Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #27 Skrevet 10. juli 2013 Min er med på det han rekker, han er tross alt 50% "skyld" i graviditeten og like gira som jeg! Anonymous poster hash: 5484b...457
Superdolly Skrevet 10. juli 2013 #28 Skrevet 10. juli 2013 Nei. Han var med på ultralyd i alle svangerskapene, men ikke noe utover det. Det var vanskelig nok for meg å få timer som passet sånn noenlunde med min jobb, om jeg ikke skulle tatt hensyn til at han måtte ordne seg fri også. Forresten, jeg var med på den Mor og barn-undersøkelsen, og da ble han med på en kontroll eller noe på sykehuset hvor vi tok blodprøver. Lurer på om det var samtidig med ul? Jeg husker ikke helt...
NormaJean Skrevet 10. juli 2013 #29 Skrevet 10. juli 2013 Min mann var med på de ordinære pluss noen andre. Jeg gikk til kontroll på Riksen forholdsvis ofte, hadde vært skikkelig ressurssløsing hvis han skulle vært med på alle. Og ikke så jeg behover for det heller. Det er bare en kontroll, ikke noen spesielt. Men min mor ble med noen ganger, fordi overlegen sjekket med ul og da fikk hun også lov og se (hun var ikke akkurat med på ordinær;) Jeg syns det er overdrive at mannen all være med på alt. Hvis det er en spesiell grunn så forstår jeg det, men ellers syns jeg personlig at en enkel kontroll kan man få unnagjort på egenhånd.
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 10. juli 2013 #30 Skrevet 10. juli 2013 De tre første svangerskapene var han med på OUL, og de to (et og et halvt egentig) siste var han med på alle ekstrakontrollene og ul siden vi da måtte kjøre langt og jeg ikke var i stand til å kjøre alene.
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. juli 2013 #31 Skrevet 10. juli 2013 Han var med på noen av dem. Gikk til en del ekstra kontroller på begge 2 så det hadde blitt litt masete for meg om han skulle vært med på alle faktisk. Han var med når jeg spurte og om det var ekstra. Vi var på flere ul med begge og han var med. Utenom når jeg snudde lillebror, det var ikke helt planlagt.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #32 Skrevet 10. juli 2013 Hadde legen undersøkt med ul på hver kontroll, hadde nok min mann også vært med. Men ser ikke helt hensikten på vanlige kontroller, der det kun gjøres kontroll av vekt, urin, BT, symfysemål og evt hjertelyd. Anonymous poster hash: 7a441...46e
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 10. juli 2013 #33 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Han var med på den første, med førstemann. Deretter har han vært med på mange ultralyder, med begge. Ønsker ikke å ha ham med, vil ha mulighet til å snakke om ekle ting som utflod og sånt gugg uten å tenke på ham og jeg har ikke følt at det har vært nødvendig heller. Men han har alltid villet vite hvordan det gikk og om alt var bra da! Endret 10. juli 2013 av UndrendeUllteppe
DaTuMa Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 Nei. Han var med på den første hos jm hvor vi fikk høre hjertelyden og oul. Hverken han eller jeg ser poenget i at han skal være med på resten. Det er jo bare urinprøve, bt og måling av magen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #35 Skrevet 10. juli 2013 Ha ha, nei, han har fått sluppet å se meg avlevere urinprøve, måle blodtrykk og svare legen " takk, jeg har det bra" Anonymous poster hash: f34a8...b1f
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #36 Skrevet 10. juli 2013 Han har vært med på alle ul, sykehus ol. Fulgt meg når jeg har vært veldig dårlig. En og annen kontroll med lege / jm når det passet seg sånn, men ikke alle. Virker tungvint for meg å dra mannen hjem fra jobb for å høre hjertelyd, måle magen og prate litt. Kan heller gi ham referat når vi begge er hjemme;) Anonymous poster hash: be20b...31a
Urwa Skrevet 10. juli 2013 #37 Skrevet 10. juli 2013 (endret) Mannen har vært med på alle kontroller og ul. Han en sikkelig engasjert selvom det er baby nr 4 Endret 10. juli 2013 av Urwa
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #38 Skrevet 10. juli 2013 Vært med på de fleste ultralyder, overtidskontroller og egentlig mange av de inn på fylkessykehuset for ekstrasjekker mot slutten, litt svangerskapsforgiftningsproblematikk, og da har han ønsket å delta, resten vil jeg ta alene. Anonymous poster hash: ae718...d65
Naturell Skrevet 11. juli 2013 #39 Skrevet 11. juli 2013 Han var med på ul og alle jordmortimene. Jeg gikk alene til legen med unntak av første legetimen. Han har også vært med på alle timer på helsestasjonen med babyen vår. Vi vil begge ha det på denne måten, har aldri falt oss inn at han ikke skulle være med.
Januarmirakelet Skrevet 11. juli 2013 #40 Skrevet 11. juli 2013 Ja, var med på alle foruten om 1 om jeg ikke husker feil Han var like spent som meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå