Gå til innhold

Nordiske barn er de vakreste i verden <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nordiske barn er så absolutt penest! Har reist rundt i hele verden, og barna mine får enormt med oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 24c2c...b03

Mine barn har helt kullsvart hår og helt mørke øyne. På barsel måtte alle sykepleiere komme å berundere dt tykke mørke håret og de store mørke øyne :) Og sånn er dt fortsatt ;)

Anonymous poster hash: 697c0...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nordiske barn er så absolutt penest! Har reist rundt i hele verden, og barna mine får enormt med oppmerksomhet.

Mine barn har helt kullsvart hår og helt mørke øyne. På barsel måtte alle sykepleiere komme å berundere dt tykke mørke håret og de store mørke øyne :) Og sånn er dt fortsatt ;)

mine tre fikk også utrolig mye oppmerksomhet fra pleiere og jordmødrene for sitt sorte tykke håret og øynene, og de får fortsatt mye oppmerksomhet fremdeles

Skrevet

mine tre fikk også utrolig mye oppmerksomhet fra pleiere og jordmødrene for sitt sorte tykke håret og øynene, og de får fortsatt mye oppmerksomhet fremdeles

Mine barn har store blå øyne, blondt hår og ja, de får utrolig mye oppmerksomhet, får jeg være med i klubben, eller?  :rolleyes:

Forstår ikke vitsen med å komme med slikt i en tråd som dette, herre altså...

Skrevet

Kan noen av dere i det minste LATE som dere har litt mellom øra!??

Som voksen sitter man vel ikke å kritiserer utseendet, hudfarge eller andre ting på barn? Skjerp dere!!

Noen nordiske barn er vakre med sin melkehvite hud og lyseblonde krøller. Men andre nordiske barn har mindre heldige trekk. Men hvem er vi til å dømme hva som er vakkert eller ikke??

Jeg kjenner to nordiske barn som er likbleike i huden, med masse hudproblemer som eksem bl.a, og med fregner og orangeskjær i håret. Men jeg kjenner også en liten mulattjente med gyllen hud og små svarte "afrokrøller". Svaret burde kanskje vært opplagt, men nei, de har alle sine herlige trekk som gjør de til små sjarmtroll!

Men uansett om vi ikke sier våre preferanser høyt så har man lov til å tenke sitt.

Anonymous poster hash: 28072...e6e

Skrevet

Barn er jo vakre :) Både røde,blåe,gule og svarte ;)

Skrevet

Gratulerer, dere har nådd et nytt lavmål.

Skrevet

Barn er jo vakre :) Både røde,blåe,gule og svarte ;)

Alle barn er selvsagt ikke vakre, noe mer enn alle voksne er vakre. Men det er ikke hud, hår og øyenfarge som bestemmer hvem som er vakre eller ikke, det går jo på trekkene i seg selv, og evt sjarm og personlighet kan gjøre en ellers ordinær person vakker uansett alder.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Herreguud så lavmåls tråd.....

Skrevet

Mange vakre barn i norden som de fleste andre steder :-) ...men at du tror de er vakrere enn andre steder i verden, vil jeg tror er fordi du ikke er så bereist ;-)

Anonymous poster hash: b4fff...39a

Skrevet

Anonymous poster haush: 697c0...6b0

Og mine barn med sine knallblå øyne og lyse korketrekkere blir stoppet på gata og beundret, mange som vil ta bilde av dem. Beviser det noe?

Dessuten tror jeg pappaen min er sterkere enn pappaen din.

Anonymous poster hash: a4c33...c91

Skrevet

Smak og behag:) Jeg er Blond(nesten hvit faktisk) i håret, lys hud og blå øyne. men jeg har alltid ønsket meg mørke barn:)

Anonymous poster hash: 6e566...e6a
Skrevet

GJESP!! Kom med noe nytt takk!

Anonymous poster hash: 2d853...3d0
Skrevet

Ikke enig. Nordiske barn ligner små griser.

Anonymous poster hash: 967df...187

For ein stygg ting å seie! Du burde skamme deg! Det blir som å seie at mørke barn ser ut som gorillaer, apar, brune grisar o.l.

For øvrig er små grisar søte! Såg nokre superskjønne smågrisar for nokre dagar sidan, faktisk. <3

Anonymous poster hash: 7f3da...e1a

Herregud, det var en spøk. Som ett svar på flere av de andre innleggene som er slettet oppover her. Er selv helt norsk og har ett norskt barn, og je synes ikke han ligner en liten gris altså :)

Anonymous poster hash: 967df...187

Skrevet

Ikke enig. Nordiske barn ligner små griser.Anonymous poster hash: 967df...187

For ein stygg ting å seie! Du burde skamme deg! Det blir som å seie at mørke barn ser ut som gorillaer, apar, brune grisar o.l.

For øvrig er små grisar søte! Såg nokre superskjønne smågrisar for nokre dagar sidan, faktisk. <3Anonymous poster hash: 7f3da...e1a

Herregud, det var en spøk. Som ett svar på flere av de andre innleggene som er slettet oppover her. Er selv helt norsk og har ett norskt barn, og je synes ikke han ligner en liten gris altså :)Anonymous poster hash: 967df...187

Greitt, dei innlegga såg ikkje eg. Men utsegna di vitna ikkje om humor og moro, altså. Men om du seier det, skal eg godta det. :)

Anonymous poster hash: 7f3da...e1a

Skrevet (endret)

Det gjorde de med mine mørkhårete og blåøyde også. Kan aldri tenke meg at det var fargekombinasjonen. Her er det nok fordi jeg produserer vakre barn. Punktum ;)

For øvrig enig med Vicky P.

Endret av Miip you!
Skrevet

Jenta mi er nordisk i generasjoner, oliven hud, mørke køller, brune øyne, og helt absolut nydelig!

Oss foreldre er kommunefargede bleikfiser med glatt hår.

Anonymous poster hash: f1494...61b

Skrevet

Alle mennesker har sine særtrekk og noen er pene andre ikke, barn som voksne. Heldigvis er smaken til folk veldig forskjellig. Men det er ofte sånn at pene nordmenn og svensker ofte opplever en del oppmerksomhet i andre land rundt om i verden.

Anonymous poster hash: 1ea61...052

Gjest Antarctica
Skrevet

Alle ungene mine lignet lyserøde smågriser da de var i krabbe-alderen. Det var jo det aller mest bedårende med dem! Jeg syns grisunger er søte, jeg. Så jeg har beholdt "lille smågris" som fast kjælenavn på alle tre. Eller gullegris, nøffegris, englegris osv. I Kina betyr grisen lykke, og det gjøre smågrisene mine også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...