Gå til innhold

Dere som er fødd i 1988,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor "langt" er dere kommet i livet? Mtp jobb, familie, hus osv :)

Jeg selv har fast jobb ( 80% fornøyd, kunne tatt litt mer skole), 1 barn (6år)og prøver på nr 2. Samboer :)

Anonymous poster hash: 4045a...694

Videoannonse
Annonse
Gjest meg&mini
Skrevet

En på fire år og en baby i magen. Er samboer med barnefaren og har det veldig fint sammen

Jeg er under utdannelse og han er nettopp ferdig..

Vi bor i en fin og koselig leilighet.

Jeg er veldig fornøyd, men skulle veldig gjerne hatt noe liiiitt større;)

Skrevet

Har fast jobb (lederstilling), er gift, har hus som nesten er nedbetalt, to biler og hytte. Har 1 barn på 2 år

Anonymous poster hash: 6ff6a...514
Skrevet

Søstern min er født da. Hun har fast jobb, gift og har to barn på 5 og halvannet. Mannen har fast jobb. Han jobber innafor sin utdannelse,hun gjør ikke,men trives godt i sin jobb.

De leier nå,men planlegger huskjøp.

Skrevet

Er født i 85, men drister meg til å svare likevel

Har to barn, jobb, stort hus og tomt like utenfor Oslo, bil og mc. 1,7 i lån.

Er godt fornøyd med det:)

Anonymous poster hash: 8bf09...6a1

Skrevet

2 barn på 6 og 3,,5 år. Vi er begge i fast jobb innen det vi er utdannet som. Har rundt 850 000 brutto tilsammen i året, leier men skal kjøpe inne detter året:)

Anonymous poster hash: b5c95...a8f

Skrevet

Samboer, forlovet, nr 1 i magen, hund, eier bil og rekkehus. Fast jobb i leder stilling.

Skrevet

Jeg er født i 88, har universitetsutdannelse, gift med en som også har uuniversitetsutdannelse, en fireåring og en i magen. Egen leilighet og egen bil.

Skrevet

Er forlovet og begge har fast jobb. Har to barn hvor en går på skole og andre i barnehage. Eier hus og bil.

Anonymous poster hash: 69462...f24

Gjest Lagå
Skrevet (endret)

Født i -90, men lar meg selv få lov til å svare her :)

Jeg er gift og har snart vært det i 2,5 år. Var sammen i 2 år og forlova i 1,5 år før vi fant ut vi ville bli gift :) Har en datter som blir 2 år nå i høst. 

Vi eier leilighet, men er på jakt etter hus nå og eier 2 biler, men skal selge den ene så fort lånet er nedbetalt for jeg gidder ikke ha egen bil. Kan heller sykle til og fra jobb :)

Har begge 100% fast stilling. Er utdannet apotektekniker, men jobber dessverre ikke som det så driver nå å leser allmenn påbygg slik at jeg kan videreutdanne meg til farmasøyt :)

Endret av Anniepannie
Skrevet

Er født i 89.

Samboer og en datter på ett år. Begge har en bachelor og vi leker begge med tanken på videreutdanning. Fast jobb. Eier leilighet. Planer om å kjøpe hus snart :)

Anonymous poster hash: ca8bd...2bf

Skrevet

Fødd???

Anonymous poster hash: c6cc1...c69

Skrevet

Jeg har fast jobb, samboer på 9 året, 2 barn på 3 og 6 mnd, eier rekkehus og stasjonsvogn :D livet er herlig :D

Skrevet

Er legestudent. Samboer med legestudent. Eier leilighet. Fullt fokus på karriere.

Anonymous poster hash: 8f3f0...f2e
Skrevet

Har samboer, ett barn på 6 år og nr 2 på vei :) vi eier hus og bil og har begge fast jobb :)

Anonymous poster hash: e1600...7c1

Skrevet

Har et barn på 2 år, alenemor, leier leilighet og jobber deltid som vasker :) Har fagbrev i butikk og eier en bil :)

Skrevet

Er samboer på 5. året (sammen i 6 år), med baby i magen, egeneid leilighet, høgskoleutdannet, 100 % fast jobb i det jeg er utdannet til :-) 

Skrevet

89 modell å svarer likevell :) 

Har samboer, bodd sammen 2 år, vært sammen straks 3 år, er utdannet førskolelærer, jobber som ped.leder, har en datter på 8 mnd og leier leilighet,men leter etter hus :)

Skrevet

Er veldig nysgjerrig på hva slags "lederstillinger" dere som er født i 1988 har?! Flere her som skriver de har det.

Anonymous poster hash: 294d4...b64

Skrevet

Er i live, lykkelig, elsker en som elsker meg tilbake, føler meg trygg, elsket og som regel tilfreds, er på vei et sted jeg tror jeg liker. Har kommer "lenger" enn jeg hadde trodd jeg noen gang skulle for noen år siden ;)

Skrevet

Er veldig nysgjerrig på hva slags "lederstillinger" dere som er født i 1988 har?! Flere her som skriver de har det.

Anonymous poster hash: 294d4...b64

Er det ikke flott at noen har fått et så flott og utfordrende ansvar som å være ledere? :-) Husk at vi i 1988 er i 25. året vårt, så vi er ikke unge barnerumper lengre ;-) 

Anonymous poster hash: 487be...50d

Skrevet

Ja .. selvfølgelig er det alle sukesshistoriene som kommer frem her!
Tviler på at det er normalen, at man som 24-25 åring har en lederstilling, nedbetalt hus og flere biler.. Altså..

Ingen i min vennekrets har kommet fryktelig langt :P

Her har jeg en fast stilling (100%) som jeg synes er helt ålreit, har en samboer/forlovede, han har også en fast stilling på 100 % .. sammen har vi et barn på 9 mnd, og eier en leilighet i Oslo :)

Syns vi har det fint jeg :)

Skrevet

Tviler på at det er normalen, at man som 24-25 åring har en lederstilling, nedbetalt hus og flere biler.. Altså..

Her har jeg en fast stilling (100%) som jeg synes er helt ålreit, har en samboer/forlovede, han har også en fast stilling på 100 % .. sammen har vi et barn på 9 mnd, og eier en leilighet i Oslo :)

Eier eller eier ved god hjelp av banken? Vesentlig forskjell. ;) Neida, bare tuller. Måtte bare. ;p

Anonymous poster hash: 47f32...495

Skrevet

Hehe :-) Ja, det varierer veldig over hvor langt man han kommet når man er 25 år. Tror det er litt tilfeldig hvem som har svart her, og tydelig at det er en del som har jobbet for å komme litt høyere i samfunns-stigen her.

Jeg har venner som fremdeles jobber i "kassa" som de jobbet i når de gikk vgs. Jeg har venner som ikke gikk vgs, men som er butikksjef for 2 butikker. Jeg har også venner som har fått drømmejobben som landskapsarkitekt, og jeg har venner som har siviløkonomgraden innenfor rekkevidde. 

Det er er flott vi er forskjellige. Så lenge vi har det fint der vi er, og trives med det - er det absolutt ikke problem. 

Skrevet

Jeg er 90 mod. Men svarer likevel.

Har samboer, to barn, ferdig med bachelor til våren, eier to biler og en leilighet. Samboer har fagbrev og fast stilling i det offentlige.

Anonymous poster hash: ee576...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...