elibjo Skrevet 12. desember 2013 #501 Del Skrevet 12. desember 2013 Ikke noe kvalme her. Er 6+1 i dag. Bare sliten. Litt små-uvel når jeg er ekstra sliten. Men orker nesten ingenting Så julepyntinga er litt på etterskudd... Vi har heller ikke sagt noe til foreldrene våre. Jeg ville egentlig vente til etter ultralyd neste fredag, men nå vurderer jeg å si det til mamma i morgen. Hvis dette går galt, så blir jeg ikke noe mindre lei meg av å ha holdt det hemmelig. Jeg hadde sikkert fortalt det til mamma da, men hvis jeg sier det nå så får hun jo dele gleden også, uansett hvor lenge den måtte vare. .. Er ikke lett dette her. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937155 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mottivert Skrevet 12. desember 2013 #502 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er du kjempe heldig, men jeg har vært syk, og er ikke helt i form enda, så vert ikke om det er derfor jeg er så uggen og små kvalm. Er jo noen som slipper unne kvalmen Håper på det for deg da Har hatt en periode hvor jeg har vært så kald, og aldri fikk varmen i meg, det var før jeg ble syk, så ble jeg syk og fikk feber og frøs, og nå er jeg på bedringens vei og da er jeg varm. Merkelig denne kroppen altså. Kjenner jeg blir fort sliten og trett ja. Men har jo sovet masse når jeg var syk. Er enig med deg, blir ikke mindre lei meg om det ikke går nå, men jeg kommer til å fortelle det uansett hvordan det går på ul. Det er bare det at jeg har slitt litt med at foreldrene mine ikke har forstått, og at de ikke har klart å være så støttende som jeg har ønsket. Har noen ganger fått den, ja men det er jo ikke sikkert det går... Det tenker man på selv, så det er ikke nødvendig at dem forteller meg det i tillegg, så derfor vil jeg vente til ul. Får vi da se et bankende hjerte så kan jeg si, dette er ganske sikkert. Ting kan selvsagt skje enda, men du skjønner helt sikkert hva jeg mener. Høres litt barnslig ut kanskje, men jeg orker ikke få den slengt i tryne. Og jeg synes dette forsøket har gått mye bedre med at vi har holdt det for oss selv. Man må jo finne ut hva som er best for seg selv Vi er vel helt likt, mener vi hadde uttak og innsett samme dag. Jeg skjønner ikke helt denne tellingen jeg da Men regner du uttak + 2 uker? Eller er jeg helt på bærtur Heheheh.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937248 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 12. desember 2013 #503 Del Skrevet 12. desember 2013 så bra Småen100 Arne er flink han, han har jo fikset vår lille baby sammen med sykepleierne var koselig å komme inn, få eget rom, klær og tøfler masse lykke til vet det er litt nervepirrende å vente på den telefonen, men den blir nok positiv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 12. desember 2013 #504 Del Skrevet 12. desember 2013 Huff jeg var nok lettet litt for tidlig.. Vært veldig vondt siden i ettermiddag. Må bare ligge helt i ro. Har vært oppe og tisset to ganger og besvimte nesten begge gangene. Selvfølgelig hadde sambo dratt på jobb et par timer første gangen, men jeg klarte å kravle meg inn i sengen og få lagt meg ned. Det gjorde veldig vondt å tisse! Og klarer ikke å få vridd meg rundt og tørket meg heller så det blir sånn 3 åring tørking, hehe.. (huff flaut - og lenge til det blir gjort noe mer på det toalettet for å si det sånn) Fikk dere vondt av å tisse..? Jeg har hatt det de siste dagene også og pga press rundt eggene, men mye verre nå da.. Men besvimelses delen er nok bare min måte å reagere på sånne ting som dette.. Det skjedde en gang jeg hadde operert visdomstannen og.. Jeg tåler jo ikke blod og blodprøver og alt det det. Nå blir jeg dårlig når jeg kjenner det gjør vondt og så tror jeg at jeg tenker på hva som er gjort inni der og så går blodtrykket rett til bunns. Håper det er bedre i morgen.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 12. desember 2013 #505 Del Skrevet 12. desember 2013 Og Mottivert - utrolig oppløftende p høre at du hadde fire og til og med fikk på frys Jeg leste det høyt for sambo også og vi smilte fra øre til øre begge to her. Men jeg trenger bare det ene så skal jeg være kjempe fornøyd Spørsmål - må man bruke den applikatoren til lutinusen? Gud jeg hater sånne og pleier aldri bruke de til f.eks canestenen.. Men det er kanskje viktig at denne kommer såpass langt inn? Skal den inn helt til den stopper? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937337 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 12. desember 2013 #506 Del Skrevet 12. desember 2013 man må vel ikke... mener jeg leste den gangen at man kunne bruke fingeren for å passe på at den kom langt nok inn. ellers er jeg usikker, siden jeg brukte applikatoren. men den gikk ikke helt inn til meg, var noe der inne som satte en "naturlig" stopper når det var igjen et par cm av applikatoren Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937366 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 12. desember 2013 #507 Del Skrevet 12. desember 2013 Tusen Takk for støtten mottivert ble grining på jobb idag gitt og ble helt utmattet og måtte bare dra hjem og slappe av. Nå må jeg ikke ta sånn på vei, skal være positiv nå over helgen ihvrf . Ja tror det er lurt å være busy, og gjøre hyggelige ting. Bortsett fra dette møte imrg som er om morgningen, så skal jeg bare gjøre hyggelige ting i helgen. Skal faktisk på en 3 timers yin yoga kurs, det blir bra. Tror det er pga det møtet m svigersøster at jeg ble så deppa idag, at det trigget denne angsten for å aldri lykkes Ja jeg har to andre tantebarn, søsteren min sine. De er veldig søte og jeg er glad i dem, de er 3 og 5 år. Hun er også gravid i 6 mnd nå, det er litt sårt men ikke på den måten som svigersøster. Tror det har noe med at svigersøs ikke har barn fra før og at de nå starter familie men søster har det allerede. Kompliserte greier. Håper virkelig jeg opplever det samme som deg når babyen kommer. Det aller beste er jo om jeg er gravid da . Det er jo ikke før til sommeren, så er gode sjanser for det. Håper jeg tar grundig feil denne gangen og kan få tidenes julegave. Småen100 stakkar deg som har så vondt! Du kan jo forsøke å ta et par paracet. Det vil bli bedre ettersom dagene går. Jeg merket på rg 2 at jeg plutselig fikk vondt i deg ene eggstokken når jeg skulle tisse, greidde ikke presse på en måte for det gjorde så vondt, men det varte bare en halv dag, rart. Krysser fingre for at du føler deg bedre imorgen allerede. Gleder meg til å høre om eggene dine, det går helt sikkert fint . Du kan bruke finger og ikke den applikatoren. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 12. desember 2013 #508 Del Skrevet 12. desember 2013 Da er du kjempe heldig, men jeg har vært syk, og er ikke helt i form enda, så vert ikke om det er derfor jeg er så uggen og små kvalm. Er jo noen som slipper unne kvalmen Håper på det for deg da Har hatt en periode hvor jeg har vært så kald, og aldri fikk varmen i meg, det var før jeg ble syk, så ble jeg syk og fikk feber og frøs, og nå er jeg på bedringens vei og da er jeg varm. Merkelig denne kroppen altså. Kjenner jeg blir fort sliten og trett ja. Men har jo sovet masse når jeg var syk. Er enig med deg, blir ikke mindre lei meg om det ikke går nå, men jeg kommer til å fortelle det uansett hvordan det går på ul. Det er bare det at jeg har slitt litt med at foreldrene mine ikke har forstått, og at de ikke har klart å være så støttende som jeg har ønsket. Har noen ganger fått den, ja men det er jo ikke sikkert det går... Det tenker man på selv, så det er ikke nødvendig at dem forteller meg det i tillegg, så derfor vil jeg vente til ul. Får vi da se et bankende hjerte så kan jeg si, dette er ganske sikkert. Ting kan selvsagt skje enda, men du skjønner helt sikkert hva jeg mener. Høres litt barnslig ut kanskje, men jeg orker ikke få den slengt i tryne. Og jeg synes dette forsøket har gått mye bedre med at vi har holdt det for oss selv. Man må jo finne ut hva som er best for seg selv Vi er vel helt likt, mener vi hadde uttak og innsett samme dag. Jeg skjønner ikke helt denne tellingen jeg da Men regner du uttak + 2 uker? Eller er jeg helt på bærtur Heheheh.... Ja, det er vel sånn den tellingen fungerer. Jeg skrev inn i en sånn app når jeg hadde "eggløsning", dvs uttak. Sånn sett er det jo litt ryddig med ivf, man vet jo nøyaktig når befruktning skjedde Men om det blir helt riktig iforhold til termin, det vet jeg ikke. I følge appen min (flere apper, faktisk) så er termin 6. august. Men ingen av disse appene er norske, så da kan det bli litt annerledes, så vidt jeg har skjønt. Jeg får høre når jeg er på ul. Men uketelling skal vel være den samme uansett. Ja, vi er kanskje helt likt? Jeg hadde uttak onsdag 13. nov og innsett fredag 15. nov. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #509 Del Skrevet 12. desember 2013 Mottivert: Ikke lett å huske alt fra sist, selvom det bare er 3-4 mnd siden. Men mener jeg ikke hadde murringer sist. Kvalmen hadde jeg hvertfall ikke. Er jo ikke godt å si om det er et godt tegn eller bare en reaksjon på hormonene. Er alt for spent på testen! Så spennende med ul da! Skjønner godt du er spent nå! Er først da man kan føle seg trygg Neste uke kan dere puste lettet ut og dele den store nyheten med glede vet du Småen100: Jeg er akkurat som deg etter uttak. Alle bevegelser er vondt, til og med å tisse. For min del går det en uke før jeg er bra igjen. Men forhåpentligvis er ikke du som meg hehe.. Lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 12. desember 2013 #510 Del Skrevet 12. desember 2013 Så godt at du er ferdig med uthentingen nå småen . Ta bare godt vare på deg selv og ta et par paracet . Det kommer til å gå seg til. Kanskje kommer du deg en liten tur på julebordet imorgen;). Første kvelden er ofte verst... Vi satser på at du føler deg bedre imorgen ❤. Blir spennende å høre hvordan det har gått med eggene dine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937902 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ringo79 Skrevet 12. desember 2013 #511 Del Skrevet 12. desember 2013 Kjære Opp. Jeg kan ikke få sagt hvor mye jeg kjenner meg igjen i det du sier.. Jeg har to tantebarn på 11 og 14 år, så de kom til verden før jeg begynte med planleggingen av barn. Elsker dem over alt på jord!!! Er svært takknemlig for at jeg har dem ❤❤. Men som du sier så blir man trigget av noe...i ditt tilfelle at din svigerinne nettopp har blitt gravid og de får stifte den familien som du så sårt drømmer om å stifte. Åh jeg gråter når jeg tenker på dette... Jeg ser hvor mange som svinner fra meg fordi de enkelt og greit har skapt seg en liten familie og ofte blir det slik at småbarnsfamilier henger sammen og jeg...ja hva gjør jeg?? Jeg trekker meg unna... Føler meg som femte hjul på vogna, så da er det bedre å ikke være til stede. 17.mai setter jeg meg alltid opp på jobb, slik at jeg slipper å se alle lykkelige familier.. Det er mange slike dager hvor jeg trekker meg tilbake. Jeg vet at jeg bare må fortsette å jobbe med meg selv, men det er ikke lett. Tanken på å gå gjennom livet uten barn er helt grusom. Ser for meg at jeg sitter på sykehjem om mange mange år...ingen kommer på besøk....for jeg har jo ingen barn... Æsj det er håpløst å tenke slik å så mye, men sånn er det. Tror ikke vi er de eneste Opp... Sender deg en skikkelig god klem!!! Det kommer til å ordne seg for oss alle....det er jeg sikker på ❤❤. Å idag når jeg kom hjem fra handletur hang det pakke fra døra fra en fantastisk kollega. Hun hadde strikket en hals til meg og skrevet et ubeskrivelig fint kort. Det er slike ting som holder en oppe ❤❤❤ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145937915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 13. desember 2013 #512 Del Skrevet 13. desember 2013 Alle 5 er befruktet!!! Omg!! Det er helt utrolig! 5 sjanser for innsett på mandag! Å jeg er så glad Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145938126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 13. desember 2013 #513 Del Skrevet 13. desember 2013 Må nesten dra litt på smilebåndet fordi det du beskriver er så gjenkjennende, har også tenkt de gamlehjemstankene, hehe, men det er jo egentlig bare tull, vi skal få familie vi og, på den ene eller den andre måten, og dessuten så er jo det aldri noen garanti for hvor mange som kommer på besøk på gamlehjemmet . Mannen min ble helt oppgitt da jeg la frem det scenarioet der her om dagen. 17 mai synes jeg også er kjipt, før var det fest og drikking, men er ikke så glad i det lenger og jeg vil ikke ha sånn 17 mai, vil ha familie å feire med. Ifjor stakk jeg bare rett og slett til Malta. Slik er det m jul også. Begge foreldrene mine døde plutselig av sykdom i 2010 og 2011, :( så alt er endret på det området, og jeg lengter sånn etter å skape jul for min egen familie. Jeg føler jeg også står igjen alene ute i kulda og det bare blir tristere og kaldere og mer ensomt der for hver person i min omgangskrets som stifter familie. Forsøker også å jobbe m dette, tenke at det er koselig og fint og glede meg over det. Men det er lettere sagt enn gjort. Fake til you make it er det noe som heter, så prøver på det, selvom det ikke helt har funket enda. Mannen min ble forresten forkjøla inatt og orket ikke dra likevel, så da slapp jeg å møte på svigersøs men det er jo bare å utsette problemet egentlig. Så heldig du er m en så koselig kollega da <3 . Stor klem til deg også, det skal bare ordne seg til slutt! <3 <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145938140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 13. desember 2013 #514 Del Skrevet 13. desember 2013 Alle 5 er befruktet!!! Omg!! Det er helt utrolig! 5 sjanser for innsett på mandag! Å jeg er så glad Strålende! Grattis grattis ! :D Hvordan er formen idag da? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145938143 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 13. desember 2013 #515 Del Skrevet 13. desember 2013 gratulerer småen100 så utrolig bra krysser fingrene for at de deler seg alle sammen, så du har noen å gå på føler med dere på de tankene rundt alle andre som stifter familie. har hatt det akkurat sånn i flere år. familieselskap var et mareritt hvor alle kun snakket om den som var gravid eller den som nettopp hadde fått. det er meget hardt for den som prøver og sliter med å få barn selv. men så tenker jeg det er jo egentlig ikke så rart at vi føler det sånn heller. her sitter vi selv og sliter og strever, månedene går, årene går og vår største drøm skjer med alle andre, men ikke oss. men det skjer nok med oss alle en dag trodde aldri det kom til å skje med oss, vi hadde jo fått beskjed (feilaktig) at vi ikke kunne få barn, at det måtte nærmest skje et mirakel for at jeg noen gang skulle få barn. så flyttet vi, møtte på en gynekolog som sa at det der bare var "pisspreik", ble sendt til IVF og vips så sitter jeg her gravid 13+3 i dag er overbevisst om at vi alle får, det er bare ikke meningen at vi skal få akkurat når vi ville personlig hadde jeg villet hatt mye før jeg ble 30, men når jeg ser på det nå, så er det kanskje bedre at det er nå med tanke på alt uforutsett som har skjedd de siste årene og alt det tøffe vi har vært igjennom som vi ikke kunne forestilt oss hadde skjedd. vi får alle baby en dag, just hang in there!! krysser fingrene for dere alle!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145938592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 13. desember 2013 #516 Del Skrevet 13. desember 2013 Takk for gode ord Cilie, vi skal "hang in there" og så blir det vår tur til slutt. Tenk at du er 13+3 alt, tiden går fort, så herlig for deg, nå er du over de 3 kritiske månedene, og kan virkelig begynne å forberede dere på at dere faktisk venter en baby om 6 mnd 😊😊😊. For en tragisk gyn dere hadde første gang! Tydeligvis ikke greie på ting! En liten hund er på kontorer vårt idag, den er så søt og jeg ble så glad av å kose med den. Kanskje jeg kjøper en hund til sommeren om det ikke har klaffet til da, så kanskje jeg ihvrf blir litt gladere over å kunne gi litt omsorg til en liten tass. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145938688 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 13. desember 2013 #517 Del Skrevet 13. desember 2013 takk takk en blanding av masse glede og kos, og et hint av "noe kan fortsatt skje"-følelsen, for det om det statistisk er kun en minimal sjanse å miste nå framover. 2014 er nok året for oss alle sammen, både de av oss som er blitt gravid, de som er midt i prosessen, og de som starter opp etter nyttår de sier jo at de som venter på noe godt, venter ikke forgjeves har egentlig alltid hatet når folk sier det, og lignende ting, men vi ventet 3 og 1/2 år (ikke så lenge i forhold til enkelte her inne) og sitter her i dag gravid holder fingrene krysset for dere alle sammen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145938784 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 14. desember 2013 Forfatter #518 Del Skrevet 14. desember 2013 Dere damer som har gjort flere fosøk og nå endelig blitt gravide, merket dere noen forskjell på kroppen den gangen testen ble positiv? Sånn når det gjelder symptomer og sånn? Alle andre forsøk jeg har gjort har jeg alltid vært super spent og hatt den "DENNE gangen går det" følelsen. Men på det forsøket her har jeg ikke følt noe som helts helt siden start. Følt meg helt nøytral, og var ikke nervøs for insett en gang, som jeg pleier å bli. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det men føler meg bare helt tom. Og har en skikkelig dårlig magefølelse på hvordan dette forsøket ender Aldri følt det sånn de andre gangene. Er jo ikke en positiv følelse heller, så vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den Er bare helt merkelig å føle seg SÅ tom og likegyldig, uten å skjønne hvorfor Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145940690 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 15. desember 2013 #519 Del Skrevet 15. desember 2013 Jeg merket stikninger i eggstokken rg 5, tydeligere blodårer på brystet fra rg 9. Murringer i magen rg 10-12. Det var de tre tegnene som var annerledes fra da jeg testet positivt første forsøk og da jeg testet negativt andre forsøk. Denne gangen er lik som andre gangen så langt. ingen stikninger, alt er "tyst". Har ikke troa i det hele tatt. Vet det blir negativ denne gangen også. Føler som deg, tom i inni meg. Prøver å se frem til neste forsøk istedenfor. Klarer i noen øyeblikk å tenke positiv. Kan jo være forskjellig fra gang til gang og fler har testet positivt uten symptomer også. Håper vi får motbevist oss selv mammadrømmen! Når skal du teste? Jeg skal ta blodprøve fred. Vet ikke om jeg gidder å teste no før. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145942708 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #520 Del Skrevet 16. desember 2013 Det er godt å høre at det ikke bare er meg. Er jammen ikke lett danna prosessen asså!! Heldigvis har jeg egg på frys, så forhåpentligvis slipper jeg uttak igjen Jeg hadde stikkinger på dag 3 og dag 4 begynte murringer og kvalme. Rundt dag 9 ble kvalmen borte, men murringene har vært der hele veien. Jeg har tatt tester jeg da, men de er blendahvite så langt. Blodprøven skal tas onsdag. Men får ikke svar før fredag. Jeg tror mensen kommer snart.. Kroppen min opp fører seg merkelig nå, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det.. Natt til i går hadde jeg enorme smerter, kjentes ut som menssmerter, men samtidig litt anderledes. Var da jeg skrev til deg at det kjentes ut som mensen kom. Men etter jeg stod opp merket jeg ikke noe mer til det. Frem til i natt. Våknet av enorme smerter igjen. Jeg stod opp og var overbevist om at nå har jeg fått mensen. Gikk på do, men ingen ting. Gikk på kjøkkenet for å ta meg litt drikke og smertestillende, og mens jeg rusler rundt blir smertene borte. Synes det var veldig merkelig, så velger å la paraceten være og legge meg istedet. 5 min i senga og smertene kommer tilbake. Fant tilslutt ut at jeg kan sitte eller stå. Men hvis jeg ligger for lenge så kommer smertene tilbake :/ Utrolig merkelig!! Spørs om ikke kroppen prøver å sende mensen til meg snart. ÆSJ!! Noen som har opplevd det før? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145945547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småen100 Skrevet 16. desember 2013 #521 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg har blitt ruger i dag!! Fikk satt inn en perfekt morula i dag! (Blir blastocyst i morgen) De sa de klassifiserte fra A til D og denne var av A kvalitet og superbra. Alle de fem eggene hadde begynt å dele seg, og de hadde vurdert en for frys, men kommet til at den ikke var bra nok. Så dessverre ingen på frys. Så da får vi bare vente å se. Alle hadde vært veldig bra i starten, så hvis innsett hadde vært på dag 2 eller 3 hadde alle blitt fryst. Men det er jo egentlig like greit. Nå fikk de plukket ut den som var helt perfekt i dag på dag 4, og de andre ville kanskje ikke klart seg uansett. Herregud jeg har vært så spent denne helgen.. Har ikke ant noenting om hvordan det gikk med de. Formen har vært ganske dårlig og, men er mye bedre nå. Jeg har veldig store eggstokker, men ikke så gale at vi måtte vente. Men han sa jeg sikkert ville få oppblussing av symptomer igjen hvis jeg ble gravid. Da er det bar eå krysse fingrene. Men dette kjennes helt fantastisk! Herregud.. Det er en liten levende sak inni meg! Enn så lenge... Så rart mammadrømmen.. Det hørtes utrolig merkelig ut. Aldri opplevd. Hvilken rugedag er du på nå? Er det onsdag som egentlig er testdag? Ååå jeg håper virkelig mensen holder seg unna mammadrømmen.. Ikke mist motet. Murringer er jo et symptom! Opp - går det bedre med deg? Huff det er så fælt når man har sånne dager og bare føler at det aldri kommer til å gå. Det er tøft alt dette her. Jeg har jo ikke prøvd så lenge som dere andre her, og kan ikke engang forestille meg hvordan det må være... Men det er kjempe urettferdig at det ikke skal gå. Og jeg også føler veldig på at folk sniker i køen. Våknet opp her i går til et facebookbilde av en venninne/bekjent som tydeligvis har fått en liten kul på magen. Jeg aner jo ikke hvor lenge de har prøvd, men jeg vet at typen akkurat har flyttet hjem igjen etter at de har hatt langdistanseforhold frem til nå. Så jeg kan jo tenke meg det. Det er så urettferdig.. Jeg lurer på hvordan det er for de, om de liksom bare tar det litt for gitt at det klaffer. Jeg hadde sikkert gjort det selv hvis det hadde gått på første forsøk. Da hadde jeg aldri tenkt over alt dette, eller visst hvor vondt det er for de som sliter. Tenk så mye vi kommer til å sette pris på det når det går! Herlighet, alt vi har vært gjennom. I hvert fall dere andre som har hatt flere forsøk og har prøvd så lenge. Jeg føler meg fortsatt litt ydmyk som bare har prøvd i et år, men når man har prøvd lenger enn det obligatoriske første halvåret så kommer jo alle disse tankene om hva om vi ikke får det til.. Nei - det kommer til å gå tilslutt! Uansett Håper virkelig det klaffer for deg denne gangen Opp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145945852 Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Cilie - prøver igjen* Skrevet 16. desember 2013 #522 Del Skrevet 16. desember 2013 gratulerer med innsett av gullegget så bra rug i vei vi fikk 6 egg befruktet og 2 som delte seg perfekt, så de satte inn begge til oss, så vi har heller ingen på frys. men leser en del om de som ikke overlever opptining, så tenker det er jo egentlig likeså greit å ta fersk forsøk neste gang også om du blir gravid så hovner eggstokkene opp, men det er visst et godt tegn, for de gir hormoner til den lille voksende masse masse lykke til og kos deg i rugetiden det er en herlig følelse, samtidig nervepirrende og gud som tiden går sakte, men det er herlig også holder fingrene krysset for positiv test om 2 uker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145945885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #523 Del Skrevet 16. desember 2013 Gratulerer som ruger småen100!! Dette er den morsomme tiden! Kjipt at du ikke fikk noen på frys, men du har jo satt inn et så perfekt egg! Kanskje du ikke kommer til å trenge noen andre hihi.. Lykke til! Murringene har fortsatt litt idag, kjennes VELDIG ut som mensen Så må nok bare forbrede meg på ny ventetid og nytt forsøk. Sukk! Begynner å bli lei nå.. Er på rugedag 12. Så testedagen er onsdag. Men regner med negativt.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145946218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Opp Skrevet 17. desember 2013 #524 Del Skrevet 17. desember 2013 Mammadrømmen, fært m de vonde "mensen" smertene da, men krysser fingre for at det er livmor og eggstokker som virkelig har satt opp giret og begynt å jobbe for lille spire som har festet seg . Jeg er negativt til mitt eget forsøk, så skjønner deg der altså. Har hatt null symptomer, men rundt (rg 7-8) har det meldt seg noen svaaake symptomer. Er dag 9 nå. Tar det som bivirkning av lutinus og begynner å se frem til 6 januar, da skal jeg ha forsamtale på privat klinikk - hehe jepp har allerede satt opp time der . Forsøker å tenke at det bare er å glede seg nå, vi står på terskelen til alt det gode og skal få det vi ønsker oss i løpet av et par år nå. Har vært gjennom så mye trist og fært og det har vært mange år fremtiden virkelig bare har sett ut som sykdom og død. Nå er det noe godt som skal skje, legebesøkene er noe positivt, ikke noe negativt. Glad jeg og mannen min er sunne og friske og har det egentlig bra. Siste Jul uten barn i eller utenfor magen er ganske sannsynlig for oss begge to om dette ikke skulle gå veien nå krysser fingre for oss mammadrømmen! Håper vi tar feil og får oss en fantastisk overraskelse til jul! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145947888 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammadrømmen Skrevet 17. desember 2013 Forfatter #525 Del Skrevet 17. desember 2013 Ja det er skikkelig nedtur asså! Sovi med varmepute i natt, og da fikk jeg heldigvis ikke de enorme krampene jeg har hatt de to andre nettene. Hvis det ikke bare er tilfeldig Er bare lei hele prosessen jeg nå! Trodde virkelig at dette skulle bli vårt siste forsøk, og at vi kunne glede oss over den store nyheten i jula. Nå må vi istedet i gang IGJEN! Håper virkelig eggene på frys overlever opptining asså!! Godt det ikke bare er meg som er negativ her. Denne prosessen er så tøff og tung, at ingen fra utsiden kan skjønne hva vi går igjennom! Enda godt vi har hverandre her inne å prate med Spennende med ny klinikk da Opp! Ny start! 2014 blir garantert et bra år!! Da skal vi få oppleve glede alle sammen!! Det er helt klart! Ja, håper vi tar feil Opp, og får verdens beste overraskelse til jul! En dag er det vår tur uansett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144062119-over-p%C3%A5-pr%C3%B8ver%C3%B8r/page/21/#findComment-145948282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå