Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #1 Skrevet 9. juli 2013 Hvor mange av de her inne har IKKE barn, og prøver heller IKKE og bli gravide? Føler dette er bare blitt en usæriøs plass hvor man finner linker til diverse dritt blogger og lignende.Misforstå meg rett nå, jeg finner dette forumet ganske nyttig om det er ting jeg lurer på ja.Og jeg kan godt slå ihjel litt tid på kveldene ved og lese andres innlegg og svare på de.Men synes det virker som at det er en del troll ute og går til tider.Baaah bare en tanke fra meg i kvelden mørke tider Anonymous poster hash: 32b6a...840
Trultemor85 Skrevet 9. juli 2013 #2 Skrevet 9. juli 2013 Enig Skulle virkelig ønske det var strengere å bli medlem her. Og at man kanskje burde planlegge barn, være gravid eller ha barn. Eller kunne kostet 20.- mnd eller noe Hehe. Vet det er mange plagsomme troll. Og de besøker sikkert dette innlegget og
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #3 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har lyst på barn, men planlegger ikke direkte. Betyr det at jeg ikke har rett til å være her? Anonymous poster hash: 5172c...91b
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #4 Skrevet 9. juli 2013 Kan svare for meg selv. Jeg var ikke på et gravid eller baby forum før jeg fikk barn eller ble gravid Ser nå etter jeg ble gravid og faktisk lurer på mye ting at mange barnløse virkelig ødelegger her inne. Anonymous poster hash: 09cc8...8aa
Trultemor85 Skrevet 9. juli 2013 #5 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har lyst på barn, men planlegger ikke direkte. Betyr det at jeg ikke har rett til å være her? Anonymous poster hash: 5172c...91b Gjør hva du vil du Alle har rett til å være her, slik er det bare.
Himmel og hav Skrevet 9. juli 2013 #6 Skrevet 9. juli 2013 Det er vel ingen garanti for at folk ikke skriver trolleinnlegg, linker til teite blogger, spammer eller lager kvalm her inne, bare fordi de har eller planlegger barn?
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #7 Skrevet 9. juli 2013 Jeg har lyst på barn, men planlegger ikke direkte.Betyr det at jeg ikke har rett til å være her? Anonymous poster hash: 5172c...91b Jeg tenkte aldri på å være med i noe barne forum før jeg faktisk ble gravid.. Hvorfor er du på et barnimagen forum? Finnes andre forumer for de som lure på ting og trenger råd Anonymous poster hash: 91fe3...2b8
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #8 Skrevet 9. juli 2013 Enig Skulle virkelig ønske det var strengere å bli medlem her. Og at man kanskje burde planlegge barn, være gravid eller ha barn. Eller kunne kostet 20.- mnd eller noe Hehe. Vet det er mange plagsomme troll. Og de besøker sikkert dette innlegget og Ja, vlsig god idé (eller ikke?) og måtte fremoegge bevis på at man er prøver for å være her inne. Sende inn video av at mannen knuller deg uten kondom kanskje? Anonymous poster hash: 06dc8...158
Anonym bruker Skrevet 9. juli 2013 #9 Skrevet 9. juli 2013 Enig Skulle virkelig ønske det var strengere å bli medlem her. Og at man kanskje burde planlegge barn, være gravid eller ha barn. Eller kunne kostet 20.- mnd eller noe Hehe. Vet det er mange plagsomme troll. Og de besøker sikkert dette innlegget og Ja, vlsig god idé (eller ikke?) og måtte fremoegge bevis på at man er prøver for å være her inne. Sende inn video av at mannen knuller deg uten kondom kanskje?Anonymous poster hash: 06dc8...158 Ta deg en bolle! Det ar faktisk ikke et dårlig forslag! Anonymous poster hash: 91fe3...2b8
Miamimom Skrevet 10. juli 2013 #10 Skrevet 10. juli 2013 Det spiller ingen rolle for meg, men jeg skjønner ikke vitsen med å henge på en gravid/ baby og barn side hvis man hverken er gravid eller har barn. Det falt meg ikke inn en gang før jeg ble gravid. Men som sagt, hvis noen finner glede i det må de gjerne gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #11 Skrevet 10. juli 2013 Kan svare for meg selv. Jeg var ikke på et gravid eller baby forum før jeg fikk barn eller ble gravid Ser nå etter jeg ble gravid og faktisk lurer på mye ting at mange barnløse virkelig ødelegger her inne. Anonymous poster hash: 09cc8...8aa Hvis du tror at det er bare de barnløse som ødelegger så er du virkelig naiv Anonymous poster hash: 0ad74...ed2
☆☆☆ Skrevet 10. juli 2013 #12 Skrevet 10. juli 2013 Tenker trolla like gjerne kan vere gravude småbarnsmødre med planer om fleire barn etterkvart. .
Trultemor85 Skrevet 10. juli 2013 #13 Skrevet 10. juli 2013 Enig Skulle virkelig ønske det var strengere å bli medlem her. Og at man kanskje burde planlegge barn, være gravid eller ha barn. Eller kunne kostet 20.- mnd eller noe Hehe. Vet det er mange plagsomme troll. Og de besøker sikkert dette innlegget og Ja, vlsig god idé (eller ikke?) og måtte fremoegge bevis på at man er prøver for å være her inne. Sende inn video av at mannen knuller deg uten kondom kanskje? Anonymous poster hash: 06dc8...158 Wow. Tøff i kjeften. "Overraskende"
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #14 Skrevet 10. juli 2013 Enig Skulle virkelig ønske det var strengere å bli medlem her. Og at man kanskje burde planlegge barn, være gravid eller ha barn. Eller kunne kostet 20.- mnd eller noe Hehe. Vet det er mange plagsomme troll. Og de besøker sikkert dette innlegget og Ja, vlsig god idé (eller ikke?) og måtte fremoegge bevis på at man er prøver for å være her inne. Sende inn video av at mannen knuller deg uten kondom kanskje?Anonymous poster hash: 06dc8...158 Ta deg en bolle! Det ar faktisk ikke et dårlig forslag! Anonymous poster hash: 91fe3...2b8 Nam, bolle! Anonymous poster hash: dfb77...fa0
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #15 Skrevet 10. juli 2013 Jeg tror faktisk ikke det er spesielt mange, men at enkelte deler av mødrestanden er søplemennesker med søpleinteresser er jo ikke noen bombe.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #16 Skrevet 10. juli 2013 Det har ikke slått deg, HI, at det kanskje kan være nettopp hormoner (eler evt ensidig desperat lengsel etter barn) som gjør disse "trollene" litt småsprø? Å antyde at det kun er de barnløse her inne som "lager kvalm" synes jeg er ganske så frekt. Det er ikke hvorvidt du har barn eller ikke (eller ønsker barn eller ikke) som avgjør hvem folk er, hvordan de oppfører seg eller hvilke manerer de har. Tro det eller ei. Og nei, jeg har ikke barn selv, men jeg er en prøver. Regner med at jeg aller nådigst får lov å være her da. Anonymous poster hash: db42a...a29
Frøken Ubesluttsom Skrevet 10. juli 2013 #17 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er ikke gravid eller har barn. Men jeg er en prøver som sliter med å bli gravid. Også er jeg veldig interessert i og over gjennomsnittet opptatt av navn. Syns det er fint å være her inne å få en del tips og råd til tider. Høre om andre i samme situasjon. Slitere forumet var vel det jeg først var innom, men etterhvert har jeg vært mer og mer på anonym og navneforumet. Ja det er mye rart her inne. Men trur nok like gjerne det er de som alt har barn/er gravide som starter mange av de trådene.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #18 Skrevet 10. juli 2013 Enig Skulle virkelig ønske det var strengere å bli medlem her. Og at man kanskje burde planlegge barn, være gravid eller ha barn. Eller kunne kostet 20.- mnd eller noe Hehe. Vet det er mange plagsomme troll. Og de besøker sikkert dette innlegget og Ja, vlsig god idé (eller ikke?) og måtte fremoegge bevis på at man er prøver for å være her inne. Sende inn video av at mannen knuller deg uten kondom kanskje? Anonymous poster hash: 06dc8...158 Er faktisk litt enig med anonym her.. Hvordan beviser man at man er prøver? Hvem som helst kan si de er prøvere, uten å være det.....
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2013 #19 Skrevet 10. juli 2013 Det at man er prøver, gravid eller har barn, utelukker ikke at man kan trolle eller spame en side..
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #20 Skrevet 10. juli 2013 Jeg begynte her inne fordi jeg trengte noen å "snakke" med ift evt å dra til Danmark. Nå blir ikke det noe for meg likevel. Var såvidt gravid for et par år siden, men mistet. Om jeg kan bli gravid/kommer til å bli vet jeg ikke lenger, men håpet er der uansett, så da henger jeg her selv om jeg i øyeblikket heller ikke er aktiv prøver. Jeg troller aldri, jeg er aldri frekk mot andre. Likevel har jeg da liksom ikke noen rett å være her?!?!?! At én eller få bloggere bruker dette som markedsføring av sine egne sider får dere legge på dem. Noen av dem virker jo heller ikke friske, og moderatorer og admin gjør sitt beste for at disse ikke skal få spamme ned forumet. Hadde holdningene til brukermoderator vært anderledes her inne kunne spammeproblemet vært vesentlig mindre enn det har vært her i perioder. HI - du angriper feil gruppe og er rimelig naiv om du tror det er bare "de barnløse" som troller her inne! Anonymous poster hash: b2e11...925
Gjest sug lut Skrevet 10. juli 2013 #21 Skrevet 10. juli 2013 Tror ikke dette er førstevalg for barnløse uten ønske eller interesse for barn uansett - det er for mye kynnere og renselse og trassalder. Og er det noen, så er de neppe likere enn vi med barn er - det vil være neper og gull om hverandre.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #22 Skrevet 10. juli 2013 Jeg er barnløs. Hverken gravid, prøver eller har noen som helst planer om baby i nærmeste fremtid. Jeg er her inne (kun på anonymforum) fordi jeg en gang lurte på noe. Google og uansett hva man Google som man lurer på, så blir man sendt inn her på Dinbaby eller barnehagen. Laget meg en bruker her fordi det diskuteres masse annet enn bare baby og barn. Har svart om det er noe jeg vet svaret på. Men har aldri trollet. Skriver heller aldri noe stygt. Anonymous poster hash: cb8f0...674
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #23 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Jeg lurte på om det var mange her som ikke hadde barn, var gravide eller ikke var prøvere. Og jeg lufta en fruatrasjon jeg jadd i går kveld om alt spammet. Ble vel litt rotete. Men synes ideen om betaling hver mnd var en god ide :-) Kunne kanskje fått ned antall troll å spam litt forhåpentligvis :-) Hilsen hi Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #24 Skrevet 10. juli 2013 Barnløse skulle det stå* Sitter på mobil så tastet feil. Hi Anonymous poster hash: 32b6a...840
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2013 #25 Skrevet 10. juli 2013 Nå har jeg vel ikke sagt at jeg mener det er bare prøvere å barnøøse som troller. Anonymous poster hash: 32b6a...840 En ting er hva man sier direkte, en annen ting er hva man indikerer. Måten du formulerte hovedinnlegget ditt på var ganske tydelig på at du først og fremst mente det er de som ikke er gravide eller har barn som troller her inne. Jeg er ikke den eneste som tolket det sånn, i følge svarene i tråden. Hvis det ikke er det du mente, så er det kanskje på tide å tenke over hvordan man formulerer seg tenker jeg. Anonymous poster hash: db42a...a29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå