Gå til innhold

Barnerommet er creepy!

Anbefalte innlegg

Gjest Lagå
Skrevet

Flere ganger i løpet av kvelden, nesten hver kveld, våkner ungen og hyler. Man hører lang vei at hun er redd.

Istad begynte plutselig ene leka hennes å ule for harde livet. Ho ble jo såklart kjempe redd av å våkne av det og det var skikkelig guffent. For å toppe det hele var det ikke noe hyggelig lyd som kom heller, men alarmen på lekebrannstasjonen -.-

Synes rommet hennes begynner å bli skummelt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Run Anniepannie, RUN!!

Anonymous poster hash: 32fda...fd6
Skrevet

Huff, stakkars lille :/ får hun sove sammen med dere da? Ville ikke turt å hatt mitt barn inne på et slikt rom med sånn aktivitet. Kanskje fordi jeg har så stor tro på ånder at jeg gjør meg selv redd flere ganger, og ville aldri i livet sovet på et rom som det. Har opplevd min del, og det er skuuuuuummelt :P

Skrevet

Hent inn en klarsynt. En vennine av meg gjorde dette nylig. Hennes barn ville ikke sove på rommet sitt, så alle fire har delt rom i mange år. Dagen etter at den klarsynte var på besøk sov begge barna på samme rom, hele natten og slik har det vært siden.

Anonymous poster hash: f19bb...9e6
Gjest Lagå
Skrevet

Tok ho opp og kosa og tulla litt i senga vår. La ho i senga igjen og ho sa natta med et smil :) Ho får så klart sove hos oss når ho ikke får sove på sitt rom, men da må jeg legge meg og for ellers kommer ho bare ruslende ut i stua så fort jeg går fra senga vår :P 

Skrevet

Kanskje ha et lite lys på inne på rommet?! Og be Fader Vår høyt :) legg en Bibel inne på rommet hennes. Og ikke se på skrekk-filmer, vampyrfilmer ol..da kommer det uroligheter i huset...

Skrevet

Be hvem det nå er som er der om å forlate rommet/huset og slutte å plage dere. Si det høyt, gjerne i Jesu navn.

Anonymous poster hash: 37073...fb8
Skrevet

prøv å legg en mynt (kronesykke feks) i hvert hjørne i rommet.

Anonymous poster hash: 4ccf5...d58
Skrevet

Hadde en gang en leke som gikk bananas med jevne mellomrom. Det var noe feil på batterigreiene og når jeg tok ut batteriet så sluttet det hele :D

Anonymous poster hash: 93a43...a82
Skrevet

Kanskje ha et lite lys på inne på rommet?! Og be Fader Vår høyt :) legg en Bibel inne på rommet hennes. Og ikke se på skrekk-filmer, vampyrfilmer ol..da kommer det uroligheter i huset...

Oh jeezus for et svar. Du mååå tulle?

Anonymous poster hash: bb199...57b

Skrevet

Be hvem det nå er som er der om å forlate rommet/huset og slutte å plage dere. Si det høyt, gjerne i Jesu navn.

Anonymous poster hash: 37073...fb8

prøv å legg en mynt (kronesykke feks) i hvert hjørne i rommet.

Anonymous poster hash: 4ccf5...d58

Jeg tror veldig lite på gjenferd og ånder og annet, så jeg klarer nesten ikke å tro at det finnes så mange som gir slike råd på fullt alvor. 

Min venninne hanket inn en helhetsterapeut. Hun kunne en hel masse, blant annet å drive ut ånder bra barnerommet. I tillegg kunne hun se at min venninnes mann hadde noen store seksuelle sperrer. Det passet fint, for hun var seksualterapeut også og kunne løsne sperrene ved fysisk utfoldelse mellom henne og min venninnes mann. Jeg ler av sånt, beklager! 

Anonymous poster hash: c9754...bfe

Gjest Lagå
Skrevet

Nei, tror jeg tar henne i vår seng når hun blir redd fremfor å legge bibler, hvitløk eller mynter på rommet hennes gitt :D 

Skrevet

Jeg har noen venner som sleit mye med "uro" i huset sitt. Etter å ha prøvd masse forskjellig, endte det med at de i desperasjon kontaktet noen de kjenner litt som går i en eller annen kirke/menighet. De gikk gjennom alle romma i huset og ba eller noe. Etter den dagen har alt vært helt rolig.

Ikke skjønner jeg hvordan eller noe, men det funka i alle fall der.

Om du ikke har skikkelige motforestillinger mot kristendommen kan du sikkert prøve noe sånt noe, f.eks be fader vår eller noe...?

Om du syns det er helt på jordet dropper du det.

(Hadde aldri trodd jeg skulle foreslått noe sånt noe!! Men huset til vennene mine ble et helt nytt hus, og alt det ceeepy og ekle som foregikk, slutta... Det kan i alle fall ikke gjøre noe skade...)

Anonymous poster hash: 1c5c6...021

Skrevet

Oh jeezus for et svar. Du mååå tulle? Anonymous poster hash: bb199...57b

For et svar? Hørt om at folk har ulike synspunkter? Hvorfor skulle jeg tulle?

Skrevet

prøv å legg en mynt (kronesykke feks) i hvert hjørne i rommet. Anonymous poster hash: 4ccf5...d58

Hva skal de myntene representere? Hva gjør de?

Skrevet

Fordi det du sier er helt på trynet!

Anonymous poster hash: caa04...eb2

Skrevet

Fordi det du sier er helt på trynet!Anonymous poster hash: caa04...eb2

Haha....velbegrunnet svar!
Skrevet

Atte hæ? Bibel? Hvorfor? :-)

Anonymous poster hash: 0dde8...6c4

Skrevet

Atte hæ? Bibel? Hvorfor? :-)

Jeg mener oppriktig, hvorfor?

Skrevet

prøv å legg en mynt (kronesykke feks) i hvert hjørne i rommet. Anonymous poster hash: 4ccf5...d58

Skjønner du ikke det? Det er bestikkelse til åndene for at de skal holde fred. Her i huset måtte vi til med tusenlapper i hjørnene.

Skrevet

Hvis det skulle være åndelig aktivitet der (spøkelser), så kan en Bibel hjelpe, fordi Bibelen har åndelig autoritet :-) sønnen til ei jeg kjenner ble veldig plaget av ånder, skikkelig fæle alvorlige greier, senga ristet mens han lå i den bl.a. Han kastet Bibelen under senga, og da ble det rolig.... Et ikke-kristent ektepar bodde i et hjemsøkt hus, de la Bibelen i kjøkkenåpningen bare for å ha litt fred mens de spiste, åndene kom ikke inn på kjøkkenet...

Skrevet

Skjønner du ikke det? Det er bestikkelse til åndene for at de skal holde fred. Her i huset måtte vi til med tusenlapper i hjørnene.

Hihi.... :D

Skrevet

Fordi det du sier er helt på trynet!Anonymous poster hash: caa04...eb2
Haha....velbegrunnet svar!

Enkleste måten å forklare det på.

Anonymous poster hash: caa04...eb2

Skrevet

Min eldste sønn har hatt det sånn..

Startet da han var baby, da hørte vi skumle hveselyder i babycallen og måtte ha gutten inne hos oss. Så flyttet vi, men stadig vekk så vi en skygge som "blafret" inn på rommet hans (kan se rommet fra sofaen) og barnet (da blitt 1,5år) våknet med et hyl. Til slutt gikk jeg inn og brølte at "nå er det nok! La ungen være, han blir livredd, ser du ikke det!!" Da sluttet det...

I dag er gutten 7 år og ser ånder, akkurat som moren sin :(

Anonymous poster hash: c3827...591

Skrevet

Min eldste sønn har hatt det sånn..

Startet da han var baby, da hørte vi skumle hveselyder i babycallen og måtte ha gutten inne hos oss. Så flyttet vi, men stadig vekk så vi en skygge som "blafret" inn på rommet hans (kan se rommet fra sofaen) og barnet (da blitt 1,5år) våknet med et hyl. Til slutt gikk jeg inn og brølte at "nå er det nok! La ungen være, han blir livredd, ser du ikke det!!" Da sluttet det...

I dag er gutten 7 år og ser ånder, akkurat som moren sin :(

Anonymous poster hash: c3827...591

Det har jeg prøvd her. Hjelper ikke. Dattern min på 2 ser to stykker tror jeg. En i et rom som hun alltid sier hei til og viser frem lekene til, og en i et annet rom hvor hun bråstopper i døråpninga og rygger bakover med et bekymret ansiktsuttrykk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...