Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #1 Skrevet 5. juli 2013 Ca to mnd før termin møtte jeg på eksen min tilfeldig, det var et fredelig brudd mellom oss for noen år tilbake. Han sa ingenting om at han så jeg var gravid.Jeg sendte han melding senere på kvelden og sa at jeg var gravid og han sa at han ikke så det før vi sa ha det og fikk ikke gratulert meg. Men på melding skrev han gratulerer så mye og hilste også fra vår felles kompis som gratulerte. Etter babyen ble født (ca 4 mnd siden) har jeg ikke hørt noe fra noen av dem. Vi er venner på facebook, så han må jo ha sett bilder. Jeg synes det er litt rart at han ikke har gratulert igjen etter babyen ble født. Jeg hadde gratulert dersom han hadde fått et barn. Og at vår felles kompis heller ikke har sagt noe er enda rarere. Men det er vel typisk oss kvinner å henge oss opp i sånne småting..Kverna begynner å gå.. hvorfor sier han ikke noe!?! Ble han lei seg!? Synes han det er for rart!?!? OSV.... Ville dere gratulert deres eks? Anonymous poster hash: 7900b...de8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #2 Skrevet 5. juli 2013 Herregud sier jeg bare. Anonymous poster hash: d25f5...b27
LittLykkelig Skrevet 5. juli 2013 #3 Skrevet 5. juli 2013 Han er vel over deg da? Eller ikke over deg, alt ettersom. Jeg ville nok gratulert dersom jeg hadde et avslappet forhold til han, men ser at menn sjelden kommenterer babystæsj på facebook. Mine ekser/tidligere flørter har hvertfall ikke kommentert barna mine.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #4 Skrevet 5. juli 2013 Herregud sier jeg bare. Anonymous poster hash: d25f5...b27 Signerer. Er du ikke over eksen så er du heller ikke klar for nytt forhold og barn med ny mann. Anonymous poster hash: b9185...0ae
Klokkeblomst Skrevet 5. juli 2013 #5 Skrevet 5. juli 2013 Har det så veldig mye og si? Kose deg masse med babyen din Den tia går så utrolig fort
Modesty Blaise. Skrevet 5. juli 2013 #6 Skrevet 5. juli 2013 Du tenker for mye! Jeg har ekser på Facebook, og hadde jeg sett at en av de hadde blitt pappa, hadde jeg ikke gratulert. Jeg hadde sikkert tenkt, åh, så hyggelig, og glemt det ca 2 min etterpå. Det hadde vært uviktig for meg, og derfor hadde jeg ikke husket på at jeg burde gratulere
LittLykkelig Skrevet 5. juli 2013 #7 Skrevet 5. juli 2013 .. og forresten høres det litt ut som om DU ikke er ferdig med han siden du obsesser over dette..
LeTwinsA Skrevet 5. juli 2013 #8 Skrevet 5. juli 2013 Kan ikke akkurat påstå at noen av mine x-er har gratulert meg med svangerskap og fødsler nei! hehehe Og har noen av de på fb! Har ikke sjekket, men tror ikke akkurat de er så frempå på å like bildene av barna heller, ikke noe jeg har sjekka for å si det slik.....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #9 Skrevet 5. juli 2013 Høres ut som du er litt for fokusert på han ja.. Anonymous poster hash: f9ba6...8d9
Kaklehøna Skrevet 5. juli 2013 #10 Skrevet 5. juli 2013 Jeg tror ikke det er normalt å gratulere random ekser med ting i tide og utide. Jeg hadde ikke gratulert noen av mine ekser med hverken barn eller bryllup, selv om jeg har mange av dem på Facebook. Jeg kunne rett og slett ikke "brydd meg mindre". For all del hyggelig, men det bryr meg ikke. Og det er ikke fordi jeg fremdeles har et crush på noen av de. Og jeg er enig med en lenger opp. Det høres mer ut som at du ikke er over han? Hvorfor ellers bryr du deg?
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #11 Skrevet 5. juli 2013 HI her!Det var mest siden vi faktisk møtte på hverandre rett før termin og hadde en hyggelig samtale jeg synes det var rart. Hadde vi ikke møtt på hverandre hadde jeg heller ikke tenkt noe over det TIl dere som sier jeg henger meg litt for mye opp i det, og virker som om jeg ikke er over han. Vel, kanskje, men saken er nok mest den at jeg ser kvaliteter hos ham som jeg savner hos min mann nå etter at vi fikk barn. Men sånn vil det vel alltid være, min mann har også gode kvaliteter min eks ikke har osv.. Anonymous poster hash: 7900b...de8
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #12 Skrevet 5. juli 2013 Herregud sier jeg bare. Anonymous poster hash: d25f5...b27 Signerer. Er du ikke over eksen så er du heller ikke klar for nytt forhold og barn med ny mann. Anonymous poster hash: b9185...0ae WORD!! Anonymous poster hash: 01dfe...e13
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #13 Skrevet 5. juli 2013 Herregud sier jeg bare. Anonymous poster hash: d25f5...b27 Signerer. Er du ikke over eksen så er du heller ikke klar for nytt forhold og barn med ny mann. Anonymous poster hash: b9185...0ae WORD!! Anonymous poster hash: 01dfe...e13
Kaklehøna Skrevet 5. juli 2013 #14 Skrevet 5. juli 2013 Ok. Du får heller prøve å konsentrere deg om de kvalitetene mannen din har, ikke eksen. Hadde han fremdeles tenkt på deg, så hadde han nok gratulert deg, spesielt siden dere nettopp møttes.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #15 Skrevet 5. juli 2013 HI her! Det var mest siden vi faktisk møtte på hverandre rett før termin og hadde en hyggelig samtale jeg synes det var rart. Hadde vi ikke møtt på hverandre hadde jeg heller ikke tenkt noe over det TIl dere som sier jeg henger meg litt for mye opp i det, og virker som om jeg ikke er over han. Vel, kanskje, men saken er nok mest den at jeg ser kvaliteter hos ham som jeg savner hos min mann nå etter at vi fikk barn. Men sånn vil det vel alltid være, min mann har også gode kvaliteter min eks ikke har osv.. Anonymous poster hash: 7900b...de8 Synes i hvert fall det var tydelig ut fra det du skrev at du ikke var over ham og håpet på at han ikke var over deg. Hvorfor skulle han ellers blir LEI SEG for noe som er kjempehyggelig, altså at du har fått et barn? Det er man bare hvis man angrer på bruddet. Anonymous poster hash: b9185...0ae
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #16 Skrevet 5. juli 2013 Møtte på eksen min 3 uker før termin jeg også, vi tok like greit en kopp kaffe og snakket om "gamle dager", om felles venner ol.. Men hadde han gratulert meg en tur til etter jeg fikk ungen, tror jeg jeg hadde følt det ble noe ekkelt med det, han har gratulert deg en gang, dropp det, det har han gjort Anonymous poster hash: e7deb...37e
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #17 Skrevet 5. juli 2013 Jeg hilser ikke på x'r en gang jeg, og har de ihvertfall ikke på facebook, så noen gratulasjon fra meg hadde de ikke fått nei. Bryr meg midt i der sola aldri skinner hva de gjør i livene sine. Anonymous poster hash: 35da5...791
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 5. juli 2013 #18 Skrevet 5. juli 2013 Jeg synes det kan tyde på at han ikke bryr seg videre om at du er gravid. Han er kommet over det dere hadde, og gidder rett og slett ikke å interesserer seg for deg og livet ditt nå. Litt teit å sende melding til ham for å gjøre ham oppmerksom på at du hadde kul på magen.........
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #19 Skrevet 5. juli 2013 Synes det var mer merkelig at du følte du måtte sende en melding til han å fortelle om svangerskapet enn det var at han ikke gratulerte deg. Jeg har også flere ex'er på facebook og vi kan sende en hilsen med noen års mellomrom, type "god sommer" eller noe sånt, men vi legger oss ikke opp i eller kommenterer hverandres fødsler, bryllup e.l. Det er ikke vanlig at man har så tett oppfølging av livet til en ex. Anonymous poster hash: e0632...19c
Sint naken biltyv Skrevet 5. juli 2013 #20 Skrevet 5. juli 2013 Herregud sier jeg bare. Anonymous poster hash: d25f5...b27 Signerer. Er du ikke over eksen så er du heller ikke klar for nytt forhold og barn med ny mann. Anonymous poster hash: b9185...0ae Tenker du på sånt fjas?! Virkelig? Virker ikke som du er over han.... Herregud for en barnslig fjolle du er!!Signerer de to over her!!
Poetika med K Skrevet 5. juli 2013 #21 Skrevet 5. juli 2013 Jeg tipper at han sitter hjemme og gråter sine modige tårer. Han gikk inn i en dyp depresjon da han innså at du var gravid med en annen mann. Han så magen, men fortrengte det ved å fortelle seg selv at "neida, hun har bare slutta å trene ig spist litt for mye sjokolade i det siste"... helt til du måtte rippe opp i det og servere ham den grusomme sannheten. Hver gang du legger ut bilder av arvingen på Facebook rives alle hans sår opp igjen, og han sitter i timesvis og studerer bildene mens han gråter og tenker at han då inderlig skulle ønske at babyen hadde hatt HANS øyne og ører. Derfor takler han ikke å gratulere. Han prøver stadig å mobilisere styrke nok til å klare å trykke "liker" på bildene dine, men i siste liten bryter han sammen i krampegråt igjen. Smålig av deg å ikke vise forståelse for dette.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 5. juli 2013 #22 Skrevet 5. juli 2013 Undrer meg mer at du måtte skrive melding til han om at du var gravid, enn at han ikke har gratulert deg en gang til... Ekser er ekser av en grunn..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #23 Skrevet 5. juli 2013 Hvis dere hadde en så god prat, hadde det ikke vært naturlig å si at du var gravid da du traff på han? hvor hyggelig var det egentlig å møte på hverandre? Her er noen grunner, velg og vrak: - man får faktisk ikke opp alt som skjer på facebook, det er dem man har mest kontakt med, og et annet utvalg (skjønner det ikke selv) så det kan hende han faktisk ikke har sett det fordi han må inn på din profil for å få det opp - han føler kanskje det blir feil å gratulere igjen siden han allerde har gratulert deg? Han kan være redd for at du skal tro han ikke er over deg feks? - han er rett og slett ferdig med deg, og bryr seg nevneverdig lite - han kunne ønske det var han du fikk barn med, og synes det er vanskelig - ikke alle lever via facebook Jeg kunne gratulert en eks, og en eks kunne gratulert meg, men ingen ville mistet nattesøvnen hvis den andre ikke gjorde det. Vi er ekser, er ferdig med hverandre og har gått videre. Og.... DU er helt klart ikke over han, du hadde ikke brydd deg hvis du var det. Anonymous poster hash: f9f43...e26
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #24 Skrevet 5. juli 2013 Hvorfor sendte du melding om at du var gravid? Anonymous poster hash: 623cf...ea0
Gjest Skrevet 5. juli 2013 #25 Skrevet 5. juli 2013 Seriøst? Nyt heller de kvalitetene som DIN mann nå har og ikke ex`n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå