Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, er litt treg å svare... Nyter sommersolen vet du :) Hehehehe, ja at du drømmer så mye rart om denne lille valpen er vel ikke rart :) Man er jo så rar i hode fra før i disse rundene :) Jeg fikk så mye rare drømme da jeg begynte på de medisinene for fryseforsøket... Rare måter vi reagerer på altså :P

Hvordan går det? blir du noe mer eller mindre sikker på hvilken vei dette går? Jeg blir ikke noe klokere på denne kroppen min. I går fikk jeg faktisk litt stikking i livmoren, og jeg måtte sove middagslur, og var litt uggen. Har hatt litt sånn i dag også, og litt "krampe" i livmoren, ganske vondt i små perioder. :) Meeeen om det betyr noe bra, eller om det er mensen som lurer rundt hjørnet er det jo ingen som vet :P Måtte lese de gamle innleggene mine fra det forsøket da jeg ble gravid. Glemmer jo så fort... men det er stoor forskjell fra da og nå, så er litt lunken ved tanken på at dette går veien. 

Har du like mye opp og ned turer? Ja, jeg har full forståelse for hva du mener i forhold til alder, og etter vår plan og ønske skulle vi vært flere enn bare oss to allerede. Jeg har også et enormt savn til de små som jeg ønsker meg <3 Er så heldig at jeg har to søte små tantebarn, og de har jeg et godt og nært forhold til. Men savnet kommer jo noen ganger ekstra sterkt når jeg ser hvor gode og skjønne de er <3 

Pokker heller, nå får det være vår tur. Synes det skal gå veien for oss nå Opp, og at Mammadrømmen kommer rett etter. <3

Fortsetter under...

Heisann, ja vi også, skulle hatt to barn vi nå om ting hadde funka :(! Drømmer om 3 men det er jo bare å se langt etter. Har 3 tantebarn selv også, yngste bare 3 mnd

Er veldig glade dem men synes ikke det er no trøst e.l. det er noe helt annet.Jeg tror nesten ikke du kan sammenligne fersk og frys forsøk, det er jo natt og dag ;). Spennede symptomer du har ihvrf, håper det er noe på gang altså!har troa på deg!:). Jeg har ikke no særlig troa for min del, ikke no spes symptomer. Litt oppblåst og av og til litt øm i puppa, men that's it. Men da jeg ble gravid satte vel ikk disse murringene egentlig ordentlig igang før rundt rg 11-12. Hadde egentlig veldig lite gravid symptomer, var ikke kvalm engang. Ble megatrøtt uke 8-11 og disse blodårene som ble tydelig rg 9 da, og de glimrer m sitt fravær. Håper det bare er kroppen min som ikke ikke reagerer no særlig :| selvom det minsker troa da. Vil ha murringer, stiklinger og tydelige blodårer!! At det skal være så vanskelig å få frem gullegget altså! Håper vi får super overraskelse neste uke ja!når skal,du teste? Jeg tror jeg tester mandag kveld, burde vel være positiv da, rg 12, selvom jeg tester på kvelden. Da slipper jeg en halvveis søvnløs natt og er så fært å teste i søvnig tilstand også, huff gruer meg allerede :#! har fri heldigvis :)

Hei jenter! :)

Har vært litt fraværende jeg. Er ikke lett å være i denna prosessen asså, jeg trengte en liten pause :)

Så spennende å lese om hvordan det har gått med dere! :D Jammen i meg nervepirrende! Ikke lett å skulle tyde alle disse tegnene og symptomene. Man tenker noe om alt :P hehe.. Er så fryktelig spent på hvordan resultatet blir for dere!! Krysser absolutt alt jeg har for at det har gått veien!! Det fortjener dere. Må da være deres tur nå!!! :) <3

Jeg ligger litt etter dere, men er underveis ;) Har gått på hormoner en uke imorgen. Skal på første ul til tirsdag :) Men har vært fryktelig dårlig. Konstant kvalme, mye oppkast, trykk i hodet, hodepine og vond nakke. Orka ikke mer og dro til legen igår. Viste seg at jeg har høyt blodtrykk. Og ble litt redd, siden jeg har en blodsykdom som gjør at jeg har lettere for å få blodpropp. Men siden jeg var så heldig og møtte på feil lege, gadd han ikke høre på hva jeg hadde å si. Så ble bare sendt hjem igjen. Så får se hvordan dette går. Stygt redd for at dette ender med avbrutt forsøk. Gir snart opp hele babyprosessen! Er så sliten!! Begynner å tro det ikke er meningen at jeg skal få gå gravid.. Det skjer alltid NOE. Får se hvordan det går til tirsdag iallefall, da sier vel Riksen hva de mener :)

Hei du! Huff da det hørtes helt forferdelig ut, stakkars deg da, og skjønner godt du blir motløs, alt skal liksom være problematisk. Jeg tror det kan gå fint likevel, selvom du kanskje følte legen ikke hørte helt på deg, så avbrøt han jo ikke opplegget. Tror det skal gå bra jeg :) håper du blir bedre snart! Og så klart skal du få en liten skatt selvom veien er tøff, det har vært mye nå, og det er ikke noe mening m noe dessverre, det er dessverre slik at noen er mer uheldig enn andre og det finnes ingen rettferdighet eller karma der ute, det er ihvrf min erfaring. Det er ikke rart du er sliten. God klem til deg.

Yes nå kjenner jeg litt "romstering" livmorsområdet og håpet stiger jo så klart m en gang, haha, og jeg har til og med hatt akkurat det uten å være gravid,faktisk alle gangene, så det er jo bare tull, men man blir jo gæern og vil så gjerne :P!

Hei dere :) 

Jaaaa, jeg vet Opp, blir gal av dette... I natt måtte jeg opp å tisse, og hadde ganske vondt. Magen lager litt krøll, og det gjør den alltid før jeg får mensen, så jeg håper ikke det er det. Jeg er veldig trett, og tisser offte, og har kort lunte, men det kan være varmen som gjør det. Blir tullete, synes disse stikking/krampene kom litt sent jeg. Sist kjente jeg det tidligere. Men som du sier, det er stor forskjell på frys og fersk, helt andre medisiner. Jeg skal teste på tirsdag, har heldigvis alltid klart å teste den dagen jeg skal teste... Er litt godt å være i rugeboblen, i forhold til at håpet er her enda <3

Uff da Mammadrømmen, dette hørtes ikke særlig bra ut... Jeg ville ringt klinikken og hørt hva de tenker om det, og om det er normal bivirkning. <3 Åh, jeg forstår sååå godt at du blir motløs, og at dette føles håpløst, det har vært veldig mange skjer i sjøen for dere altså. Men du må ikke gi opp, dette skal gå <3 Vi skal lykkes alle vi 3 nå <3 Pokker heller, det fortjener vi, og det er sååå på tide altså :)

Stor klem til dere begge to <3

Annonse

Ja,jeg tror det har mer m at det er frys denne gang :) ikke noe å tenke på, kan jo feste seg tidlig og sent også, høres lovende ut m alle de symptomene selvom man ikke kan stole på det heller. Våknet idag og var kvalm og mageknip, trodde jeg hadde fått omgangssyken, tok en brødskive og en time etter hadde det gitt seg, blæh gjør jo at man tenker kanskje var det sånn morgenkvalme, men har lest flere her, du mammadrømmen husker jeg bla også var kvalm men også var det bare medisinene eller no, så jeg var sikkert bare sulten. Ellers ikke no annet å snakke om som er annerledes enn de negative forsøkene. Litt stinn/øm innimellom men det er jeg jo alltid, tror det kommer av at jeg tenker og fokuserer så mye på det området der :P haha, nei rg perioden er helt klart veldig psykisk slitsomt. Så mange tanker, håp, drømmer, fortvilelse og lengting. Blir ikke enklere m flere forsøk heller gitt :$. Veldig bra du greier å vente m testing mottivert, tror det er absolutt lurt, jeg pleier også å vente til rg 11-12.

Ja så lenge vi greier å skrape sammen penger skal jeg søren meg ikke gi meg før jeg har min etterlengtede skatt, biologisk eller ei, blir eggene for gamle går jeg over på donasjon!så det så ;)! blir jo ikke det samme men da får jeg ihvrf barn.

Så koselig å høre fra dere! Det hjelper alltid :)

Jeg er heldigvis bedre idag. Har funnet ut hvorfor jeg har vært så dårlig, og det er heldigvis ikke hormonene :D Er nakken min som ikke har det helt bra. Så må gå med skjerf/hals, så jeg hele tiden er varm. Da går alt fint :) Første dagen uten oppkast, trykk i hode og hodepine idag. Fantastisk! :D Var ikke værre enn det gitt :P Så litt mer opptimistisk til forsøk idag :D Utrolig hva som skal til for å snu dagen og humøret :)

Lykke til med testing de neste dagene da jenter!! Må si ifra!! Jeg venter i spenning!!! :D :D :D Husk at INGEN tester er sikre før testedagen!! Krysser alt jeg har :D Nå er det DERES tur!!! :D <3

Krysser alt jeg har! Husk at jeg hadde ingen symptomer før test, bortsett fra at symptomene på overstimulering blusset litt opp igjen noen dager før. Ellers gikk det en uke etter positiv test før jeg merket noe som helst. :)

Lykke til!! :) :)

Småen 100 koselig du heier på oss, og Herreguuuuuud!!!!!! det var et svakt kryss idag!!!!! Jeg kan ikke tro det!! Første jeg tenkte var at det måtte være noe feil m testen, den bare må være feil, jeg har gjort no feil,testen er feil!  og så hadde jeg ikke flere tester! Apoteket åpner jo ikke før 09.00, og kl var 06.00 da jeg testet. Litt for drøyt å dra til døgnåpent apotek! Nå har jeg roet meg litt.Jeg vet ikke om jeg tester no mer idag, det er så skummelt!!! Jeg tør ikke helt å håpe, redd det bare er kjemisk siden krysset var så svakt og jeg har ingen symptomer bortsett fra litt vondt/sår når jeg trykker på puppene.  tester iallefall imrg tidlig igjen, blodprøve torsdag!  Uaæhh vil så gjerne det skal funke nå!! Mottivert ! Hvordan ble testingen din?!!! mammadrømmen, så flott å høre det ikke var farlig og at du kan fortsette med forsøket!! Krysser alt jeg har for alle sammen og håper håper håper vi kan engste og glede oss sammen inn i første trimester nå i sommer!!!

Endret av Opp

Åh :) Opp, så herlig og fantastisk :) Da er det nok noe som vokser der inne. Men skjønner veldig godt hva du mener, men tørr ikke tro på det <3 Men nå er det din tur <3 Dette skal gå bra <3

Jeg testen nok negativt dessverre :( Er nok en smule skuffet nå, med en klump i magen.... skal ringe klinikken snart... 

Er kjempe glad på dine vegne :) Og deg også Mammadrømmen <3 Dette skal gå bra for deg også nå <3 :)

Så fantastisk Opp!!!! :D :D Visste det kom til å gå!!! Skjønner godt hva du mener! Man tørr ikke helt å tro på det så tidlig. Bare vent til du får positivt svar på blodprøven, da kan du virkelig juble! :D Men roper et lite hurra herfra allerede! :D Så MORRO!!

Nei så trist Mottivert :( Var jo ikke sånn det skulle gå! Ingen sjanse for at det har gått? :( Skjønner godt du er skuffet! Så forferdelig urettferdig!! Hva skjer videre med deg nå da? Sender masse trøsteklemmer og gode tanker <3

Opp, du sender akkurat stafettpinnen videre til meg du da! :D hihi..Blir innsett fredag her, to egg denne gangen om begge overlever opptining! :) Spennende!! :D

Hvis det ikke overlever noen egg eller at jeg ikke blir gravid, må jeg igjennom laparoskopien på nytt :( Det har samlet seg masse væske i den tette egglederen. Det kan lekke inn i livmoren, som gjør det vanskeligere å bli gravid. Så går alt skeis med dette forsøket, må jeg inn å fjerne den tette egglederen. DET vil jeg IKKE!!! Så dette forsøket SKAL GÅ!!! :) Veldig positiv og opptimistisk nå! Jeg blir gravid på dette forsøket! Uten tvil :D hehe..

Annonse

Tusen takk mammadrømmen <3 Det er nok over ja, den var så blank og negativ, dessverre. Nå venter jeg bare på å få snakke med en lege på klinikken, de skulle sette opp en telefonsamtale til meg. Men hvor lenge jeg må vente på det vet jeg ikke. :P Videre etter det skal vi prøve litt på hjemmebane tenkte jeg, skal jo spørre om jeg får pergotime. Da jeg hadde innsett av eskimoen sa legen at sjansen var jo absolutt til stede for å få det til hjemme. Så det er jo lov å håpe på et mirakel. Så nå blir det fokus på helsen i sommer, trening og godt kost. Skal jo uansett gjøre mitt frem til neste forsøk i høst da. Og jeg kommer til å følge dere her, og jeg heier på sidelinjen nå <3 Det er dere her på denne tråden jeg føler meg hjemme hos <3 Dere er super :)

Helt enig med deg om at Opp nå sender stafettpinnen videre til deg :) Dette skal gå, nå skal spiren sitte, basta :) hehehe :) Ønsker deg virkelig det nå <3 Uff, ikke noe hyggelig å høre det med egglederen din. Håper håper håper du slipper noe operasjon og tull <3 Krysser alt jeg har for at du blir gravid nå jeg :)

Stooor klem til dere begge to, jeg har troen på dette Opp <3

Så utrolig trist!! :( Var jo deres tur nå!! Da håper jeg du får prøve pergotime! Kan ikke skjønne annet :) Kanskje det er det som skal til. Da er man mer avslappet og slipper denne karusellen på en måte. Du vet jo at du kan bli gravid :) Vips så sitter spiren på egenhånd! :D Krysser fingrene for det!! <3

Blir trist å ikke følge din reise også da Mottivert. Håper vi får høre litt fra deg innimellom :) Det skal gå veien for deg også!! :) Er helt sikker på at det er en spire ment for deg! :D

Nei her skal det ikke bli noen operasjon nei! ;) Denne gangen blir det full klaff! :D hihi.. Må innrømme at jeg gleder meg EKSTREMT til å bli ruger igjen!! :P Håper bare jeg får blitt det :) Spent!!! :D

Hei dere! Jeg har vært kjøpt inn de siste tingene til hunden :). Tusen takk skal dere ha og at dere har troa, jeg føler det er 50/50 m kjemisk eller ikke siden streken var svak, streken kom kjapt men den var jo da altså ganske svak. Men jeg får jo ikke gjort noe m det fra eller til så får bare prøve å ikke tenke så mye. Æsj mottivert :( det var supertrist å høre din test ble negativ da :(, hadde skikkelig troa på deg m alle symptomene og slikt. Men kanskje du er rett rundt svingen og får det til på egenhånd før neste forsøk! Så bra legen er med på å gi deg pergotime i mellomtiden! Det håper jeg!mammadrømmen, JA nå skal det bli din tur, nå har du vært igjennom så mange hindre og attpåtil denne egglederen! Nå får det være nok ja, nå skal du jammen meg bli gravid altså! Nå skal bare spirene sitte! Også på deg mottivert! V neste forsøk! I alle de 9 månedene!

Ååå Opp jeg krysser alt jeg har og sender masse babystøv! :) :) Min første test var også ganske svak, det var vel på rugedag 11. Og de der testene med ukeindikator lå langt bak, det var jo bare tull. Håper håper du får sterkere i morgen :) :)

Det var trist motivert.. Det skulle jo gå veien for dere begge nå. Håper du klarer å holde motet oppe og tenke fremover :) Det er bare et spm om tid :)

Lykke til med innsett mammadrømmen :) Det skal gå fint! :)

Dere er supertøffe alle sammen! Jeg gleder meg sånn til dette klaffer for dere alle sammen :) Jeg føler meg litt alene i denne gravide-verden av og til. Folk driver og spør om hvor mange vi skal ha og at vi må flere på rappen og ikke vente for lenge med nr 2.. Jeg kjenner jeg gruer meg til neste gang vi må gjennom det prøve-sirkuset allerede. Jeg vil bare konsentrere meg om han lille i magen :)

Dere er bare gode dere jenter <3 Det er herlig å ha dere <3 I dag, etter min kjære dro på jobb måtte jeg gråte noen tårer for savnet etter den lille spiren vi mistet i januar ble plutselig så sterk. Tror nok at dette forsøket ble negativt trigger dette savnet. <3 Men en dag skal vi få en ny liten spire, og den skal være  i mammas mage til den er ferdig utviklet, og klar for verden <3 Dagens lille sutring. De har enda ikke ringt fra klinikken, ang pergotime, vet ikke hvor lenge jeg skal vente...

Hvordan går det Opp? Du har vel bilt valpe-mamma i dag? Har du noe mer symptomer? Jeg tror du kan slappe av, dette er din tur <3 Det er jeg sikker på <3 Gleder meg til å følge deg nå <3

Mammadrømmen, du må ikke tro du blir kvitt meg så lett, er liksom denne tråden jeg hører mest til, føler jeg :) Så jeg kommer absolutt til å gi lyd fra meg, og ikke minst følge med dere nå <3 Er så spent på ditt forsøk nå :) Så gøy at dere får satt inn to egg :) Er så gira på dine vegne, hehehe :) Et lite spørsmål, når kommer mensen etter fryseforsøk ca? 

Stor klem fra meg :)

Åh, jeg skjønner deg så godt!! Unner ingen å oppleve det du måtte igjenom. Sender deg masse trøsteklemmer <3 Tror det er bare sunt å sørge og gråte litt. Man trenger å bruke tid på sånt. En dag fester det seg en ny spire, som sitter godt helt til det er tid for å komme til verden. Og da skjønner du at det var denne lille skapningen som var ment til dere :) <3

Håper klinikken ringer deg snart, ellers får du ringe å purre :)

Det er godt å høre at vi ikke blir kvitt deg! Det hadde vært trist :) Ja det er skikkelig morro at de setter inn to egg denne gangen, gleder meg til det! :D Håper bare de siste to eskimoene mine overlever :)

Hihi, det er morro å høre! Er så koselig å følge hverandre sånn :D Gleder meg til å dele alt som skjer med dere de neste ukene. Håper på gode nyheter til slutt :)

Mensen skal komme rundt 4 dager etter man har sluttet på progynovaen. Om jeg ikke husker feil :)

Heisann, det går nok ikke veien her dessverre :( :( testet ultrasvakt igår, har ikke tatt test idag for brukte begge igår, venter på å ta blodprøve, regner m den viser negativt eller kanskje 5-10 hcg. Dette var skikkelig nedtur, i ferd m å lette liksom og så blir det bare den krasjlandingen :( men jeg må si den lille valpen smelter hjertet mitt og er en kjempefin trøst :).

Enig m mammadrømmen mottivert, det er bare bra å gråte litt. Jeg gråt hele veien til gardermoen igår og på flyet. Det er helt naturlig at det blander seg litt m den lille du mistet også.men nå er det nye sjanser for oss om et par måneder. Da skal det gå bra!!! Mammadrømmen - nå skal det gå for deg altså! Det skal det bare! Helst tvillinger ;) hvis du vil!

Nei nei nei Opp :( Jeg håper av hele mitt hjerte at testene du har tatt var feile, og at blodprøven viser perfekt hcg, som vier at det er en spire der inne <3 krysser alt for deg... Har så utrolig lyst til at det skal være din tur nå <3 Stor klem til deg <3 Kan tenke meg den lille valpen er en hjerteknuser ja :) Så herlig med en liten som trenger deg, og som gir deg glede i dette kaoset <3 :) Enig med dere, det er viktig å lette på trykket av og til, å få ut tårer og fortvilelse <3 Jeg vet at jeg har lov til å sørge over den lille som ikke ble <3 Men som Mammadrømmen sier, en dag kommer den lille som var ment for oss <3 Dere er så gode å ha, er ikke ord som kan beskrive for en styrke og trøst dere gir :) Det er nok dette med at dere vet nøyaktig hvordan det er.

Blir kjempe spennende nå Mammadrømmen, det må jo være gulleggene som settes inn nå <3

Neineinei Opp!! Enig med Mottivert, håper med hele mitt hjerte at testene er positive, tross svake! Det fortjener du! Var jo din tur denne gangen! :( Når får du svar på blodprøven? Krysser alt jeg har!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...