Gå til innhold

Hvorfor liker jeg ikke Mette-Marit

Anbefalte innlegg

Skrevet

føler det er så ukorrekt å mene dette, da "alle" liker henne og snakker så varmt om henne og det gode hjertet hennes. Det er et eller annet ved henne jeg ikke fester lit til, akkurat som om hun er mer selvgod og vanskelgi enn hun utgir seg for å være. Tipper hun er ganske så sjefete i heimen der. Jo, hun virker litt tilgjort selv om hun gjør alt for å virke ekte.. Og jeg tror det er mange som går fem på.

Ja, hun har vært modig og alt det der. Men jeg liker henne ikke, sånn som jeg "kjenner" henne gjennom media Gjør du?

Anonymous poster hash: c0552...bfa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri likt henne, men kan ikke si jeg vet hvorfor. Har heller ikke skjønt greia med at hun skal være så pen jeg da. Synes hun er helt normal, men ikke noen skjønnhet.

Skrevet

Må man like alle da?

Liker DU henne? ;)

Skrevet

Kanskje det er dialekten? :/

Gjest Antarctica
Skrevet

Det er vel totalt overfladisk å skulle bestemme seg for om man liker eller ikke liker noen basert på hvordan de blir framstilt av noen andre. Det er journalistens arbeid du ikke liker, i så fall, og de tingene han velger å sitere. M-M kan da ikke ta ansvar for det som står i media.

Skrevet

Det er vel totalt overfladisk å skulle bestemme seg for om man liker eller ikke liker noen basert på hvordan de blir framstilt av noen andre. Det er journalistens arbeid du ikke liker, i så fall, og de tingene han velger å sitere. M-M kan da ikke ta ansvar for det som står i media.

så etter tja, si 12-13 år, har man ikke lov til å danne seg et inntrykk av profilerte mennesker i media? Du høres rar ut.

Gjest Antarctica
Skrevet

så etter tja, si 12-13 år, har man ikke lov til å danne seg et inntrykk av profilerte mennesker i media? Du høres rar ut.

Du, derimot, trenger åpenbart mye mindre enn 12-13 år på å danne deg et inntrykk. Men man skal likevel se forskjell på det som er egne fordommer ("Du høres rar ut" o.l.) og det som er sannheten. Og det gjelder jo også når man bedømmer Mette-Marit og andre mennesker man ikke kjenner.

Skrevet

Du, derimot, trenger åpenbart mye mindre enn 12-13 år på å danne deg et inntrykk. Men man skal likevel se forskjell på det som er egne fordommer ("Du høres rar ut" o.l.) og det som er sannheten. Og det gjelder jo også når man bedømmer Mette-Marit og andre mennesker man ikke kjenner.

så etter snart 6000 signerte innlegg her inne har du fortsatt til gode å ha fordommer? man kan ikke vanke her inne uten å ha eller få fordommer vet du ;)

Gjest Antarctica
Skrevet

så etter snart 6000 signerte innlegg her inne har du fortsatt til gode å ha fordommer? man kan ikke vanke her inne uten å ha eller få fordommer vet du ;)

Som sagt, det sentrale er at man selv vet hva som er sannhet og hva som er fordom...

Skrevet

Nei, men så er jeg alltid skeptisk til mennesker som doper seg og gjør andre ulovlige ting. At hun nå bruker millioner på kjoler hjelper ikke.

Anonymous poster hash: e4aeb...5ee
Skrevet

Har vel alltid hatt sansen for henne men ble rimelig sjokket over uttalelsen hennes i Dagbladet i helgen.

"Når folk henger seg opp i hvilke klær og sko jeg bruker er det noe alvorlig galt et sted"

Altfor billig måte å ro seg unna de litt ubehagelige spørsmål. Ikke spesielt sympatisk heller.

Anonymous poster hash: fcfa8...93a

Skrevet

Nei, men så er jeg alltid skeptisk til mennesker som doper seg og gjør andre ulovlige ting. At hun nå bruker millioner på kjoler hjelper ikke.

Anonymous poster hash: e4aeb...5ee [/

quote]

Det der stemmer jo ikke helt da siden hun er en designers drøm og de nærmest sloss om at hun skal bære akkurat deres kreasjoner. Hun FÅR mye av de klærne hun representeter i, siden hun da profilerer designeren og de får mye oppmerksomhet.

Skrevet

Hun er ett forbilde..

Skrevet

Det eneste jeg ikke likte med henne var at hun utstrålte så mye usikkerhet. Heldigvis har dette snudd. Hun blir en flott dronning. Ikke glem at den kritikken hun får nå er nesten tilsvarende den Sonja fikk i sin tid som ny prinsesse. :)

Skrevet

Hun er ett forbilde..

Et forbilde? For hvem da?

Hun var en partyløve som sjekket menn i datingprogram og dopet seg, "men det gjør ingen ting, man kan fortsatt bli Dronningen av Norge"... Selv om jeg misliker sterkt heksejakten på de konglige i mitt hjemland, UK, så må jeg si at jeg syns det er bedre at de faktisk har lagt lista for hvem som kan bli monark.

Men en ting skal mm ha, hun har gjort jobben med å presentere Norge bra. Og jeg har fått et bedre inntrykk av henne etterhvert som årene har gått...

Anonymous poster hash: 23add...d0c

Skrevet

Hun er ett forbilde..

Hun var en partyløve som sjekket menn i datingprogram og dopet seg, "men det gjør ingen ting, man kan fortsatt bli Dronningen av Norge"... Selv om jeg misliker sterkt heksejakten på de konglige i mitt hjemland, UK, så må jeg si at jeg syns det er bedre at de faktisk har lagt lista for hvem som kan bli monark.

Men en ting skal mm ha, hun har gjort jobben med å presentere Norge bra. Og jeg har fått et bedre inntrykk av henne etterhvert som årene har gått...

Heter kanskje REpresenterer Norge bra :D

Skrevet

Har vel alltid hatt sansen for henne men ble rimelig sjokket over uttalelsen hennes i Dagbladet i helgen.

"Når folk henger seg opp i hvilke klær og sko jeg bruker er det noe alvorlig galt et sted"

Altfor billig måte å ro seg unna de litt ubehagelige spørsmål. Ikke spesielt sympatisk heller.

Anonymous poster hash: fcfa8...93a

Leste du hele artikkelen? Jeg leste i hvert fall den uttalelsen inn i en annen setting enn deg tydeligvis. Hun fortalte at hun hadde deltatt på en stor samling og holdt foredrag om fattigdom, HIV, barnedødelighet osv og da synes hun det er noe alvorlig galt når det pressen kommenterer etterpå er klærne og skoene. Det er jeg egentlig enig i.

Jeg vet ikke om jeg mener all verdens om henne, kjenner henne ikke, er ingen ihuga monarkisk akkurat. Jeg mener imidlertid at det står respekt av å være et ungt menneske som er i ferd med å rote til livet sitt og som klarer å snu alt gjennom å finne kjærlighet. Jeg synes hun er en flott representant for landet vårt og jeg synes det er flott at landet vårt viser at alle kan få en sjanse til å begynne på nytt.

For min egen del er jeg imidlertid veldig glad for å være Jørgen Hattemaker. Kunne ikke tenkt meg å være Kong Salomo og bli observert, kommentert og analysert hver gang jeg viste nesa mi utenfor døra.

Skrevet

Jeg liker henne :-)

Anonymous poster hash: 2ca18...a43

Skrevet

Hun er ett forbilde..

Heter kanskje REpresenterer Norge bra :D

Og hun skrev akkurat at hun er fra UK, så kanskje norsken ikke alltid er 100%? Makan til ting å henge seg opp i..

Forøvrig driter jeg i MM og kongehuset generellt. 

Anonymous poster hash: 1fe29...87c

Skrevet

Og hun skrev akkurat at hun er fra UK, så kanskje norsken ikke alltid er 100%? Makan til ting å henge seg opp i..

Forøvrig driter jeg i MM og kongehuset generellt. 

Anonymous poster hash: 1fe29...87c

Hvis du ser på kodene under de anonyme innleggene, så ser du kanskje at hun rettet på seg selv. Makan til ting å overse ;)

Skrevet

Syns hun virker tøff og sympatisk. Litt stakkarslig å ikke like folk man ikke kjenner...

Skrevet

Synes vi burde avskaffe hele monarkiet og heller få president jeg..

Vår neste dronning blir en eks partydoper som har barn med 2 menn og laget sexfilm med en mann som kongehuset sikkert har betalt millioner for å få.. Jeje fin dronning gitt..

Anonymous poster hash: c5c91...cfa

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet (endret)

Synes vi burde avskaffe hele monarkiet og heller få president jeg..

Vår neste dronning blir en eks partydoper som har barn med 2 menn og laget sexfilm med en mann som kongehuset sikkert har betalt millioner for å få.. Jeje fin dronning gitt..

Anonymous poster hash: c5c91...cfa

Så du tror ikke på at det går an å jobbe seg videre etter ungdomssynder og bli et fornuftig og bra menneske?

Jeg blir skremt av sånne sneversynte og selvgode mennesker som deg.

Det er vel ingen som har sett kronprinsparet som er i tvil om at det er ekte kjærlighet? Men det er ikke så viktig som at hun hadde en utagerende ungdomstid?

Jeg syns hun virker som et varmt og klokt menneske, men jeg tror også hun har ben i nesen og mulig litt vel stridig mtp å stå på sitt.

At hun er en flott dame er det vel heller ingen tvil om.

Jeg er stolt av kongehuset vårt og håper vi får beholde det.

Endret av ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...