Gå til innhold

Hvorfor ble det slutt mellom deg om parteren din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg undres over alle bruddene.. bare nå i sommer har 3 vennepar av oss gått fra hverandre.

Anonymous poster hash: 5a809...a46
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi det viste seg at ikke var fullt så grei som jeg trodde

Skrevet

Med min eksmann ble det slutt fordi han var utro en gang. Og en gang til. Og mange ganger til. Med forskjellige og uten kondom. Så beskyldte han meg for å ha skyld i hans utroskap og begynte å slå. Med neste ble det slutt fordi han plutselig mistet følelser for meg (viste seg at han var forelsket i ei annen allerede FØR vi ble sammen, men hun avviste ham først slik at han brukte meg som reserveløsning).

Anonymous poster hash: b9951...14e
Skrevet

Sommer og sol får de fleste til å kaste klærne, og så begynner flørtingen med andre lettkledde mennesker kanskje? Mer alkohol + mer nakenhet nå i sommer..?

Anonymous poster hash: 89cef...bd2
Skrevet

Min eks var utro i mangen år. Ca 7 av 10 år..

Han er heldigvis ute, og jeg har nå en fantastisk samboer og 2 barn ;) Hadde heldigvis ikke barn med eksen!!

Anonymous poster hash: 107de...845

Skrevet

Sommer og sol får de fleste til å kaste klærne, og så begynner flørtingen med andre lettkledde mennesker kanskje? Mer alkohol + mer nakenhet nå i sommer..?

Jeg godtar ikke flørting med andre, med eller uten klær. Verken fra min eller samboers side. Veldig greit sånn, forstår ikke at enkelte mener det er sunt for forholdet at man flørter med gud og hvermann, bare ikke med partneren sin. Har heldigvis en partner som ikke er noen casanova eller flørter, og er fornøyd med det. Vi flørter med hverandre daglig og prøver å konsentrere oss om å ha det bra i forholdet, ikke om å høste oppmerksomhet fra andre hele tiden.

Skrevet

Fordi det blir veldig feil å bruke ordet "snill" om min eks.

Skrevet

Fordi han viste seg å være gift med karrieren sin og brukte 15 timer av døgnet på den, hver dag året rundt, uten at det noensinne ga mer penger i kassa. Da jeg etter en ti-femten år ikke lenger hadde krefter til å være praktisk og økonomisk ansvarlig for alt,  og samtidig bevare den gode stemninga i alle fall for ungene og meg selv, var helt utbrent og nedkjørt, sa han at jeg ikke gjorde ham lykkelig lenger og derfor gikk han.

Anonymous poster hash: d4897...ff5
Skrevet

Fordi han innbilte seg at det gikk an å bestemme over meg...

Skrevet

Fordi vi ble sammen da vi var ung, vokste vel fra hverandre. vi var ikke på helt samme sted i livet da jeg ble gravid som 20åring og vi gjorde det slutt, men var gode venner selvom. Nå ser det ut til at det blir oss to igjen <3 men vi tar det rolig også får vi se hva tiden vil bringe ;)

Skrevet

Jeg godtar ikke flørting med andre, med eller uten klær. Verken fra min eller samboers side. Veldig greit sånn, forstår ikke at enkelte mener det er sunt for forholdet at man flørter med gud og hvermann, bare ikke med partneren sin. Har heldigvis en partner som ikke er noen casanova eller flørter, og er fornøyd med det. Vi flørter med hverandre daglig og prøver å konsentrere oss om å ha det bra i forholdet, ikke om å høste oppmerksomhet fra andre hele tiden.

Jeg mente uten at man godtar det, men oppdager at den andre partneren flørter med andre og om det ikke akksepteres = brudd..

Skrevet

Vi flyttet fra hverandre pga alvorlig psykisk sykdom som ikke ville vært bra for barnet vårt å vokse opp med så tett innpå seg. Veldig gode venner flere år etter bruddet. Barnet vårt har et veldig godt forhold til pappaen sin, som han treffer i gode perioder. Vi lever ikke et helt vanlig A4 liv :P

Anonymous poster hash: 1c71d...291

Skrevet

Fordi alkohol og dop var viktigere enn dame og barn.

Anonymous poster hash: 6778d...bf5
Skrevet

Fordi han parterte meg

Anonymous poster hash: c0e37...fdb

Skrevet

Nr 1: fordi han var utro, drev med selvskading og brukte følelser/samvittighet som pressmiddel. (Var veldig unge.)

Nr 2: fordi han var fullstendig aseksuell, egoistisk og slet med å vise følelser.

Skrevet

Kulturforskjeller og generelt forskjellig, verdier, moral.. Noen ganger blir man rett og slett for forskjellige. Men alt for det beste for nå er jeg sammen med en ny fantastisk mann som er stabil og trygg :)

Skrevet

Mitt første langvarige forhold tok slutt (på vinteren) fordi jeg syntes det ikke ga meg nok. Vi var veldig gode venner, men hadde ikke sex og han trengte meg så veldig mye mer enn jeg trengte ham. Vi hadde ikke barn og jeg ønsket mer ut av samlivet enn vi klarte å gi hverandre.

Mitt andre langvarige forhold tok slutt (på vinteren) fordi samboeren min innledet et forhold til en annen dame samme uke som vi fikk vårt første barn. Han holdt på med henne til datteren vår var 5 mnd før han mannet seg opp og fortalte det til meg. Da jeg stilte ultimatum om at han måtte kutte henne helt ut hvis vi skulle kunne være sammen, valgte han å flytte på dagen.

Skrevet

han var slem, egosistisk, snakket dritt om meg bak ryggen på meg og var utro

Anonymous poster hash: bba05...de5
Skrevet

Vi var ganske unge, hadde ingen forpliktelser og vokste på en måte fra hverandre. Han var en tøffel, noe jeg fant ut at jeg ikke ønsket i min kommende ektemann. Jeg ville ha en mann som viste å ta mer ansvar og var modnere. Derfor ble det slutt, senere fant jeg den rette.

Skrevet

Psykisk vold som også ble fysisk..

Sjalusi og kontroll av alvorlig grad.

Pluss dop oppå det igjen. Derfor..

Anonymous poster hash: 9e1d1...acf

Skrevet

Fordi han var utro... Og i tillegg var veldig glad i alkohol, og snakka veldig stygt om enkelte medlemmer i min familie som jeg er veldig glad i.

Anonymous poster hash: 2167f...5e8

Skrevet

Fordi jeg pulte broren hans.

Anonymous poster hash: 49be2...e70

Skrevet

Grunnen til at det blei slutt mellom min første kjærste og meg, (den første store altoppslukende forelskelsen) var rett og slett fordi vi etter 7 år og to barn fant ut at vi hadde "vokst" litt fra hverandre. I tillegg skjønte vi at forholdet ikke hadde noen fremtid, fordi vi utenom sex egentlig bare var venner. Spenningen/tiltrekningen mellom oss var kun fysisk/seksuell. Kan ikke basere et forhold kun på sex.

Men likevel har vi klart å være gode venner i alle år da.

Neste forhold tok slutt fordi jeg av en eller annen grunn aldri følte den samme store altoppslukende følelsen som med første, og at jeg ubevisst sammenlignet han med han første jeg var sammen med. (Tydeligvis ikke kommet over han første da, så mye som jeg trodde). Jeg var jo glad i han, men ikke på riktig måte. Likevel rakk vi å få et barn sammen, og var sammen i ca 3 år.

Anonymous poster hash: 2142f...221
Skrevet

Jeg betviler ikke grunnene som står over her, og jeg mener ikke å tråkke noen på tærne, men jeg er litt enig med HI: det er Så mange som går fra hverandre. Man kan jo lure på hvorvidt alle har like gode grunner, eller hva det er som gjør at så mange forhold går dukken. Jeg tar meg i å undre på dette med jevne mellomrom, gjerne når et par jeg kjenner går fra hverandre.

Skrevet

Grunnen til at det blei slutt mellom min første kjærste og meg, (den første store altoppslukende forelskelsen) var rett og slett fordi vi etter 7 år og to barn fant ut at vi hadde "vokst" litt fra hverandre. I tillegg skjønte vi at forholdet ikke hadde noen fremtid, fordi vi utenom sex egentlig bare var venner. Spenningen/tiltrekningen mellom oss var kun fysisk/seksuell. Kan ikke basere et forhold kun på sex.

Men likevel har vi klart å være gode venner i alle år da.

Neste forhold tok slutt fordi jeg av en eller annen grunn aldri følte den samme store altoppslukende følelsen som med første, og at jeg ubevisst sammenlignet han med han første jeg var sammen med. (Tydeligvis ikke kommet over han første da, så mye som jeg trodde). Jeg var jo glad i han, men ikke på riktig måte. Likevel rakk vi å få et barn sammen, og var sammen i ca 3 år.

Anonymous poster hash: 2142f...221

Dette er vel en sånn typisk grunn som eg setter spm.tegn ved?

Gode venner og god sex og så gjør det slutt??

Ingen som går rundt og er forelska resten av livet...

Anonymous poster hash: 0fc58...7a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...