Gå til innhold

Barnerommet er creepy!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eldste sønn har hatt det sånn..

Startet da han var baby, da hørte vi skumle hveselyder i babycallen og måtte ha gutten inne hos oss. Så flyttet vi, men stadig vekk så vi en skygge som "blafret" inn på rommet hans (kan se rommet fra sofaen) og barnet (da blitt 1,5år) våknet med et hyl. Til slutt gikk jeg inn og brølte at "nå er det nok! La ungen være, han blir livredd, ser du ikke det!!" Da sluttet det...

I dag er gutten 7 år og ser ånder, akkurat som moren sin :(

Anonymous poster hash: c3827...591

Det har jeg prøvd her. Hjelper ikke. Dattern min på 2 ser to stykker tror jeg. En i et rom som hun alltid sier hei til og viser frem lekene til, og en i et annet rom hvor hun bråstopper i døråpninga og rygger bakover med et bekymret ansiktsuttrykk...

Den hun blir skremt av må dere prøve å få fjernet, ellers føler hun seg utrygg.

Grunnen til at vi ikke har behøvd å fjerne åndene er fordi jeg vet hvem de er (min mormor og fars morfar, altså oldeforeldre).

Jeg vet det er mange som ikke tror på sånt, men jeg ser dem og kommuniserer med dem. Og jeg har forklart dem at de gjerne må bli her og følge opp barna, men barna skal IKKE bli plaget. Vi merker deres nærvær, men de viser seg aldri for andre enn meg og den eldste sønnen min.

Bortsett fra for en jeg surret med en stund da, han skremte mormor livskiten ut av. Hun jagde han på dør, og han satte aldri sin fot her igjen. Tre uker etter fant jeg ut noe grusomt om ham. Så dette var mormors måte å fjerne ham fra livet mitt.

Så lenge det er gode ånder, la dem være der og beskytte dere. Er det energier som ikke føles bra, må de fjernes. Er det ånder som ikke forlater dere frivillig må dere kontakte et medium eller en klarsynt. Eller noen andre dom kan hjelpe..

Lykke til til dere som opplever dette, men prøv å få kontakt. De aller fleste energier vil forstå hvorfor dere ønsker å være i fred :)

Anonymous poster hash: c3827...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må dere roe ned. Helt greit for meg at folk tror på spøkelser, men det at en unge våkner om natta er ikke noe overnaturlig. Det at dere leser "spøkelser" inn i TS' ganske normale historie, er for meg en indikasjon på at dere "vil" se ting...

Skrevet

Kanskje ha et lite lys på inne på rommet?! Og be Fader Vår høyt :) legg en Bibel inne på rommet hennes. Og ikke se på skrekk-filmer, vampyrfilmer ol..da kommer det uroligheter i huset...

Oh jeezus for et svar. Du mååå tulle?

Anonymous poster hash: bb199...57b

Det svaret er da like bra som å ringe en klarsynt.

Anonymous poster hash: e2c13...fee

Skrevet

Barn ser jo mer enn oss voksne :)

Jeg synes du har fått mange gode tips her, som du kan prøve. 

Barnet skal jo ikke være redd i sitt eget rom :(

Skrevet

Nå må dere roe ned. Helt greit for meg at folk tror på spøkelser, men det at en unge våkner om natta er ikke noe overnaturlig. Det at dere leser "spøkelser" inn i TS' ganske normale historie, er for meg en indikasjon på at dere "vil" se ting...

Helt enig!! Min jente våkner rett som det er, flere ganger om kvelden, og hyler så man virkelig kunne tro hun var livredd. Rett som det er hører jeg leker som begynner å tute også... Har ALDRI falt meg inn at det skulle være noen som går igjen i huset vårt... Hehe... Men for all del.. Vi bor i et gammelt hus så hvem vet ;-)

Anonymous poster hash: ac373...230

Skrevet

Vel, for meg virker det ut som ungen våkner av skumle mareritt?! Jeg er litt skeptisk til spøkelser og ånder...

Men det tipset med bibelen høres helt klart mest fornuftig ut. Heller det enn "klarsynte".

Skrevet

Kanskje ha et lite lys på inne på rommet?! Og be Fader Vår høyt :) legg en Bibel inne på rommet hennes. Og ikke se på skrekk-filmer, vampyrfilmer ol..da kommer det uroligheter i huset...

Oh jeezus for et svar. Du mååå tulle? Anonymous poster hash: bb199...57b
For et svar? Hørt om at folk har ulike synspunkter? Hvorfor skulle jeg tulle?

Fordi det du sier er helt på trynet!

Anonymous poster hash: caa04...eb2

Hva VET du om det? Fakta er at ingen av oss VET, dermed kan man heller ikke utelukke noe. Hvorfor la noe være uprøvd om det kanskje virker? Om så placebovarianten av det?

Anonymous poster hash: 37073...fb8

Skrevet

Min eldste sønn har hatt det sånn..

Startet da han var baby, da hørte vi skumle hveselyder i babycallen og måtte ha gutten inne hos oss. Så flyttet vi, men stadig vekk så vi en skygge som "blafret" inn på rommet hans (kan se rommet fra sofaen) og barnet (da blitt 1,5år) våknet med et hyl. Til slutt gikk jeg inn og brølte at "nå er det nok! La ungen være, han blir livredd, ser du ikke det!!" Da sluttet det...

I dag er gutten 7 år og ser ånder, akkurat som moren sin :(Anonymous poster hash: c3827...591

Stakkars gutt, sånn skal han ikke ha det. Da har han antageligvis "arvet" en åpen dør fra deg, siden det startet så tidlig i hans liv, og siden du også ser ånder. Å se ånder som barn er skrekkelig, og de skal ikke utsettes for dette. Denne åpne døra må bli lukket igjen så fort som mulig, ellers vil han bli plaget resten av sitt liv, og det kommer til å prege han veldig. Du må kontakte en kristen menighet som KAN dette med å lukke dører, stenge igjen for det okkulte. Kontakt Filadelfia, Salem-kirken, Oslo Kristne Senter eller en annen pinse- menighet og forklar din situasjon. De skal kunne hjelpe til å sette deg i kontakt med rette folk.

Håper du tar dette rådet alvorlig! Jeg ble også plaget i årevis, inntil jeg kom i kontakt med en dame som lukket igjen dører som var åpnet opp for det åndelige/okkulte. Nå er jeg fri! Men er sensitiv og merker ting, men har lært å kaste ut ånder selv, da flere ting rundt oss alltid vil være befestet med onde ånder...det som blir viktig er å holde hjemmet ditt "fritt for " demonisk påvirkning.... Etter at du har (forhåpentligvis) fått hjelp til gutten din OG DEG SELV, må du kvitte deg med (hvis du har det i ditt hjem): Spådomsgreier, ala tarotkort, krystaller, skrekkfilmer, osv. Regner med du ikke hører på tung-metall-musikk, men om du gjør det, slutt, og kast musikken...dette høres sikkert veldig rart ut, men det hjelper, tro meg!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Anbefaler å bytte ut særlig tung- metall musikken med noe lettere, ja. Aluminium feks, eller kanskje messingblåsere og harpe :P

Gjest sussie77
Skrevet

Husker når sønnen min var baby, så smilte han ut i luften, akkurat som om han smilte til noen. Og en gang så begynte uroen og spille av seg selv. Ble litt redd da, men håper det var en naturlig forklaring. Men isåfall så var det ikke noe skummelt som var der inne. Sønnen min har også sett andre ting her hjemme. Men vi verken merker eller ser noe. Kan jo også være fantasi. Bor i et gammelt hus da.

Skjønner at dere syntes at det er skummelt. Hva med å få noen klarsynte til å se på rommet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...