Gå til innhold

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

14... Vi var sammen i 3 år

Anonymous poster hash: 04677...0fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14

Anonymous poster hash: 7489c...552

Skrevet

Jeg var 14, han var 15. Føltes riktig der og da. 22 i dag og fortsatt sammen med samme mannen, så et valg jeg fortsatt er fornøyd med, hehe.

Anonymous poster hash: 8685f...c24
Skrevet

Nesten 19, ikke en dag for tidlig! Overhodet ikke moden før, og er glad jeg ikke lot meg presse. 

Vondt å lese om alle dere som har blitt misbrukt i ung alder, FY FAEN..

Anonymous poster hash: 6d838...a68
Gjest Skofantomet
Skrevet

14. Kunne godt ventet ihvertfall 6 år.

Skrevet

21 år

Anonymous poster hash: 97d48...e1f

Skrevet

Jeg kjenner til ei som er godt oppi årene og alenemor til et etterhvert ganske stort barn, men som aldri har hatt sex i noen form med et annet menneske (selv om hun altså har født et barn og dermed teknisk sett ikke er jomfru). Det er rimelig spesielt, og burde i og for seg diskvalifisere for å ha barn, siden hun er fullstendig avstengt på alt seksuelt og dermed særs dårlig kvalifisert til å forholde seg til den delen av sitt barns utvikling. Må være en av de første siden jomfru Maria.

Hvorfor burde det diskvalifisere for og ha barn. Hun trenger da vel ikke å vær en dårligere mor selv om hun kanskje er avstengt seksuelt

Anonymous poster hash: 9da9e...d8a

Skrevet

16 år, med den første kjæresten. Hadde "ventet" lenge nok, lekt med pikk på alle måter-men ikke pult skikkelig og slik ble det: Bånnski med et kjøkkenglass fullt med rein 96 i forkant, skitten hyttehems med tilskuere, jeg på topp= hmmm, den dårligste sexen ever! ;) Angret ikke da, men var dårlig etterpå også. Heeelt til vi møttes igjen på fest et par år etter, og hadde fått "øvd" oss litt i mellomtiden:)

Skrevet

9, den ble ikke frivillig gitt bort. Men stjålet på brutalt vis av min bror.

Anonymous poster hash: 76194...50e

Vondt å lese sånt, håper du har det bra i dag-klem til deg<3

Skrevet

Jeg kjenner til ei som er godt oppi årene og alenemor til et etterhvert ganske stort barn, men som aldri har hatt sex i noen form med et annet menneske (selv om hun altså har født et barn og dermed teknisk sett ikke er jomfru). Det er rimelig spesielt, og burde i og for seg diskvalifisere for å ha barn, siden hun er fullstendig avstengt på alt seksuelt og dermed særs dårlig kvalifisert til å forholde seg til den delen av sitt barns utvikling. Må være en av de første siden jomfru Maria.

Uhm, hæ? Her falt jeg litt av lasset, må jeg innrømme..

Hehe. Aldri sex, aldri noe i nærheten av engang, aldri en kjæreste eller en forbigående mann - men ville ha barn, runda vel drøyt tredve og dro til Danmark og kjøpte seg en graviditet. Altså en fullstendig jomfruelig mor.

Ahaaa, da er jeg med. Trodde et øyeblikk hun led av alvorlige vrangforestillinger.   :P

Kunne vært jesus på ferde vet du hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...