Mottivert Skrevet 12. mai 2014 #801 Del Skrevet 12. mai 2014 Heisann Mammadrømmen, jeg bare lurer på en ting, hvordan har du reagert på medisinene på fryseforsøkene? Jeg har en murrende hodepine, og reagere på all slags lukter... og det er en del murring i underlivet? Står ikke noe om slike bivirkninger på pakningen, bare om hodepine da. Tar progynova.... ikke sikkert du har hatt samme medisin, men tenkte likevel å spørre deg Hvordan går det, noe tegn til TR? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146360470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 12. mai 2014 Forfatter #802 Del Skrevet 12. mai 2014 Hei du Du hukommelsen min henger ikke helt med om dagen den, men mener å huske at jeg hadde murringer asså, uten å være sikker Lukter er ganske sikker på, at jeg reagerte på Gikk også på progynova Ikke bare bare dissa hormonene Men heller fryseforsøk, enn fersk uten tvil!! Nei det er litt tidlig. Den skal ikke komme før om en uke på onsdag Men spørs om det blir noe forsøk på meg nå.. Fikk mensen en uke før operasjonen, og jeg sluttet aldri å blø, men de opererte allikevel. Jeg blør aldri så lenge, maks 4 dager. Nå er det to uker siden operasjonen og tre uker siden mensen, og jeg blør fortsatt. Så Riksen sa jeg skulle ringe de som gjorde lap'en, å høre om det var normalt. Hvis ikke så må jeg få noen tabletter for å få orden på syklusen min. Men da blir det ikke noe forsøk før syklusen er tilbake til normalen igjen Ringte sykehuset som gjorde lap'en, og hun mente jeg ikke skulle blø fortsatt, men hun ville jeg skulle ringe gynekologisk avd. De hadde selvfølgelig stengt når jeg ringte. Så må prøve igjen imorgen. Men da virker det jo som at det forsøket her også går i dass da! Da rekker ikke vi noe før de har sommerstengt Møkkadag!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146360606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 13. mai 2014 #803 Del Skrevet 13. mai 2014 Hei dere Så utrolig ergerlig mammadrømmen skal ikke være lett, håper likevel det er en sjans for at du får et forsøk før sommerstengt. Prøv å hold motet oppe og tenke på dette som endel av den store prosessen om å få barn og at dere skal få det til iløpet av året. Må bare få si jeg kjenner hver dag er en kamp for å holde psyken oppe, og at sorgen om å ikke få det til er så stor og fæl. Gleder meg ikke til 17 mai, barnas dag, det bare gnir inn den følelsen av å være barnløs, men tenker at dette må da være siste 17 mai slik. Neste år må jeg da være gravid. Ellers har tr så smått begynt,kommer til forventet tid, greit det selvom jeg skulle ønske vi hadde på et mirakuløst vis fått det til på egenhånd. Så da starter jeg nok opp m medisiner på torsdag deilig å slippe sprayen iallefall. Håper så veldig dette blir siste forsøk for oss alle,også deg mammadrømmen når du starter på ditt neste. spennende Mottivert, når skal,du på ul? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146362366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 13. mai 2014 #804 Del Skrevet 13. mai 2014 Tusen takk for svar Mammadrømmen, da skal det sikkert være slik... Hihihi, min kjære har migrene av og til, så han synes symptomene ligner veldig på slik han har det da. Føler jeg har en murrende hodepine hele tiden, og at alle lukter forsterker det. Jaja, det er vært det uansett. Fyyy flate så kipt da, det er jo ikke slik det skal være. Håper du får komme til gyn. snart. Hold oss oppdaterte Håper som Opp sier at dere rekker et forsøk før sommeren uansett. Det skal liksom alltid være et eller annet som gjør at ting ikke blir helt som det skal... Så irriterende altså. Jeg for min del prøver egentlig å innstille meg på at det ikke kommer til å bli innsett, fordi jeg vet skuffelsen blir så stor om det ikke blir det.... Må liksom prøve å nullstille meg som best jeg kan. Jeg skal på UL på mandag om en uke faktisk, så det blir spennende å se hvordan det ser ut da Jeg hadde også et svakt håp om at vi skulle ha klart det på egenhånd denne gangen, merker EL så tydelig etter SAen, Tror jeg skal be om en samtale med lege uansett om det blir innsett på oss, har lyst til å høre hva de tror om våre odds for å få det til hjemme med f.eks pergotime. Vet jo at det er mange med PCOS som har fått det til med det. Jeg prøvde jo det før vi startet med IVF, men nå etter både op. vektnedgang, trening og graviditet så kjenner jeg jo tydelig at jeg har EL, men den er kanskje for svak? Kan ikke nok om dette, men jeg tror jeg skal snakke med dem. Høre om vi kan få prøve en dobbel eller trippel dose av det i sommerferien om dette forsøket ikke blir noe av. Enig med deg Opp, vi skal alle tre gå med barnevogn på 17.mai neste år, eller en stooor gravidmage <3 Når skal du på UL og sånt da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146363059 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 15. mai 2014 Forfatter #805 Del Skrevet 15. mai 2014 Bare et kort svar, har litt å stri med om dagen Fikk ikke time til gyn før torsdag neste uke, så da blir det garantert ikke noe mai forsøk på oss Enormt skuffet! Er vi skikkelig heldig rekker vi akkurat et forsøk for sommerstengt. Ellers må vi vente til høsten.. Ville helt klart spurt om det mottivert! Som du sier, så har du jo gjort mange positive forandringer Går ikke dette forsøket (som kommer til å gå) Så hadde jeg helt klart prøvd det! Spennende! God 17mai folkens! Krysser fingrene for fint vær Håper alle får en fin dag, tross for alle barnevogner og nyfødte Neste år er det vår tur! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146369258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 17. mai 2014 #806 Del Skrevet 17. mai 2014 Ja det synes jeg du skal spørre om Mottivert, en jeg kjenner har pcos og ble gravid på egenhånd etter at hun hadde slanket seg, så det er ikke umulig . Ja,skjønner du forsøker å nullstille deg, så du ikke går altfor langt ned i kjelleren om det ikke skulle gå, men jeg håper og tror det er gullegget som ligger i fryseren nå . Jeg begynte m sprøyter på Tors og skal på første ul på mandag. Mammadrømmen - føler sånn med deg, den ene forsinkelsen etter den andre og det eneste man vil er å starte på neste forsøk.følelsen å tenke man må vente helt til august er jo helt grusom.var der ifjor. Hvis dere har noe ekstra kan du jo sjekke privat gyn om de har ledig på mandag hvis det hjelper? Ellers håper jeg jo inderlig dere rekker et forsøk i juni da! Ja siste 17 mai uten barn i eller utenfor magen for oss alle ihvrf . Ha en fin 17 mai! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146373129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 19. mai 2014 Forfatter #807 Del Skrevet 19. mai 2014 Hvordan gikk det på UL både Opp og Mottivert? Her er det fantastisk gode nyheter! Blødningen stoppet av seg selv og jeg fikk EL dagen etter Så forventer ny mens og medisinstart om litt over en uke Kunne ikke blitt bedre! Håper alle hadde en fin 17 mai Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146379670 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 20. mai 2014 #808 Del Skrevet 20. mai 2014 Åh så flott mammadrømmen!! veldig gode nyheter! Det går virkelig opp og ned for deg, men så flott at det gikk og du får forsøk nå før sommeren nå må spiren sitte altså! Er det fersk eller frys nå? Jeg er på dag 6 m sprøyter, ultralyd gikk greit, er flere follikler på gang og skal på ny ul på fredag, uttak sannsynligvis mand eller tirs. Så det er bare å krysse fingrene og håpe på at mirakelet nå skal skje 💜! Ja Mottivert, hvordan går det, blir det innsett denne uken? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146381982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 25. mai 2014 #809 Del Skrevet 25. mai 2014 Ååå lykke til jenter! Med oppstart, uttak og innsett! Følger med dere og sender masse babystøv! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146395888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #810 Del Skrevet 26. mai 2014 Hvordan har det gått Opp og Mottivert?? Er så spent!! hihi.. Jeg har fryseforsøk denne gangen også Hvis en av mine to eskimoer klarer seg Jeg venter bare på tanta jeg nå, så jeg kan begynne på tablettene Kjennes ut som den ikke er langt unna. Tipper ons-fre Nå blir det noen spennende uker fremover jenter Håper vi er rugere alle 3 snart, og positiv test på oss i juni! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146396693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 26. mai 2014 #811 Del Skrevet 26. mai 2014 Heisann, jeg har hatt uttak idag, fikk ut 11 egg men regner med endel av dem ikke er modne siden det var ganske ujevn str på dem på ultralyden fredag. Så da er det bare å krysse fingre og håpe det blir et bra egg ihvrf! Gullegget ! vi må tro dine to eskimoer overlever og at gullegget er blant disse to og at det hjalp å få "rensket litt opp" mammadrømmen! Nå SKAL det gå!! Søren hell', vi har hatt mange nok forsøk nå! Mottivert - hvordan går det? Ble det innsett? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146397017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 26. mai 2014 #812 Del Skrevet 26. mai 2014 Ååå lykke til jenter! Med oppstart, uttak og innsett! Følger med dere og sender masse babystøv! Takk skal du ha småen100! Koselig du heier på oss ! Går det bra m deg? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146397020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 26. mai 2014 Forfatter #813 Del Skrevet 26. mai 2014 Å så bra opp!! 11 egg er da ikke dårlig En av de ER gullegget helt klart!! Så spennende!! Skal du sette inn på onsdag eller? Håper alt det "nye" de har prøvd på deg funker nå! Nå er det jammen i meg vår tur asså!! Ja jeg håper på det asså. En av to var bra sist, så håper på det nå også Krysser ALT jeg har, for at den rensen var det som skulle til!! Gleder meg SKIKKELIG til å være ruger igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146397194 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 26. mai 2014 #814 Del Skrevet 26. mai 2014 Ååå lykke til jenter! Med oppstart, uttak og innsett! Følger med dere og sender masse babystøv! Takk skal du ha småen100! Koselig du heier på oss ! Går det bra m deg? Så bra med så mange egg Opp! Det blir spennende! Her går det fint Men det er fortsatt mye følelser og opp og ned når man er gravid. Bekymringene tar jo aldri slutt. Plutselig masse regelmessige kynnere i uke 23 og opp på sykehuset for å sjekke - heldigvis var alt bra og jeg måtte bare ta det litt med ro noen dager for å få de til å roe seg. Tidligere ble jeg rushet til sykehuset med akutte magesmerter, men det gikk også bare over. Ellers er det stadig plager her og der med bekkenvondt og dårlig søvn og noen ganger føler jeg kroppen jobber imot meg. Da tenker man triste tanker om at jeg ikke klarer dette så bra som alle de andre og at kroppen min ikke er laget for å være gravid og jeg pushet det på den mot naturens vilje.. Men det meste av tiden er jo dette selvfølgelig det beste i verden. Jeg tenker på hvor evig takknemlig jeg er hver eneste morgen når jeg våkner og hver eneste gang han sparker og spreller inni der i løpet av dagen. Jeg synes fortsatt det er litt sårt at vi ikke fikk til dette på egenhånd.. Jeg blir sint inni meg når folk som ikke vet det vitser om at dette var dårlig planlagt ifht barnehagefristen osv.. Men.. Jeg er veldig stolt over at vi klarte å gå gjennom den prosessen. Dere IVF jenter er de tøffeste i verden De som bare får alt servert på et sølvfat kan umulig sette pris på det på samme måte som oss. Håper virkelig dere lykkes alle sammen nå! Jeg tenker masse på dere og vil at dere alle skal få oppleve det fantastiske det er å bære frem en liten baby Lykke til! Stor klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146398673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 27. mai 2014 #815 Del Skrevet 27. mai 2014 Ja,vi som strever så fært får det nok ekstra tøft i svangerskapet også, er jo ikke bare å prøve på nytt liksom,men det er nok helt normalt og du er veldig heldig og supert det går bra. Håper jeg lykkes på dette forsøket. Ja jeg synes også det er sårt når andre prater om babyplanlegging som den reneste selvfølge. Nettopp idag sa en som hadde forlovet seg at de ville ha barn først og så gifte seg, for hun syntes det tok så lang tid m planlegging av bryllup. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146400873 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 27. mai 2014 #816 Del Skrevet 27. mai 2014 Å så bra opp!! 11 egg er da ikke dårlig En av de ER gullegget helt klart!! Så spennende!! Skal du sette inn på onsdag eller? Håper alt det "nye" de har prøvd på deg funker nå! Nå er det jammen i meg vår tur asså!! Ja jeg håper på det asså. En av to var bra sist, så håper på det nå også Krysser ALT jeg har, for at den rensen var det som skulle til!! Gleder meg SKIKKELIG til å være ruger igjen Yes 7 befruktet!! Og innsett imrg aldri hatt så mange befruktet så det var jo fantastisk! Og dette var vanlig ivf og ikke icsi som vi har hatt 3 av 4 ganger! ! Ja vi må jo tro minst en av 2 overlever - det går nok bra ! Har stor tro på at et av de to er gullegget ditt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146400897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 28. mai 2014 #817 Del Skrevet 28. mai 2014 Heisann jenter Beklager mitt fravær, har vært så travelt med kurs og eksamen. Var så sliten i helgen, og på mandag dro vi til tr.heim. For noen nerver det har vært disse dagene, klinikken ringte på mandag formiddag, og jeg var da sikker på at de skulle si at det ikke hadde klart seg. Men egget så fint ut Så kom tirsdag,og de skulle ringe dersom det ikke ble innsett, og vi hadde time sent på dagen... Hadde telefonskrekk hele den dagen. Våknet hall 7, og passet på telefonen hele dage. Sliiiitsomt. Men de ringte ikke,og jeg er blitt ruger med den lille eskimoen <3 Nå bare håper jeg den klamrer seg godt fast. Det er helt rart dette her, føler egentlig at jeg bare har vært på sidelinjen på dette forsøker. Bare inn å sette inn egg, og det var det jeg trengte å bidra med... Nå forstår jeg litt bedre hvordan min kjære har det som "bare" leverer varene og ellers er en støtte for meg. Dette er utrolig, jeg hadde ikke trodd det skulle bli innsett... Nå bare håper jeg det går veien Sååå spennende da Opp, det er jo kjempe bra Krysser fingrene for at gullegget kommer på plass nå Dette må gå veien Har dere fått valpen nå? Det er sååå koselig med dyre-babyer <3 Stoor klem til dere,og takk for all omtanke og spørsmål Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146402126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 28. mai 2014 Forfatter #818 Del Skrevet 28. mai 2014 (endret) Ojojoj!! Så gode nyheter jenter!! :biggrin: Opp: 7 egg a gitt!! Det er jo kjempe bra!! Nå er jeg virkelig spent på hvordan det har gått idag!! Mottivert: Kjenner godt igjen alle følelsene dine! Det er NERVEPIRRENDE! Men det kunne jo ikke gått bedre!! Tenk at eskimoen din klarte seg a, og nå ruger du på den Helt fantastisk!! Blir gående som rugere nesten helt likt dere nå! Jammen noen spennende uker fremover!! Håper jeg ikke kommer langt etter Sender alle lykkeønsker og masse babystøv!! Endret 28. mai 2014 av Mammadrømmen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146402347 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 29. mai 2014 #819 Del Skrevet 29. mai 2014 Heisann Hurra så bra mottivert!!det var gode nyheter veldig nervepirrende m bare ett på frys. Jeg fikk ingen på frys denne gangen heller:( var litt spent siden befruktningen var så bra. Fikk 2 4-delt egg inn ihvrf så det kan absolutt bli noe av det.fikk en litt annen reaksjon etter innsett, da jeg la meg på sengen( privat vettu) etterpå begynte jeg å gråte og bare kjente på håpløsheten, følelsen av å bli skuffa atter en gang og hvor kjipt og tøft dette er.var ikke helt forberedt på at jeg plutselig skulle reagere sånn, jeg som skulle være glad og se på morsomme ting på nettet. Så ble det bare grining og hjem til et telefonmøte på ettermiddagen. Skulle bare avlyst det, men jeg har alltid så dårlig samvittighet for jobben selvom jeg får sykemelding. Koselig vi er rugere sammen da mottivert:). Jeg kommer til å teste 10 juni skal hente valpen 11 :). Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146404150 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 29. mai 2014 #820 Del Skrevet 29. mai 2014 Så morsomt Opp, da er vi rugere begge to Jeg var helt sikker på at du fikk noen på frys nå... Men nå satser vi på at spirene sitter, så vi slipper å tenke på ny runde før om lenge.. Dette med fryseforsøk er så rart, sammenlignet med fersk... Føler jeg bare har vært inne på en vanlig GU. Det er vanskelig å forstå at det er noe inni der. Jeg har alltid fått så mye symptomer av el.sprøyta, så nå kjenner jeg veldig lite... Er veldig trøtt, men det ble jeg før innsett, er nok medisinen som gjør det, + eksamen og alt det. Så nå føler jeg virkelig at det kommer til å bli en symptomjakt uten like... Uff altså.. Det er vel ikke noe rart at du hadde en liten knekk etter innsett, så sliten som man blir av alt dette, og dere som har vært gjennom så mye og så mange runder nå. Det er sunt å få det ut... Jeg har ledd så mye siden jeg kom hjem, sittet med pcn å sett på morsomme ting Så har jeg trent litt også.. Det er så vanskelig å nullstille seg etter forrige forsøk, og jeg merker jo på oss som par og på min kjære at håpet er så stort, og at vi er like som vi var da vi var gravide... Jeg synes virkelig at vi fortjener at dette går veien, alle vi 3 har slitt nok nå mener jeg. Nå fortjener vi premien vår <3 Da blir det testing samme dag på oss da Spennende, men jeg har alltid en følelse noen dager før. Den stemmer som regel. Det blir super gøy med valp da De er jo så søte, og morsomme, og de blir jo så fort avhengig av deg <3 Det blir kjempe bra Når er det du skal i gang Mammadrømmen? Håper du kommer etter oss snart, og vi alle sammen før tidenes sommer, med et lite nurk i magen <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146404901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 1. juni 2014 #821 Del Skrevet 1. juni 2014 Så bra dere greier å ha håpet høyt, her er håpet meget lavt, men det er nok ikke så rart etter 3 negative forsøk etter aborten jeg hadde. Nå har jeg hatt ca alle tidlige gravid symptomer det går an å ha uten å være gravid så nå tenker jeg at det bare er medisinene, selvom helt fravær av symptomer teller i negativ retning inni huet mitt . Så jeg tar de symptomene m en klype salt. Vært en litt vanskelig helg psykisk, null tro, grining og jeg kommer til å være barnløs for alltid til blid og positiv.Utrolig deilig m ekstra fri disse dagene ihvrf. . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146410971 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 2. juni 2014 #822 Del Skrevet 2. juni 2014 Hehehe, ja Opp, denne positive tankegangen varte ikke så lenge, har hatt det akkurat som deg i helgen. Jeg er egentlig bra sikker på at dette forsøket ikke lykkes. Har så og si ingen symptomer, er litt trøtt da, man har så lite murring, og har ikke hatt noe stikking i livmoren. Og det hadde jeg mye sist, da jeg ble gravid. kan selvsagt være lutinusen som gjorde det sist, for virker som den medisinen jeg går på nå er lite bivirkninger på. Men jeg har uansett en dårlig følelse, og prøver å innstille hodet på at det blir negativ test. Hvordan er det med din form? Noe forandringer? Jeg synes vi skal få oss en gledelig overraskelse når vi teste, begge to. Synes det er på tide altså... Uff, dette er ikke gøy Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146413674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 2. juni 2014 #823 Del Skrevet 2. juni 2014 Heisann, ja er slitsomt dette her, skikkelig berg og dalbane og igår ble jeg til og med så deppa, sint og frustrert at jeg et øyeblikk fikk lyst til å bare fjerne puppene fordi de hadde blitt litt mørkere rundt brystvortene og jeg vet at det bare er medisinene som gjør det litt gale-mathias for å si det sånn. Åh ja jeg kjenner veldig igjen å sammenligne symptomer m den gangen det funka,har tidligere lest side opp og side ned om folk som har veldig forskjellige symptomer de gangene de har vært gravide, en gang masse, en annen gang ingenting osv så vi må ikke bli lei oss av fravær eller at ting er annerledes enn den gangen det funka. Det sier ingenting, ja la oss få en flott overraskelse og det er jo uansett bare opp i hodene våre, det er stor sjans for at vi faktisk får positiv test det er nå vi virkelig kan håpe og vi bør glede oss over det håpet. Jammen i meg vanskelig. Ble mye drama om svigerinnen min som er 8 mnd på vei og jeg ikke orket å møte henne igår og mannen min måtte si jeg var dårlig og så ble det diskusjon m han og jeg måtte forklare så mye om hvordan sorgen over å ikke få barn ble forsterket av å være sammen m andre gravide og jeg ble nedbrutt av det og enden på visa var jo at jeg ble helt nedbrutt av hele den diskusjonen. Ellers er jeg oppblåst og treg mage men det blir jeg alltid av progesteronen.har ingen aktivitet i livmor/eggstokker, alt er tyst,men jeg har hatt mye "romstering" og litt smerter i eggstokkene uten at jeg har vært gravid også, så ja det sier ikke så mye egentlig bortsett fra at det øker håpet. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146413895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 2. juni 2014 #824 Del Skrevet 2. juni 2014 Ja, berg og dalbane er altså bare fornavnet på denne tiden altså... Jeg har også lett nette opp og ned for å finne forskjellige historier om forskjellige symptomer. Jeg tenker også mye på at det er bare 4-5 måneder siden jeg var gravid sist, og håper dette skal gjøre meg mer fruktbar, og at det også kan gjøre at kroppen oppfører seg forskjellig fra forrige forsøk. Dette er også et fryseforsøk, helt nytt for både meg og kroppen min Hihihi, helt andre medisiner nå, og jeg får jo så mye symptomer av EL-sprøyta, den har jeg jo ikke tatt denne gangen. Man kan vel si det slik at det er jammen meg ikke lett å bli klok på denne kroppen, og alle disse symptomene man får av medisinen, og hva som er hva. Det blir egentlig umulig å lese kroppen. Hmm, dette med puppen har jeg aldri opplevd som bivirkning, men vi er jo alle så forskjellige. Og du kjenner jo kroppen din godt etter alle disse rundene. Jeg har hatt litt murring som har kommet og gått,men det er vanskelig å kjenne hvor det kommer fra, og jeg har vært så oppblåst, så kan like gjerne være luftsmerter. Men slik er det jo, vi kommer med alle slags naturlige forklaringer på alt, så i neste øyeblikk tolkes alt som positive tegn. Enig med deg, man blir jo gal av dette Her er det ingen tegn til noe positivt på puppene i alle fall Vet likesom ikke hvor mye man skal legge i alt, vi vet jo ikke før vi får testet... Uff, blir tullette.... Dette med din svigerinne har jeg full forståelse for altså. Etter at jeg mistet har jeg det kjempe vanskelig med å omgås gravide. Jeg unngikk en bursdag, med mange av mine nære venner, og de som betyr mest for meg, bare fordi en slektning av han som feiret bursdag var gravid, og skal ha samme måned som vi egentlig skulle hatt... Det er så urettferdig, og forferdelig vanskelig med dem som tar dette som en selvfølge, og attpå till klarer å påstå at de har "slitt" for å få det til, og da er det snakk om få måneder kanskje. Vi har nå prøvd i over 4 år.... Det er vanskelig, særlig fordi vi er så anonyme om dette. Men noen ganger har jeg så lyst til å rope ut sannheten om oss, så folk kan se hvilken gave det er å få lov å bli gravid.... Et lite hjertesukk fra "gale" meg Det er utrolig godt å se at vi har det likt, og godt å kan dele dette med dere her inne <3 Herlige damer er dere Mammadrømmen, hvor ligger du i løypa da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146414855 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 4. juni 2014 #825 Del Skrevet 4. juni 2014 Heisann, hvordan går det? Ja man blir helt skrullete og man får jo litt symptomer og slikt av ferskforsøk som man ikke får av frys. Leste en lege si en gang man egentlig ikke kan merke noe før tidligst rg 10-11 så ja man må ta det m en klype salt, lettere sagt en gjort gitt! Jeg har et par ganger om dagen litt øm i livmor/eggstokker, oppblåst/treg mage - men vet det er progesteron tilskuddet og litt såre pupper. Kjenner veldig på at jeg vil ha de to symptomene jeg hadde da jeg ble gravid den gangen for at håpet skal stige. Det var stikking i eggstokken innimellom og tydeligere blodårer på brystet fra rg 9-10. Det kan jo godt være det var medisinene som gjorde det den gangen, men har ikke hatt dette de andre negative gangene. Men har lest folk ha disse symptomene uten å være gravid også, så nei, det er ikke til å bli klok på. Nå føler jeg det er sånn 10% sjans for at det har funka. Gråt litt idag tidlig, lengselen er så stor etter et lite barn og det er så fært m tiden som går, jeg blir eldre og eldre, får litt panikk . Hadde jo virkelig trodd jeg skulle få et barn før jeg ble 35 ihvrf. Blir 35 i sept.håp om at jeg skal være gravid til da er ihvrf tilstede. Akkurat nå føler jeg at det aldri kommer til å funke :/. Drømte om valpen inatt da den var så snill og søt, men jeg bare stappa'n oppi veska og glemte å gi den mat stakkars valpen, haha. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/33/#findComment-146418433 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå