Jeg er glad i han som menneske og som far til barna mine. Nå er han egentlig ikke biologisk far da. Faren til barna døde når de var bittesmå. Han kom inn i livet dems for noen år siden. Hi Anonymous poster hash: 10b1e...f6e Da er det jo enda værre ovenfor mannen din. Stakkars han som dedikerer livet sitt til deg og dine barn og du planlegger å være utro. Hvorfor vil du ikke gå fra han? Tenker du på barna? Skjønner det om du vil det beste for barna, men hva med denne stakkars mannen? Han fortjener å vite hvordan ting er, så han kan bestemme seg for hva han vil gjøre videre med sitt liv. Og ikke kaste bort mange år med deg når han kanskje kan finne seg en som virkelig elsker ham. Anonymous poster hash: a7e77...d20
Anonym bruker Skrevet 14. juli 2013 #25 Skrevet 14. juli 2013 Nei, jeg elsker ikke mannen min. Jeg er glad i han som menneske og som far til barna mine. Nå er han egentlig ikke biologisk far da. Faren til barna døde når de var bittesmå. Han kom inn i livet dems for noen år siden. Hi Anonymous poster hash: 10b1e...f6e Jeg synes du skal være ærlig med mannen slik at han kan få muligheten til å finne en dame som elsker ham og som setter pris på ham slik han fortjener. Han fortjener IKKE å bo sammen med en dame som ikke elsker ham, og som ikke er mer glad i ham enn at hun bevisst planlegger å være utro mot ham. Barna kan han fortsette å være far til selv om han får mulighet til å finne seg en annen dame. Men det er ditt valg hvordan du ønsker å leve livet ditt, og hvordan du vil behandle de rundt deg. Anonymous poster hash: 4d3ba...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå