Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #26 Skrevet 5. juli 2013 Om han synes det var like kleint å få den meldingen om at du er gravid som jeg synes det var at du sendte den tenker han at du har blitt temmelig "rar" og skygger banen... Man vil da ikke ha slike meldinger fra en ex! Hadde en av mine ex'er sendt en melding og fortalt at han ventet barn ville jeg virkelig begynt å lure altså, uavhengig av om vi hadde hilst på byen den dagen eller ikke. Anonymous poster hash: e0632...19c
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #27 Skrevet 5. juli 2013 Haha! Sendte du melding og fortalte at du var gravid?? Selv om dere møttes rett før termin? Ta et hint, når han ikke kommenterer din høyttravende mage er det fordi han ikke bryr seg, og når du sender melding for å fiske om gratulasjon blir det bare for kleint... Anonymous poster hash: 6e6b1...c1b
Venter endelig nr2 😍 Skrevet 5. juli 2013 #28 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor skulle han bry seg om deg?? Det er slutt og han har gått videre. Enn å henge seg opp i en slik liten bagatell da... Kos deg med ungen du. La nå x'n leve sitt eget liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå