Gå til innhold

Nordiske barn er de vakreste i verden <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så utrolig nydelig <3

Anonymous poster hash: 64d7e...49a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er utrolig nydelig?

Forøvrig syntes jeg det er mange nydelige nordiske barn, mange helt normale og noen mindre pene.

Akkurat slik som det er i alle farger.

Skrevet

Enda en sånn blå øyer og lyst hår tråd!? Regner med det et det du mener med nordisk.

Dersom det er akkurat dette du mener er det utrolig stygt og rasistisk. Av den andre tråden som ble opprettet her fikk jeg nesten nazivibber. Kanskje vi blir utsatt for nazidibbere her? :P Haha!

Skal få lov å ha den meningen, men unødvendig å rope høyt på Internett mener nå jeg da. Greit å kunne skjule seg bak anonymknappen i slike tråder vil jeg tro.

Skrevet

Regner egentlig med å bli skjelt ut av dibbere når jeg sier meningen min så bastant. Men det får så være!

Skrevet

Man er da ikke nazi selv om man synes blond og blåøyd er penest, ærlig talt... Må da være lov å ha en preferanse uten at det skal hyles rasisme.

Jeg er ikke enig, jeg synes mange norske barn blir litt for griserosa for min smak. Synes det finnes både vakre, ordinære og mindre heldige barn i både lyse og mørke utgaver.

Skrevet

Regner egentlig med å bli skjelt ut av dibbere når jeg sier meningen min så bastant. Men det får så være!

Herregud. Selvfølgelig klarte du ikke argumentere før du måtte dra nazikortet. So what, jeg synes lys porselenshud og blondt hår er det vakreste.

At du mener jeg er rasist av den grunn sier bare alt om deg.

Anonymous poster hash: 6ed88...6ac

Skrevet

Nei man er ikke nødvendigvis nazi eller rasist når man kommer med slike utsagn, jeg tar det mer som om det er sagt for å provosere.

Mange nydelige barn i alle farger.

Personlig syntes jeg litt mørkere barn er penere som småbarn pga mer markerte trekk:p

Det må jo være en like legitim mening å syntes at lyse barn er nydelige som jeg som syntes mørke oftere er penere som små?!

Dog er vel forskjellen at jeg ikke sier det for å provosere :-D

Forøvrig er barnet mitt halvt karibisk og tilhører ikke kategorien "nordisk utseende" men er ett meget pent barn med en sjarmerende personlighet som stadig vekk får komplimenter for utseende sitt.

Utingen er vel heller å alltid sette barn og mennesker generelt i bås?

Det ER mange nydelige lyse mennesker og mange ordinære og endel som er mindre pene, akkurat slik som mennesker med alle mulige etnisiteter.

Skrevet

Man er da ikke nazi selv om man synes blond og blåøyd er penest, ærlig talt... Må da være lov å ha en preferanse uten at det skal hyles rasisme.

Jeg er ikke enig, jeg synes mange norske barn blir litt for griserosa for min smak. Synes det finnes både vakre, ordinære og mindre heldige barn i både lyse og mørke utgaver.

Neida, for all del. Vet ikke om du leste den tråden her for ikke så lenge siden om blå øyer og blomst hår var det eneste pene, og at alt annet var urent og ufint jeg? Egentlig litt mer den holdningen jeg sikter til. Det er ufint. Og, det er stor forskjell på å være noe og gi vinner til noe :) Er selvfølgelig lov å ha preferanser, men er ikke det man trenger å rope høyest av den grunn.

Må si at jeg har mine mistanker om at det er samme person som kan stå bak.

Skrevet

Herregud. Selvfølgelig klarte du ikke argumentere før du måtte dra nazikortet. So what, jeg synes lys porselenshud og blondt hår er det vakreste.

At du mener jeg er rasist av den grunn sier bare alt om deg.

Anonymous poster hash: 6ed88...6ac

Sier ikke at du er det, bare at det fremstår sånn siden dette er noe du på død og liv må rope ut.

Skrevet

hjelper ikke at ungen har lyst hår og blå øyne, når resten ikke passer sammen..... er mange mindre pene barn som har blå øyne og lyst hår...

Anonymous poster hash: de237...e5f
Skrevet

For en tragisk tråd... Hvor vil du med dette?

Anonymous poster hash: 62f54...c2b

Gjest sussie77
Skrevet

Syntes det er pene barn i alle varianter jeg :)

Skrevet

Nordiske barn er så absolutt penest! Har reist rundt i hele verden, og barna mine får enormt med oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: 24c2c...b03
Skrevet

Det forundrer meg at vokse kvinner sier sånne ting... Jeg håper virkelig at dette er egentlig en 13 åring som sitter der og morer seg...

Anonymous poster hash: 46fad...22b
Skrevet

Hei alle.

Dere får gjerne diskutere dette tema, men prøv å holde dere litt i skinnet slik at vi ikke ender opp med å måtte fjerne masse innlegg. Dette er et følsomt tema å diskutere og vi vil ikke at innleggene skal for kritiske.

Skrevet

Alle barn er noen nydelige små skapninger, i alle størrelser, farger og former :)

Skrevet

Hei alle.

Dere får gjerne diskutere dette tema, men prøv å holde dere litt i skinnet slik at vi ikke ender opp med å måtte fjerne masse innlegg. Dette er et følsomt tema å diskutere og vi vil ikke at innleggene skal for kritiske.

Hvorfor blir rasisme mot hvite stående, og alt annet slettet?

Skrevet

http://stevegdvphotoblog.files.wordpress.com/2012/10/benettonchildren.jpg

http://static.isoladischia.net/image/data/directory/benetton.jpg

Hvordan kan voksne mennesker sitte og diskutere utseende til små uskyldige barn?

Hvorfor dette behovet for å tråkke på andre? Er det for å føle seg litt større selv?

Jeg har en svigersønn som ikke er nordisk og jeg får faktisk vondt i magen av tanken på at det finnes slike mennesker som dere som gjemmer dere bak internetts anonymitet og spyr ut meningene deres. 

Men egentlig så kjenner jeg at jeg syns synd på dere også. Det må være vondt å være så bitter og stakkarslig at man må lage en tråd for å rakke ned på utseende til barn! Da har man ikke mye selvrespekt!

Anonymous poster hash: 4b0c2...df9
Skrevet

Hvordan kan voksne mennesker sitte og diskutere utseende til små uskyldige barn?

Hvorfor dette behovet for å tråkke på andre? Er det for å føle seg litt større selv?

Jeg har en svigersønn som ikke er nordisk og jeg får faktisk vondt i magen av tanken på at det finnes slike mennesker som dere som gjemmer dere bak internetts anonymitet og spyr ut meningene deres. 

Men egentlig så kjenner jeg at jeg syns synd på dere også. Det må være vondt å være så bitter og stakkarslig at man må lage en tråd for å rakke ned på utseende til barn! Da har man ikke mye selvrespekt!

Men at noen kaller norske barn for griser, DET reagerer du ikke på.

DOBBELTMORALSKE HYKLER!

Skrevet

Ikke enig. Nordiske barn ligner små griser.

Anonymous poster hash: 967df...187

Denne kommentaren er nå rapportert. rasist !!

Anonymous poster hash: 13a4d...d3e

Skrevet

Hvorfor rakke ned på små og uskyldige barn, det er bare trist.

Men enig med dere over her, man må jo verne om våre kjære nye lansmenn, di er jo viktigere enn oss normenn i samfunnet..... Herregud, kan dem ikke bare flytte vist vi normenn er så ille da... Di rakker ned på normenn, og det er jo helt greit!!!!

Skrevet

Men enig med dere over her, man må jo verne om våre kjære nye lansmenn, di er jo viktigere enn oss normenn i samfunnet..... Herregud, kan dem ikke bare flytte vist vi normenn er så ille da... Di rakker ned på normenn, og det er jo helt greit!!!! Anonymous poster hash: de237...e5f

Sorry, skreiv feil på nordmenn, unnskyld unnskyld... Kommer sikkert noen rettskrivning nazier her....

Skrevet

Men at noen kaller norske barn for griser, DET reagerer du ikke på.

DOBBELTMORALSKE HYKLER!

Hvor står det at jeg ikke reagerte på det??? Jeg skriver at jeg reagerer på at dere diskuterer utseende til ALLE barn.

At jeg har en mørk svigersønn gjør at det stikker ekstra når noen kaller mørke barn for stygge siden det tross alt som regel er den veien rasismen går i vårt land.

Så rull inn og oppfør deg! Kjæremitid!

Skrevet

Men enig med dere over her, man må jo verne om våre kjære nye lansmenn, di er jo viktigere enn oss normenn i samfunnet..... Herregud, kan dem ikke bare flytte vist vi normenn er så ille da... Di rakker ned på normenn, og det er jo helt greit!!!! Anonymous poster hash: de237...e5f

Sorry, skreiv feil på nordmenn, unnskyld unnskyld... Kommer sikkert noen rettskrivning nazier her....

Det var vel strengt tatt ikke bare det du skrev feil i det innlegget :) Er vel flere feil enn rette ord i det innlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...