Gå til innhold

Våkna av at mannen fingra meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Koselig det as, men jeg var så trøtt så orka ikke noe knull. Pleier mannen deres å fingre dere i søvne?

Anonymous poster hash: a00aa...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Sove får jeg gjøre i fred og ro. Blir kun vekket av klokka og barna.

Anonymous poster hash: 46c88...dc4
Skrevet

NEI. Overgrep i min verden.

Skrevet

Nei, men hadde vert super deilig!

Anonymous poster hash: c3220...cc2
Skrevet

Jøss, så sensitiv da.

Skrevet

Hehe nei det tør han ikke ettersom jeg er så morgengretten :P

Mens jeg vekker av og til han med blowjob å det blir satt veldig stor pris på selv om det er midt på natten.

Han har faktisk spurt hvorfor jeg har sluttet med også hehe.

Skrevet

Jøss, så sensitiv da.

etter norsk lov er det faktisk et overgrep, å utøve seksuelle handlinger på eller med en person som ikke kan motsette seg. altså er dødrukken, sover eller bevisstløs.

Om ikke parret har en avtale om at dette er greit er det derfor overgrep.

For meg hadde det blitt regnet som overgrep da jeg ikke takler å miste kontroll når det kommer til det seksuelle. Altså at jeg hele tiden må ha mulighet til å si fra at dette er greit for meg eller ikke. Så for meg å våkne slik hadde føltes som at min partner har krysset grensene og at det er et overgrep.

Dette har med overgrep jeg opplevde som barn samt det faktum at en tidligere partner voldtok meg mens jeg sov så dypt at jeg ikke kunne gjøre motstand (pga medisiner) Både han og alle andre av mine partnere har vært veldig klar over mine grenser i forhold til dette.

Jeg kan være med på det meste seksuelt jeg men jeg skal være våken og ha muligheten til å si nei rett og slett.

Fint for de som syntes det er helt greit men i slike saker så er vel også partneren at dama/gubben syntes det er helt greit å bli vekket slikt eller "brukt" slik 

Anonymous poster hash: 40274...af3

Skrevet

Jeg har aldri blitt misbrukt, men synes det er langt over grensen. Ser ikke på meg selv som spesielt sensitiv.

Skrevet

Nei, det hadde han ikke turt. Jeg er så morgengretten, at jeg hadde slått :D

Sex om morran er oppskrytt etter min mening ;)

Skrevet

Jeg har aldri blitt misbrukt, men synes det er langt over grensen. Ser ikke på meg selv som spesielt sensitiv.

Herregud, regner med du er singel eller så er det veldig synd på mannen din

Anonymous poster hash: c59b5...a9d

Skrevet

wow virkelig?

synd på mannen hennes fordi han ikke får gjøre seksuelle ting med henne uten at hun er våken og kan gi samtykke.....

Den tok litt kaka over hva som skal gjøre at det er synd på en mann i mine øyne.

Stakkars tenk han må vekke henne først eller vente til hun er våken før han kan ha henne ta del i sine lyster, jeg mener må jo være skilsmisse grunn eller i det minste grunn til å være utro........

Anonymous poster hash: 40274...af3

Skrevet

Da hadde jeg blitt glad :D

Skrevet

Nei det gjør han ikke, men hadde han gjort det hadde jeg blitt veldig fornøyd! Det er vel ikke et overgrep, skjønner ikke at noen tenker på det sånn, hvis jeg hadde avist han og han likevel fortsatte kunne jeg forstått det..

Anonymous poster hash: 49a1d...dcf
Skrevet

Nei , men jeg har opplevd at både jeg og mannen har dubbet underveis ( småbarnsperioden), men det teller kanskje ikke... ;)

Skrevet

Kjenner ikke så mange menn som synes det er spennende å ha sex med noen som bare ligger der og sover, de fleste liker deltagelse fra den andre liksom...

Anonymous poster hash: a740a...194

Skrevet

Nei, han er som regel trøttere enn meg.... noe som faktisk er en ganske så stor prestasjon ;)

Men vi snakket om det ganske tidlig i forholdet, sa hvor våre grenser ligger når det gjelder dette. Han må gjerne gjøre det for min del, men da etter de "reglene" vi er blitt enige om på forhånd. For meg er det mest det at han må begynne forsiktig med strykninger andre steder og deretter nærme seg. Jeg får lyst før jeg er våken, men vil være våken før han kommer inn i meg - enten det er med fingre eller penis.

Han sier det meste er greit for ham ;)

Jeg mener det må være en absolutt regel når det gjelder dette. Selv om jeg selv setter pris på å våkne slik så ville jeg sett på det som et overgrep om det ble gjort på en måte som jeg ikke liker, eller om han ikke tok seg god nok tid til å la meg våkne.

Det er et overgrep om man føler det er et overgrep.

Anonymous poster hash: fee9c...681
Skrevet

Nei, og jeg våkner nok for lett til at det hadde funket, men jeg har gjort det på ham, og som så mye annet seksuelt vi har sammen er dette spennende og helt fantastisk. Jeg skulle ønske han kunne gjøre det.

Anonymous poster hash: 540b2...433
Skrevet

Grøss!!

Jeg leste: Våkna av at mamma fingra meg.

Fikk hjertet i halsen! URK!

Skrevet

Da hadde jeg blitt glad :D

Hehe... Jeg og!! :D

Skrevet

Jeg hadde blitt skikkelig forbanna! Synes ikke det er greit at noen tar seg til rette med meg seksuelt uten at jeg har gitt samtykke til det først. At mannen vekker meg med stryking og kosing i forbindelse med at han ønsker sex er greit, da har jeg valget om å la det eskalere eller avvise ham om jeg ikke ønsker sex. Prippen eller ei, å utføre seksuelle handlinger mot en sovende er i følge Norges lover et overgrep, selv om man er i et forhold med hverandre. Noen synes alikevel det er greit, og da er det jo fint for de, men ikke for meg.

Skrevet

Hoho hadde syntes det var skikkelig digg jeg :D
Både jeg og mannen er glad i sex av natur ;)
Så her ender det opp med at vi begge våkner mens vi knuller :D
Det er jo sååååå DIGG :D

Anonymous poster hash: 42fbc...e4e
Skrevet

Herregud, regner med du er singel eller så er det veldig synd på mannen dinAnonymous poster hash: c59b5...a9d

Kjenner ikke så mange menn som synes det er spennende å ha sex med noen som bare ligger der og sover, de fleste liker deltagelse fra den andre liksom... Anonymous poster hash: a740a...194
Herregud da, var da ikke snakk om og bli knulla i søvne. Rett som det er blir jeg vekt av at han begynner og fingre/slike, våkner jo selvfølgelig av det, og mange ganger blir han sugd, men han våkner jo av det. Så tror du hopper en del av poenget her gitt.... Ingen som snakker om og knulle den ene i søvne....

Anonymous poster hash: 9abda...495

Skrevet

Samboeren min fantaserer om å liste den inn bakfra og ta meg så jeg våkner langsomt av det, og elske dovent videre....mmmmm! Dessverre våkner jeg med det samme, som regel. Så det blir ingen søvnig forføring.

Jeg har fått orgasme en gang med en ex på den måten, dvs våknet av min egen orgasme. Men det har jeg ikke våget å fortelle min nåværende, det ville gjøre ham sååå misunnelig!

Anonymous poster hash: 3e45a...748
Skrevet

Nei, men hadde en eks som kunne gjøre det. Veldig deilig måte å våkne på. Laaaangt ifra et overgrep for meg, men muligens for noen andre, tydeligvis... Hadde det vært en fremmed mann hadde det selvsagt vært et overgrep, men sin egen mann? Dra den litt langt kanskje?

Anonymous poster hash: 47bf9...fef

Skrevet

Om han bare fikler litt så er det greit om vi ellers har et trygt forhold, men som andre skriver så skal jeg være våken når han kommer inn i meg være seg med fingern eller penisen..

Problemet mitt er at jeg alltid må så innmari tisse når jeg våkner at det dreper litt av romantikken når jeg må fly på do etter tre minutter :(

Anonymous poster hash: 772dc...f34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...