Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #26 Skrevet 6. juli 2013 Nei, det har han ikke gjort ennå.. Men han hadde fått lov ;-) Anonymous poster hash: 017e3...b00
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #27 Skrevet 6. juli 2013 Bare deilig det da Anonymous poster hash: 99c5d...e4f
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #28 Skrevet 6. juli 2013 Skulle han først overrasket meg kunne han iallefall brukt tungen Stoler såpass på han at det er ikke noe problem. Vi prøvde oss på voldtekt rollespill engang, men jeg er tydelig en dårlig skuespiller Vanskelig å late som man ikke vil, når det er så godt hehe (men det er klart at dette er en spesiell situasjon om man har blitt utsatt for overgrep tidligere) Anonymous poster hash: 8dffb...7dd
crème brulèe Skrevet 7. juli 2013 #29 Skrevet 7. juli 2013 klarer ikke helt å riste av meg følelsen av at noen av disse anonym-innleggene skrives av menn? det er liksom noe med språket og formuleringen som får meg til å mistenke at de driver og sniker litt inne på forumet på kona sin profil for å teste ut hva vi jenter snakker om og hvilke grenser vi har.. ikke for at det gjør noe- tror bare man hadde fått bedre og mer hjelpsomme svar om man hadde skrevet innleggene som et spørsmål og poengtert at det er mannen som lurer=)
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #30 Skrevet 7. juli 2013 Min mann kan også gjøre det. Ikke så ofte det skjer, eller det går litt i perioder. Innimellom har jeg ikke alltid så lyst, vil bare sove, men "avviser" han heller ikke- bare later som jeg sover. Hender hvis han er veldig kåt av han fortsetter, å at han har sex med meg. Da pleier jeg å "våkne". Mannen kommer veldig lett, så jeg klarer å bli vekket for ett par minutters gange hygge for han. Dessuten, når vi er prøvere, vekker jeg han også for å ha sex, hvis jeg vet jeg har eggløsning Syntes det er helt ok jeg, hyggelig:-) Anonymous poster hash: 400fc...495
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #31 Skrevet 7. juli 2013 Det synes jeg er digg! Her er det fritt frem. Jeg våkner med en gang da, men koselig å bli vekket slik. Anonymous poster hash: 6d2c7...4fc
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #32 Skrevet 7. juli 2013 Det synes jeg er digg! Her er det fritt frem. Jeg våkner med en gang da, men koselig å bli vekket slik. Anonymous poster hash: 6d2c7...4fc Samme her. Anonymous poster hash: 1a174...67e
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2013 #33 Skrevet 7. juli 2013 Koselig det as, men jeg var så trøtt så orka ikke noe knull. Pleier mannen deres å fingre dere i søvne? Anonymous poster hash: a00aa...0d5 Som andre over her sier så er seksuelle handlinger mot en som sover/er ubevisst et lovbrudd i hht norsk lov, selv om man er i et forhold med hverandre. Men hva dere selv syns er greit bak lukkede dører er jo deres business. Anonymous poster hash: ef179...c08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå