Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #26 Skrevet 11. juli 2013 Identifiserte meg med et utsagn litt lengre oppe her, så jeg gjentar: Æsj, juksepupp! Kommer an på hvorfor man jukser det Om man gjør det for seg selv så syns jeg det er helt greit, så lenge man ikke legger inn unaturlig mye. Om man gjør det fordi noen andre vil de (f eks mannen)t, da er det tragisk.Anonymous poster hash: e79a9...b2e Du har rett i at ting er relativt. Men mitt utsagn er basert på mine fordommer, og jeg synes rett og slett det er utrolig harry å se et voksent menneske med tydelig fikset kropp. Dette fordi jeg da tenker at det er en stakkar m dårlig selvtillit som har falt for trenden m å kjøpe seg noe som skal ligne på ungdom - og så er det akkurat det alle andre kan se: den halvgamle mammaen m de falske puppene.Nå vet jeg at jeg provoserer, så for å nyansere litt innrømmer jeg selvfølgelig at jeg respekterer andres valg, og at jeg kjenner bra folk med juksepupper. Jeg synes alikevel det er trist. Og svært lite pent. Ja, og så har jeg desverre hatt silikoninnlegg selv... Så fordet du har/har hatt det så er alle andre som har hatt/har/får harrye?Wow er det sånn at dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral i din verden?Anonymous poster hash: 69ad7...a5d Du må gjerne angripe meg fordi du er uenig, men nå er det sånn at jeg ikke sier at det ER sånn - jeg sier at det er min personlige mening og fordom. Jeg hadde sikkert klart og sett forbi juksepuppene dine om jeg syntes du var et ålreit menneske ellers.. Sier bare at du skyter deg selv i foten med dobbeltmoralen din. Har aldri fikset på utseende og vil ikke gjøre der heller, kroppen er ett mesterverk som skal eldest. Anonymous poster hash: 69ad7...a5d
Gjest meg&mini Skrevet 11. juli 2013 #27 Skrevet 11. juli 2013 Hva i alle dager gjør en ung gutt inne på dette forumet? HI, får du lov til å bruke Internett av foreldrene dine? Når jeg tenker meg om, kanskje det er sånn du blir straffet og er redd hengepupper. Forståelig nok:) Med et klask på baken med mors venstre bryst når du har gjort noe fy fy kanskje?
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #28 Skrevet 11. juli 2013 Hengepupp er naturens måte å gi oss kvinner de ekstra hendene vi da i årevis har bedt om å få. "Åh, om jeg bare hadde fire hender!", "Jeg skulle hatt en ekstra hånd eller to!". Og som man ber, skal man få. Hengepupper kan holde fjernkontroller (lest i en tråd tidligere i uka), aviser, kulepenner, vaskekluter og all verdens andre saker man skulle hatt en hånd til til. De er også myke og gode og tåler å klemmes på og koses med Trodde det var det bena var til.... Anonymous poster hash: 69ad7...a5d
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2013 #29 Skrevet 11. juli 2013 Slipper å dra med meg sitteunderlag om vinteren.. Anonymous poster hash: 1c461...ca1
Puma - sprekker snart! Skrevet 11. juli 2013 #30 Skrevet 11. juli 2013 Identifiserte meg med et utsagn litt lengre oppe her, så jeg gjentar: Æsj, juksepupp! Kommer an på hvorfor man jukser det Om man gjør det for seg selv så syns jeg det er helt greit, så lenge man ikke legger inn unaturlig mye. Om man gjør det fordi noen andre vil de (f eks mannen)t, da er det tragisk.Anonymous poster hash: e79a9...b2e Du har rett i at ting er relativt. Men mitt utsagn er basert på mine fordommer, og jeg synes rett og slett det er utrolig harry å se et voksent menneske med tydelig fikset kropp. Dette fordi jeg da tenker at det er en stakkar m dårlig selvtillit som har falt for trenden m å kjøpe seg noe som skal ligne på ungdom - og så er det akkurat det alle andre kan se: den halvgamle mammaen m de falske puppene.Nå vet jeg at jeg provoserer, så for å nyansere litt innrømmer jeg selvfølgelig at jeg respekterer andres valg, og at jeg kjenner bra folk med juksepupper. Jeg synes alikevel det er trist. Og svært lite pent. Ja, og så har jeg desverre hatt silikoninnlegg selv... Så fordet du har/har hatt det så er alle andre som har hatt/har/får harrye?Wow er det sånn at dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral i din verden?Anonymous poster hash: 69ad7...a5d Du må gjerne angripe meg fordi du er uenig, men nå er det sånn at jeg ikke sier at det ER sånn - jeg sier at det er min personlige mening og fordom.Jeg hadde sikkert klart og sett forbi juksepuppene dine om jeg syntes du var et ålreit menneske ellers.. Sier bare at du skyter deg selv i foten med dobbeltmoralen din.Har aldri fikset på utseende og vil ikke gjøre der heller, kroppen er ett mesterverk som skal eldest. Anonymous poster hash: 69ad7...a5d Helt enig med deg. Men jeg var 20 år, nylig voldtatt og hadde et trøblete forhold til kroppen min. Jeg angret, tok ut innleggene og trives etterhvert i den samme kroppen. I mine øyne ikke så mye dobbeltmoral, men heller naturlig modning. Jeg gjorde en feil, og jeg rettet den opp. Jeg ville ikke eldes m juksepupper. Jeg oppdaget at jeg ikke syntes det er pent. Prøver du å arrestere meg for å ha dårlig smak eller fordi jeg endret mening etter at jeg var 20?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå