Gå til innhold

Æsj, hengepupper.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor strammer dere ikke opp puppa deres?

Anonymous poster hash: 657ff...176

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alle som har råd til slike operasjoner...  Men hvis det plager deg såpass, kan du gjerne sponse meg ;)

Anonymous poster hash: 06a3c...f6b
Skrevet

meg også om et par år og jeg er ferdig med småbarnsårene ;)

Anonymous poster hash: d3696...961
Gjest sug lut
Skrevet

Fordi det er greit å kunne knyte dem rundt halsen når det blir kaldt til høsten.

Skrevet

Hvis dine pupper henger ned, kan du ta dem og vifte med... ;)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

På sommeren: denge til de litt, så har man vifte! Vinteren: knyt de sammen bak nakken, og man har et skjerf.. Kan det bli bedre enn det?!?! o.O

Skrevet

Slik har de bare alltid vært....skal spare opp til operasjon når jeg er ferdig med å få barn :)

Anonymous poster hash: fa47e...695

Skrevet

Fordi jeg ikke syns naturlig forfall er stygt. Det er normalt at pupper henger.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Fordi man lettere vinner diskusjoner når man har en skikkelig pupp å slå i bordet med!

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Fordi uansett hvor mange operasjoner man tar vil tyngdekraften ta g cupen og fra den nedover. Æsj juksepupp hvorfor er du ikke fornøyd med det naturen ga. Du er klar over at uansett hvor mye du fikser på så arver unga dine ditt naturlige utseende?

Skrevet

Vel ungene mine Spiste opp puppene mine, de var svære, fyldige og flotte til jeg var ferdig med ammingen, da så jeg plutselig ut som en gutt på overkroppen :) Så da dro jeg til stokkan og fylte tomrommet med silikon :)

Aldri angra :)

Anonymous poster hash: 265ab...8f5
Skrevet

Et løft er nå en ting, silikon blir bare harry for min del...

Anonymous poster hash: 64ed3...1f0

Skrevet

Nå har jeg temmelig faste pupper men er temmelig trøtt av at folk ikke kan få lov til å være som dem er.

Kroppen skal endres det er naturlig, hengepupper, rynker og andre aldringstegn er vakkert og viser at en har levd.

Skrevet

Jeg liker å daske mannen med puppa mine når han er uskikkelig, jeg..... 

Anonymous poster hash: ada7d...67f
Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Men helt seriøst da: Hvorfor endre på et naturlig forfall, endre både her og der.. Hva lærer man ungene da? Kjenner de som vokste opp med mødre som fikset både det ene og det andre, og de sliter i voksent liv med egen kropp, fordi deres mor viste de jo at det ikke var noe pent, og noe man burde skamme seg over... Her blir det nok fjernet noe hud på magen neste år eller noe, da huden er for stor der, og jeg får konstant infeksjon i navlen og sårhet under selve magen.. Det er en endring som hjelper meg mot store plager og smerter.. Inntil brystene mine blir et problem for helsa, så får de bare fortsette turen nedover med årene.. Inntil videre er det ikke stort heng der, hadde ekstremt til hengepupper før svangerskap, men de har vokst 2 cup på 3 år nå, så de har fått mer fylde, men det er jo fortsatt litt heng på de, og det blir garantert mer :)

Skrevet

Identifiserte meg med et utsagn litt lengre oppe her, så jeg gjentar:

Æsj, juksepupp!

Skrevet

Æsj, juksepupp!

Kommer an på hvorfor man jukser det :) Om man gjør det for seg selv så syns jeg det er helt greit, så lenge man ikke legger inn unaturlig mye. Om man gjør det fordi noen andre vil de (f eks mannen)t, da er det tragisk.

Anonymous poster hash: e79a9...b2e

Skrevet

Fordet jeg kan slå sånne anonyme som deg i trynet med dem, når de kommer med sånne usaklige innlegg som dette ;-p

Skrevet

Æsj, juksepupp!

Kommer an på hvorfor man jukser det :) Om man gjør det for seg selv så syns jeg det er helt greit, så lenge man ikke legger inn unaturlig mye. Om man gjør det fordi noen andre vil de (f eks mannen)t, da er det tragisk.

Du har rett i at ting er relativt. Men mitt utsagn er basert på mine fordommer, og jeg synes rett og slett det er utrolig harry å se et voksent menneske med tydelig fikset kropp. Dette fordi jeg da tenker at det er en stakkar m dårlig selvtillit som har falt for trenden m å kjøpe seg noe som skal ligne på ungdom - og så er det akkurat det alle andre kan se: den halvgamle mammaen m de falske puppene.

Nå vet jeg at jeg provoserer, så for å nyansere litt innrømmer jeg selvfølgelig at jeg respekterer andres valg, og at jeg kjenner bra folk med juksepupper. :)

Jeg synes alikevel det er trist.

Og svært lite pent.

Ja, og så har jeg desverre hatt silikoninnlegg selv... :)

Skrevet

Æsj, juksepupp!

Kommer an på hvorfor man jukser det :) Om man gjør det for seg selv så syns jeg det er helt greit, så lenge man ikke legger inn unaturlig mye. Om man gjør det fordi noen andre vil de (f eks mannen)t, da er det tragisk.Anonymous poster hash: e79a9...b2e

Du har rett i at ting er relativt. Men mitt utsagn er basert på mine fordommer, og jeg synes rett og slett det er utrolig harry å se et voksent menneske med tydelig fikset kropp. Dette fordi jeg da tenker at det er en stakkar m dårlig selvtillit som har falt for trenden m å kjøpe seg noe som skal ligne på ungdom - og så er det akkurat det alle andre kan se: den halvgamle mammaen m de falske puppene.

Nå vet jeg at jeg provoserer, så for å nyansere litt innrømmer jeg selvfølgelig at jeg respekterer andres valg, og at jeg kjenner bra folk med juksepupper. :)

Og svært lite pent.

Så fordet du har/har hatt det så er alle andre som har hatt/har/får harrye?

Wow er det sånn at dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral i din verden?

Anonymous poster hash: 69ad7...a5d

Skrevet

Hvorfor strammer dere ikke opp puppa deres?

Anonymous poster hash: 657ff...176

Fordi, hvis jeg tilfeldigvis blir sinna på typen som naken, pleier jeg å slå han med dem. 

Anonymous poster hash: 156ea...6ed

Skrevet

Hengepupp er naturens måte å gi oss kvinner de ekstra hendene vi da i årevis har bedt om å få. "Åh, om jeg bare hadde fire hender!", "Jeg skulle hatt en ekstra hånd eller to!". Og som man ber, skal man få. Hengepupper kan holde fjernkontroller (lest i en tråd tidligere i uka), aviser, kulepenner, vaskekluter og all verdens andre saker man skulle hatt en hånd til til. De er også myke og gode og tåler å klemmes på og koses med  :)

Skrevet

Hva med hengeballer og hengetisser da?

Anonymous poster hash: cbbaa...72f
Skrevet

Æsj, juksepupp!

Jeg synes det er akkurat omvendt. Om du er så fiksert på din egen kropp at du må oppereres for å føle deg vell (med en normal, frisk kropp som utgangspunkt) er det tragiak. Om du derimot ønsker å glede en annen med å endre utseendet ditt er det utrolig snilt.

Anonymous poster hash: c9d28...2fc

Skrevet

Æsj, juksepupp!

Kommer an på hvorfor man jukser det :) Om man gjør det for seg selv så syns jeg det er helt greit, så lenge man ikke legger inn unaturlig mye. Om man gjør det fordi noen andre vil de (f eks mannen)t, da er det tragisk.Anonymous poster hash: e79a9...b2e

Og svært lite pent.

Så fordet du har/har hatt det så er alle andre som har hatt/har/får harrye?

Wow er det sånn at dobbeltmoral er dobbelt så bra som moral i din verden?

Anonymous poster hash: 69ad7...a5d

Du må gjerne angripe meg fordi du er uenig, men nå er det sånn at jeg ikke sier at det ER sånn - jeg sier at det er min personlige mening og fordom.

Jeg hadde sikkert klart og sett forbi juksepuppene dine om jeg syntes du var et ålreit menneske ellers.. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...