Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #26 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har lyst på barn, men planlegger ikke direkte.Betyr det at jeg ikke har rett til å være her? Anonymous poster hash: 5172c...91b Jeg tenkte aldri på å være med i noe barne forum før jeg faktisk ble gravid.. Hvorfor er du på et barnimagen forum? Finnes andre forumer for de som lure på ting og trenger råd Anonymous poster hash: 91fe3...2b8 Kjekt å vite hva jeg begår meg ut på. Har lært mye her. Anonymous poster hash: 5172c...91b
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #27 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #28 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er verken gravid, prøver eller har barn. Jeg er her delvis fordi jeg trodde en gang at det kanskje lå i nær fremtid, og delvis fordi jeg hele tiden havner her når jeg googler skolerelaterte ting (går en helseutdanning)...og så ble jeg avhengig. Noen ganger har jeg svart på innlegg rett og slett fordi det er medisinske ting som diskuteres, og noen av svarene har vært helt på bærtur, andre ganger leser jeg i ren fascinasjon, og andre ganger er jo diskusjonene hyggelige og morsomme. Siden jeg ikke har barn selv er det greit å få litt innsikt i problemstillingene som går igjen her, kan jo tenkes at jeg møter dem i jobb om ikke så lenge - og da er det greit å vite noe om hva "resten av verden" (som ikke er helseutdannet) forestiller seg og tenker om saken...og kanskje plukker jeg opp noen lure triks på veien. Anonymous poster hash: bdb94...7de
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #29 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #30 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29 hvordan får du det til at jeg bør tenke over hvordan jeg formulerer meg og indikerer noe jeg slett ikke har gjort? Jeg skreiv ett spørsmål som var dette: Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Også skreiv jeg at jeg FØLER etterpå. og da hadde det ikke noe med det spørsmålet jeg stilte, ja jeg synes det har blitt en usæriøs plass til tider. Så IKKE si at jeg ikke står for det jeg sier for det gjør jeg. Men jeg ser også at det er noen som er enig i hva jeg skreiv.! Føler du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #31 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har vært her inne siden jeg var ca 14 år, faktisk. Jeg var her bare av ren nysgjerrighet - og hadde ingen planer om barn. Jeg svarte aldri på innlegg da, bare leste. Nå har jeg blitt voksen og har barn og syns innimellom at det er underholdene å lese trådene her Anonymous poster hash: 26843...22a
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #32 Skrevet 10. juli 2013 Jeg har vært her inne siden jeg var ca 14 år, faktisk. Jeg var her bare av ren nysgjerrighet - og hadde ingen planer om barn. Jeg svarte aldri på innlegg da, bare leste. Nå har jeg blitt voksen og har barn og syns innimellom at det er underholdene å lese trådene her Anonymous poster hash: 26843...22a Ja sier ikke at alt er fælt inne her Er enig med deg at noen av trådene er underholdene, men det er myyyye usæriøst dritt også som dessverre "slippes" ut her Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #33 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29 hvordan får du det til at jeg bør tenke over hvordan jeg formulerer meg og indikerer noe jeg slett ikke har gjort? Jeg skreiv ett spørsmål som var dette: Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Også skreiv jeg at jeg FØLER etterpå. og da hadde det ikke noe med det spørsmålet jeg stilte, ja jeg synes det har blitt en usæriøs plass til tider. Så IKKE si at jeg ikke står for det jeg sier for det gjør jeg. Men jeg ser også at det er noen som er enig i hva jeg skreiv.! Føler du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 32b6a...840 Nei, jeg føler meg overhodet ikke truffet. Jeg svarer svært sjeldent på ting her inne, og har ikke vært her på minst 6 måneder av forskjellige grunner. Jeg blir dog ganske oppgitt over at du og en del andre her mener at dette forumet kun skal være tillatt for folk som enten er gravide eller har barn (hvordan i all verden skal man kunne kontrollere dette uansett??). I tillegg: Når du først skriver spørsmålet ditt i første linje, og deretter forsetter rett på det du "føler" uten mellomrom eller noen som helst slags annen indikasjon på at dette "ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre", og deretter avslutter med "bare en tanke fra meg i mørke tider". Ja da er det lett å forstå det på en av to måter: 1) Du mener det jeg har sagt her hele tiden 2) Du er utrolig knølete i dine formuleringer, og vet ikke selv hva i all verden du mener, og blir sur når noen gir deg kritikk på grunnlag av at de har tolket deg i henhold til punkt 1. Jeg har nå lest hovedinnlegget ditt høyt for mannen min og et vennepar som er på feriebesøk her hos oss (uten å si noe om min tolkning av innlegget ditt) og to av dem var, som meg, enig i punkt 1, den siste i punkt 2. Til sist synes jeg det er trist at du ikke klarer å gjennomføre en diskusjon uten å gå til direkte personangrep. Anonymous poster hash: db42a...a29
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #34 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29 hvordan får du det til at jeg bør tenke over hvordan jeg formulerer meg og indikerer noe jeg slett ikke har gjort? Jeg skreiv ett spørsmål som var dette: Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Også skreiv jeg at jeg FØLER etterpå. og da hadde det ikke noe med det spørsmålet jeg stilte, ja jeg synes det har blitt en usæriøs plass til tider. Så IKKE si at jeg ikke står for det jeg sier for det gjør jeg. Men jeg ser også at det er noen som er enig i hva jeg skreiv.! Føler du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 32b6a...840 Nei, jeg føler meg overhodet ikke truffet. Jeg svarer svært sjeldent på ting her inne, og har ikke vært her på minst 6 måneder av forskjellige grunner. Jeg blir dog ganske oppgitt over at du og en del andre her mener at dette forumet kun skal være tillatt for folk som enten er gravide eller har barn (hvordan i all verden skal man kunne kontrollere dette uansett??). I tillegg: Når du først skriver spørsmålet ditt i første linje, og deretter forsetter rett på det du "føler" uten mellomrom eller noen som helst slags annen indikasjon på at dette "ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre", og deretter avslutter med "bare en tanke fra meg i mørke tider". Ja da er det lett å forstå det på en av to måter: 1) Du mener det jeg har sagt her hele tiden 2) Du er utrolig knølete i dine formuleringer, og vet ikke selv hva i all verden du mener, og blir sur når noen gir deg kritikk på grunnlag av at de har tolket deg i henhold til punkt 1. Jeg har nå lest hovedinnlegget ditt høyt for mannen min og et vennepar som er på feriebesøk her hos oss (uten å si noe om min tolkning av innlegget ditt) og to av dem var, som meg, enig i punkt 1, den siste i punkt 2. Til sist synes jeg det er trist at du ikke klarer å gjennomføre en diskusjon uten å gå til direkte personangrep. Anonymous poster hash: db42a...a29 For det første så var det faktisk en ny linje mellom spørsmåls tegnet og jeg føler. Og for det andre jeg er ikke sur og driver heller ikke ett person angrep. Har heller ikke sagt at det ikke er greit for prøvere og være her, men jeg lurer utrolig på hvorfor det er så mange som er her som IKKE er prøvere, IKKE er gravide, IKKE har barn. Og det har jeg jo fått svar på nå av noen Ja greit så er jeg kanskje litt dårlig til og formulere meg, men det er egentlig noe av det siste jeg tenker på etter en lang dag på jobb og småbarn, det er en grunn til at jeg skrev misforstå meg rett i hoved innlegget mitt også Jeg har null problem med og motta kritikk Derav alle smile tegnene Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #35 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29 hvordan får du det til at jeg bør tenke over hvordan jeg formulerer meg og indikerer noe jeg slett ikke har gjort? Jeg skreiv ett spørsmål som var dette: Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Også skreiv jeg at jeg FØLER etterpå. og da hadde det ikke noe med det spørsmålet jeg stilte, ja jeg synes det har blitt en usæriøs plass til tider. Så IKKE si at jeg ikke står for det jeg sier for det gjør jeg. Men jeg ser også at det er noen som er enig i hva jeg skreiv.! Føler du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 32b6a...840 Nei, jeg føler meg overhodet ikke truffet. Jeg svarer svært sjeldent på ting her inne, og har ikke vært her på minst 6 måneder av forskjellige grunner. Jeg blir dog ganske oppgitt over at du og en del andre her mener at dette forumet kun skal være tillatt for folk som enten er gravide eller har barn (hvordan i all verden skal man kunne kontrollere dette uansett??). I tillegg: Når du først skriver spørsmålet ditt i første linje, og deretter forsetter rett på det du "føler" uten mellomrom eller noen som helst slags annen indikasjon på at dette "ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre", og deretter avslutter med "bare en tanke fra meg i mørke tider". Ja da er det lett å forstå det på en av to måter: 1) Du mener det jeg har sagt her hele tiden 2) Du er utrolig knølete i dine formuleringer, og vet ikke selv hva i all verden du mener, og blir sur når noen gir deg kritikk på grunnlag av at de har tolket deg i henhold til punkt 1. Jeg har nå lest hovedinnlegget ditt høyt for mannen min og et vennepar som er på feriebesøk her hos oss (uten å si noe om min tolkning av innlegget ditt) og to av dem var, som meg, enig i punkt 1, den siste i punkt 2. Til sist synes jeg det er trist at du ikke klarer å gjennomføre en diskusjon uten å gå til direkte personangrep. Anonymous poster hash: db42a...a29 Og jeg beklager at du tok det som ett personangrep, det var virkelig ikke ment som det :-) Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #36 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29 hvordan får du det til at jeg bør tenke over hvordan jeg formulerer meg og indikerer noe jeg slett ikke har gjort? Jeg skreiv ett spørsmål som var dette: Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Også skreiv jeg at jeg FØLER etterpå. og da hadde det ikke noe med det spørsmålet jeg stilte, ja jeg synes det har blitt en usæriøs plass til tider. Så IKKE si at jeg ikke står for det jeg sier for det gjør jeg. Men jeg ser også at det er noen som er enig i hva jeg skreiv.! Føler du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 32b6a...840 Nei, jeg føler meg overhodet ikke truffet. Jeg svarer svært sjeldent på ting her inne, og har ikke vært her på minst 6 måneder av forskjellige grunner. Jeg blir dog ganske oppgitt over at du og en del andre her mener at dette forumet kun skal være tillatt for folk som enten er gravide eller har barn (hvordan i all verden skal man kunne kontrollere dette uansett??). I tillegg: Når du først skriver spørsmålet ditt i første linje, og deretter forsetter rett på det du "føler" uten mellomrom eller noen som helst slags annen indikasjon på at dette "ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre", og deretter avslutter med "bare en tanke fra meg i mørke tider". Ja da er det lett å forstå det på en av to måter: 1) Du mener det jeg har sagt her hele tiden 2) Du er utrolig knølete i dine formuleringer, og vet ikke selv hva i all verden du mener, og blir sur når noen gir deg kritikk på grunnlag av at de har tolket deg i henhold til punkt 1. Jeg har nå lest hovedinnlegget ditt høyt for mannen min og et vennepar som er på feriebesøk her hos oss (uten å si noe om min tolkning av innlegget ditt) og to av dem var, som meg, enig i punkt 1, den siste i punkt 2. Til sist synes jeg det er trist at du ikke klarer å gjennomføre en diskusjon uten å gå til direkte personangrep. Anonymous poster hash: db42a...a29 For det første så var det faktisk en ny linje mellom spørsmåls tegnet og jeg føler. Og for det andre jeg er ikke sur og driver heller ikke ett person angrep. Har heller ikke sagt at det ikke er greit for prøvere og være her, men jeg lurer utrolig på hvorfor det er så mange som er her som IKKE er prøvere, IKKE er gravide, IKKE har barn. Og det har jeg jo fått svar på nå av noen Ja greit så er jeg kanskje litt dårlig til og formulere meg, men det er egentlig noe av det siste jeg tenker på etter en lang dag på jobb og småbarn, det er en grunn til at jeg skrev misforstå meg rett i hoved innlegget mitt også Jeg har null problem med og motta kritikk Derav alle smile tegnene Anonymous poster hash: 32b6a...840 Den er grei. Bare sånn til informasjon før jeg stikker ut herfra og er sosial med mine gjester igjen: Slik bruk av smiletegn i en slik diskusjon som dette, oppfattes av de aller fleste (blant mine forumvenner andre steder i alle fall) ikke som et tegn på vennlighet, men som en velbrukt og ikke minst velkjent hersketeknikk. Så vet du det. Anonymous poster hash: db42a...a29
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #37 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29 Som du sikkert ser i hoved innlegget så sier jeg også misdorstå meg rett ;-)Helt opp til deg hvordan du tolker det. Om du også ser nøye så var ddt første ett spørsmål. Det andre noe jeg føler. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840 Så lenge det er såpass mange som tolker det du sier på samme måte som meg, så tenker jeg fremdeles at det er DU som bør tenke over hvordan du formulerer deg. Eller bare stå for det du sier rett og slett. Anonymous poster hash: db42a...a29 hvordan får du det til at jeg bør tenke over hvordan jeg formulerer meg og indikerer noe jeg slett ikke har gjort? Jeg skreiv ett spørsmål som var dette: Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Også skreiv jeg at jeg FØLER etterpå. og da hadde det ikke noe med det spørsmålet jeg stilte, ja jeg synes det har blitt en usæriøs plass til tider. Så IKKE si at jeg ikke står for det jeg sier for det gjør jeg. Men jeg ser også at det er noen som er enig i hva jeg skreiv.! Føler du deg truffet kanskje? Anonymous poster hash: 32b6a...840 Nei, jeg føler meg overhodet ikke truffet. Jeg svarer svært sjeldent på ting her inne, og har ikke vært her på minst 6 måneder av forskjellige grunner. Jeg blir dog ganske oppgitt over at du og en del andre her mener at dette forumet kun skal være tillatt for folk som enten er gravide eller har barn (hvordan i all verden skal man kunne kontrollere dette uansett??). I tillegg: Når du først skriver spørsmålet ditt i første linje, og deretter forsetter rett på det du "føler" uten mellomrom eller noen som helst slags annen indikasjon på at dette "ikke har noe med spørsmålet ditt å gjøre", og deretter avslutter med "bare en tanke fra meg i mørke tider". Ja da er det lett å forstå det på en av to måter: 1) Du mener det jeg har sagt her hele tiden 2) Du er utrolig knølete i dine formuleringer, og vet ikke selv hva i all verden du mener, og blir sur når noen gir deg kritikk på grunnlag av at de har tolket deg i henhold til punkt 1. Jeg har nå lest hovedinnlegget ditt høyt for mannen min og et vennepar som er på feriebesøk her hos oss (uten å si noe om min tolkning av innlegget ditt) og to av dem var, som meg, enig i punkt 1, den siste i punkt 2. Til sist synes jeg det er trist at du ikke klarer å gjennomføre en diskusjon uten å gå til direkte personangrep. Anonymous poster hash: db42a...a29 For det første så var det faktisk en ny linje mellom spørsmåls tegnet og jeg føler. Og for det andre jeg er ikke sur og driver heller ikke ett person angrep. Har heller ikke sagt at det ikke er greit for prøvere og være her, men jeg lurer utrolig på hvorfor det er så mange som er her som IKKE er prøvere, IKKE er gravide, IKKE har barn. Og det har jeg jo fått svar på nå av noen Ja greit så er jeg kanskje litt dårlig til og formulere meg, men det er egentlig noe av det siste jeg tenker på etter en lang dag på jobb og småbarn, det er en grunn til at jeg skrev misforstå meg rett i hoved innlegget mitt også Jeg har null problem med og motta kritikk Derav alle smile tegnene Anonymous poster hash: 32b6a...840 Den er grei. Bare sånn til informasjon før jeg stikker ut herfra og er sosial med mine gjester igjen: Slik bruk av smiletegn i en slik diskusjon som dette, oppfattes av de aller fleste (blant mine forumvenner andre steder i alle fall) ikke som et tegn på vennlighet, men som en velbrukt og ikke minst velkjent hersketeknikk. Så vet du det. Anonymous poster hash: db42a...a29 Okey. Men er allefall ikke slik de er ment fra min side Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå