Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #26 Skrevet 8. juli 2013 Synes vi burde avskaffe hele monarkiet og heller få president jeg.. Vår neste dronning blir en eks partydoper som har barn med 2 menn og laget sexfilm med en mann som kongehuset sikkert har betalt millioner for å få.. Jeje fin dronning gitt.. Anonymous poster hash: c5c91...cfa Så du tror ikke på at det går an å jobbe seg videre etter ungdomssynder og bli et fornuftig og bra menneske? Jeg blir skremt av sånne sneversynte og selvgode mennesker som deg. Det er vel ingen som har sett kronprinsparet som er i tvil om at det er ekte kjærlighet? Men det er ikke så viktig som at hun hadde en utagerende ungdomstid? Jeg syns hun virker som et varmt og klokt menneske, men jeg tror også hun har ben i nesen og mulig litt vel stridig mtp å stå på sitt. At hun er en flott dame er det vel heller ingen tvil om. Jeg er stolt av kongehuset vårt og håper vi får beholde det. Deg om det. Anonymous poster hash: e4aeb...5ee
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #27 Skrevet 8. juli 2013 Noen gang liker man ikke noen..Uten at man vet hvorfor.... Ang utseende,- har hørt en som så henne og Märtha L IRL..Mens jeg også finner Märtha mye penere enn Mette Marit på bilder og i media (Mette Marit ser "grå ut"), så er det visst motsatt i virkelighetehn..Han kunne fortelle at Mette Marit var NYEDLIG,- og mye penere i virkelighetne enn på bilder,- mens Märtha så litt "Mandig" ut, litt for markerte trekke.(Derfor hun gjør seg på bilder muligens???) Når det komme til "ikke like" kjendiser man bare kjenner via media..Jeg kan ikke fordra Robbie Williams, den verste av de verste er Steven Segal,- og jeg har også en liten "grøss" hver gang jeg ser Sputnik og Dan Børge Akerø...Av kvinner er det Nicole Kidman og "Bettan" (føler hun overkjørte Hanne Krogh...) og Prinsesse Madelen....Jeg kjenner jo ingen, og har ingen grunn til og ikke like de,- men jeg føler bare at det er totalt kræsj et eller annet sted.. I virkeligheten har jeg møtt en person som jeg har følt så totalt kræsj med,- han var læreren min på videregående i et fag...Den dag i dag blir jeg småkvalm ved og se ham. kke at det var en gris, eller noe "kinky ekkelt" med ham..Bare ren "avsky"..Enda jeg har INGEN grunn til ikke like ham...Bare "krasj i kjemi".... Kanskje HI har det sånn med Mette Marit...Alt blir feil ved en sånn person, samme hvor bra de gjør ting, eller hvor mye bra de gjør Anonymous poster hash: 1707c...18d
Helene Harepus Skrevet 8. juli 2013 #28 Skrevet 8. juli 2013 Noen gang liker man ikke noen..Uten at man vet hvorfor.... Ang utseende,- har hørt en som så henne og Märtha L IRL..Mens jeg også finner Märtha mye penere enn Mette Marit på bilder og i media (Mette Marit ser "grå ut"), så er det visst motsatt i virkelighetehn..Han kunne fortelle at Mette Marit var NYEDLIG,- og mye penere i virkelighetne enn på bilder,- mens Märtha så litt "Mandig" ut, litt for markerte trekke.(Derfor hun gjør seg på bilder muligens???) Anonymous poster hash: 1707c...18d Ja, noen mennesker kan se helt "vanlige" ut på bilder, mens de i virkeligheten har en utstråling av det sjeldne. En jeg kjenner tok noen fag med henne og sa det samme. Jeg har sansen for henne, jeg synes hun har gjort en veldig bra jobb og det er ingen tvil om at det krever sterk rygg å takle all kritikken hun har vært utsatt for. Så, ja, jeg tror Norge kunne fått verre kronprinsesse for å si det slik..
Anonym bruker Skrevet 8. juli 2013 #29 Skrevet 8. juli 2013 Synes vi burde avskaffe hele monarkiet og heller få president jeg.. Vår neste dronning blir en eks partydoper som har barn med 2 menn og laget sexfilm med en mann som kongehuset sikkert har betalt millioner for å få.. Jeje fin dronning gitt.. Anonymous poster hash: c5c91...cfa Så du tror ikke på at det går an å jobbe seg videre etter ungdomssynder og bli et fornuftig og bra menneske? Jeg blir skremt av sånne sneversynte og selvgode mennesker som deg. Det er vel ingen som har sett kronprinsparet som er i tvil om at det er ekte kjærlighet? Men det er ikke så viktig som at hun hadde en utagerende ungdomstid? Jeg syns hun virker som et varmt og klokt menneske, men jeg tror også hun har ben i nesen og mulig litt vel stridig mtp å stå på sitt. At hun er en flott dame er det vel heller ingen tvil om. Jeg er stolt av kongehuset vårt og håper vi får beholde det. Signerer. Anonymous poster hash: 64024...063
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå