Gjest Leaf Skrevet 7. juli 2013 #26 Skrevet 7. juli 2013 Skjønner ikke denne ipaden. Jeg som er hovedinnlegger og den skulle ikke være anonym. Samtidig ble to av innleggene slettet og jeg får ikke opp varsler. Uansett, takk for svar har forstått det slik at man må stå på offentlig venteliste ved et sykehus først? Og så må man under kategorien "store tunge bryster" slik at det blir brystreduksjon, eller tar jeg feil? Ryggen føles sliten hele tiden, slik har det vært siden de hoppet fra b til E cup.. Så skulle så gjerne fått de tilbake til liten B igjen.. Vil ha de opp i normal høyde og slippe all den irritasjonen og det å kunne bruke bh uten at det gjør vondt. Hvordan blir arrene? Jeg har gjort det. Hadde BMI på 31 og fikk det innvilget. Ikke gjør det på et offentlig sykehus, da dette er generelle kirurger som ikke er så nøye med estetikken som plastikkirurgene. Det er flere private sykehus med plastikkirurger som har inngått avtaler med det offentlige angående brystreduksjon, oppsøk heller disse. F.eks FMS eller Aleris. Anonymous poster hash: 3298f...3c9 Nei det er akkurat det jeg har tenkt og, at generelle kirurger gjør jobben men er ikke trent i å gjøre det slik som plastikkirurger! Takk for svar, skal som nevnt tidligere snakke med legen og få hjelp videre derfra
Gjest meg&mini Skrevet 7. juli 2013 #27 Skrevet 7. juli 2013 Når du har tunge bryst og i tillegg kan risikere å få sår under puppene pga fuktighet er det en god grunn til å få dekket ja:) Jeg har vært hos to kirurger og dette er det jeg har fått beskjed om begge gangene.. Var det plastisk kirurg du var hos? På sykehuset? Måtte du gjennom legen først? Ja måtte til legen først:) Var først på et privatsykehus og så hos en kirurg på sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå