Gå til innhold

Våkna av at mannen fingra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det har han ikke gjort ennå.. Men han hadde fått lov ;-)

Anonymous poster hash: 017e3...b00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare deilig det da :)

Anonymous poster hash: 99c5d...e4f

Skrevet

Skulle han først overrasket meg kunne han iallefall brukt tungen ;) Stoler såpass på han at det er ikke noe problem. Vi prøvde oss på voldtekt rollespill engang, men jeg er tydelig en dårlig skuespiller :P Vanskelig å late som man ikke vil, når det er så godt ;) hehe (men det er klart at dette er en spesiell situasjon om man har blitt utsatt for overgrep tidligere)

Anonymous poster hash: 8dffb...7dd

Skrevet

klarer ikke helt å riste av meg følelsen av at noen av disse anonym-innleggene skrives av menn?

det er liksom noe med språket og formuleringen som får meg til å mistenke at de driver og sniker litt inne på forumet på kona sin profil for å teste ut hva vi jenter snakker om og hvilke grenser vi har..

ikke for at det gjør noe- tror bare man hadde fått bedre og mer hjelpsomme svar om man hadde skrevet innleggene som et spørsmål og poengtert at det er mannen som lurer=)

Skrevet

Min mann kan også gjøre det. Ikke så ofte det skjer, eller det går litt i perioder. Innimellom har jeg ikke alltid så lyst, vil bare sove, men "avviser" han heller ikke- bare later som jeg sover. Hender hvis han er veldig kåt av han fortsetter, å at han har sex med meg. Da pleier jeg å "våkne". Mannen kommer veldig lett, så jeg klarer å bli vekket for ett par minutters gange hygge for han. Dessuten, når vi er prøvere, vekker jeg han også for å ha sex, hvis jeg vet jeg har eggløsning

Syntes det er helt ok jeg, hyggelig:-)

Anonymous poster hash: 400fc...495

Skrevet

Det synes jeg er digg! Her er det fritt frem. Jeg våkner med en gang da, men koselig å bli vekket slik.

Anonymous poster hash: 6d2c7...4fc

Skrevet

Det synes jeg er digg! Her er det fritt frem. Jeg våkner med en gang da, men koselig å bli vekket slik.

Anonymous poster hash: 6d2c7...4fc

Samme her.

Anonymous poster hash: 1a174...67e

Skrevet

Koselig det as, men jeg var så trøtt så orka ikke noe knull. Pleier mannen deres å fingre dere i søvne?

Anonymous poster hash: a00aa...0d5

Som andre over her sier så er seksuelle handlinger mot en som sover/er ubevisst et lovbrudd i hht norsk lov, selv om man er i et forhold med hverandre. Men hva dere selv syns er greit bak lukkede dører er jo deres business.

Anonymous poster hash: ef179...c08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...