Gå til innhold

Hvor gammel var du da du mistet jomfrudommen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

15 år var jeg da jeg møtte min nåværende mann, så det angrer jeg absolutt ikke på:-) 14 år siden det nå, hjelp som tiden går! Vi har like bra sex nå som for 14 år siden;-)

Anonymous poster hash: 346ec...cf5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

15 år og 11 mnd, kjæresten min var 16. Det var en fantastisk opplevelse og vi elsket hverandre ( selv om vi var veldig ung):) vi er sammen og forlovet den dag i dag og venter vårt første barn sammen. Kjærligheten blomstrer fortsatt :-D

Skrevet

13- ufrivillig.

16 ufrivillig igjen.

Frivillig- 18 år.

Anonymous poster hash: 31506...22a

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg kjenner til ei som er godt oppi årene og alenemor til et etterhvert ganske stort barn, men som aldri har hatt sex i noen form med et annet menneske (selv om hun altså har født et barn og dermed teknisk sett ikke er jomfru). Det er rimelig spesielt, og burde i og for seg diskvalifisere for å ha barn, siden hun er fullstendig avstengt på alt seksuelt og dermed særs dårlig kvalifisert til å forholde seg til den delen av sitt barns utvikling. Må være en av de første siden jomfru Maria.

Skrevet

Jeg kjenner til ei som er godt oppi årene og alenemor til et etterhvert ganske stort barn, men som aldri har hatt sex i noen form med et annet menneske (selv om hun altså har født et barn og dermed teknisk sett ikke er jomfru). Det er rimelig spesielt, og burde i og for seg diskvalifisere for å ha barn, siden hun er fullstendig avstengt på alt seksuelt og dermed særs dårlig kvalifisert til å forholde seg til den delen av sitt barns utvikling. Må være en av de første siden jomfru Maria.

Uhm, hæ? Her falt jeg litt av lasset, må jeg innrømme..

Gjest sug lut
Skrevet

Hehe. Aldri sex, aldri noe i nærheten av engang, aldri en kjæreste eller en forbigående mann - men ville ha barn, runda vel drøyt tredve og dro til Danmark og kjøpte seg en graviditet. Altså en fullstendig jomfruelig mor.

Skrevet

Hehe. Aldri sex, aldri noe i nærheten av engang, aldri en kjæreste eller en forbigående mann - men ville ha barn, runda vel drøyt tredve og dro til Danmark og kjøpte seg en graviditet. Altså en fullstendig jomfruelig mor.

Ahaaa, da er jeg med. Trodde et øyeblikk hun led av alvorlige vrangforestillinger.  :P

Skrevet

Wow. Skulle vært skrevet bok om...

For øvrig enig i at det ikke høre ut som den beste forelderen til å takle barnas utfordringer mtp sex i ungdommen.

Anonymous poster hash: 11c82...baf

Gjest sug lut
Skrevet

Ahaaa, da er jeg med. Trodde et øyeblikk hun led av alvorlige vrangforestillinger.   :P

Jeg ser ikke helt bort fra det, når det gjelder sex...

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

12 år, nesten 13.. Ikke frivilig..

Skrevet

14 år, frivillig. Var sammen med denne gutten til jeg var 17, og angrer ikke på at jeg hadde sex så tidlig.

Får vondt av å lese om alle dere som er utsatt for overgrep :(

Skrevet

15 år og 3 mnd. Var veldig klar for det, hadde hatt samme kjæresten i et halvt år.

Anonymous poster hash: 2803c...267
Skrevet

Må bare sende en stor klem til alle som har blitt utsatt for overgrep her... Ser det er en del, og forbanner de syke menneskene som har gjort dere vondt.

<3

Anonymous poster hash: 88e3b...10a

Henger meg på denne- klemmer sendt;)

Jeg var 16 1/2 år på fest, en seanse jeg avbrøt etter kort tid- var jo ikke sånn første gang skulle være!! Angret så bittert at det jeg var nesten 18 år neste gang med ny kjæreste. Rareste er at da røk hinna, noe som gjorde meg veldig glad, da gjaldt liksom ikke den første gangen;)

Anonymous poster hash: 4ea94...803

Skrevet

25

Anonymous poster hash: db16b...650

Skrevet

13, en mnd før jeg ble 14. Helt frivillig og forholdet varte i 5 år etter det.

Men i ettertid synes jeg at jeg var alt for ung.

Skrevet

15 år og 11 mnd :) Gjorde det omsider med min ordentlige og skoleflinke kjæreste på 18. Vi hadde et fint forhold til vi vokste fra hverandre til slutt. Det var bare vondt, selv om han var forsiktigheten selv. Hehe.

Anonymous poster hash: 50f84...c81

Skrevet

14 år og 3 mnd. Med kjæresten som var 15 år. Vi var sammen i 4 år etter det og jeg synes det var tidlig sånn i etterkant men der og da var det riktig for meg.

Anonymous poster hash: e13f7...800
Gjest meg&mini
Skrevet (endret)

Jeg var 16- og det var over på et jukk. Samme skjedde andre gangen vi hadde sex. Dere kan tenke dere skuffelsen.

Jeg vurderte å dumpe hele fyren;)

Endret av meg&mini
Skrevet

Var i øvre sjikt, 26 :) Er fortsatt gift med ham....

Må si jeg er sjokkert over alle overgrepene som tydeligvis er blitt begått her jeg også. Veldig ugreit :(

Anonymous poster hash: f5e92...dab

Skrevet

Jeg var 27 år, og det var med han som nå er mannen min, etter vi hadde vært sammen i 1 mnd. Han hadde hatt sex med en person fra før, hun som er mor til to av hans barn.

Det var en fin opplevelse å "omsider" ha sex når jeg hadde det. Fint å tenke på at jeg klarte å vente til jeg fant "den rette", selv om jeg var nær ved å gjøre det med andre flere ganger.

Utrolig trist å lese om alle som er utsatt for overgrep her... Ikke til å forstå at så mange mennesker kan finne på noe så ondt. Men slik er det dessverre i denne verden...

Anonymous poster hash: a2bd7...1d5

Skrevet

15+4mnd..

Anonymous poster hash: e8c42...214

Skrevet

Akkurat fylt 16, og den daværende kjæresten min var rett over 15. Det var helt fantastisk, og ble bare bedre og bedre ;-) vi er fortsatt gode venner.

Skrevet

27 men ble til gjengjeld skikkelig dirty fra da av.

Skrevet

26. Må si jeg er overrasket over at det er flere på ca samme alder her, trodde virkelig jeg var "the only one"! 

Utrolig trist å lese om alle dere som har blitt utsatt for overgrep, måtte overgriperne brenne i helvete!! 

Anonymous poster hash: d818c...549

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...