Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #26 Skrevet 4. juli 2013 Dytter opp denne jeg Anonymous poster hash: a2a65...5cb
Slalotte Skrevet 4. juli 2013 #27 Skrevet 4. juli 2013 Har det som deg.. prater med samboer om det meste, men man trenger en kvinne å prate med noen ganger.. Trodde jeg var alene ang det å ikke ha venner før jeg kom meg inn her og på kvinneguiden..
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #28 Skrevet 4. juli 2013 Har det som deg.. prater med samboer om det meste, men man trenger en kvinne å prate med noen ganger.. Trodde jeg var alene ang det å ikke ha venner før jeg kom meg inn her og på kvinneguiden.. Ja, det er det jeg mener jeg og. Klart jeg kan snakke med samboer om mye, men det hadde vært godt å ha ei venninne prate med om andre ting.. Hi Anonymous poster hash: a2a65...5cb
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #29 Skrevet 4. juli 2013 Jeg har begynt å trene og har personlig trener. Henne deler jeg alt med. Anonymous poster hash: 4ff39...531
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #30 Skrevet 4. juli 2013 Jeg er en veldig åpen person og liker å snakke med de fleste og om det meste. Deler en del av privatlivet mitt med mine arb.kolleger faktisk. Det gjelder bare å være åpen og starte en samtale, dele ting med andre. Det blir fort hyggelige samtaler og diskusjoner ut av det. Jeg tåror man må gi litt av seg selv for å få noe tilbake.Anonymous poster hash: 357d8...661 Så du er en sånn slitsom, grenseløs kollega som legger ut om privatlivet på jobb? Har et par sånne på jobben og folk trekker seg unna og holder diskret avstand, men baktaler og latterliggjør dem når de ikke hører. Tror ikke de det gjelder merker så mye, for folk er høflige og vennlige mot dem, men holder avstand. Anonymous poster hash: f8bd4...e2d Trist arbeidsplass du har da. Heldigvis ikke sånn overalt, vi er en ganske sammensveiset gjeng på min jobb, og vi deler ganske mye. Ja, VI deler ganske mye, er ikke en person som belemrer de andre med problemene sine. Fint med en arbeidsplass der folk bryr seg om hverandre, og ikke mobber hverandre (Var ikke meg som skrev innlegget du svarte på altså) Anonymous poster hash: 98f09...044
Anonym bruker Skrevet 4. juli 2013 #31 Skrevet 4. juli 2013 Snakker med mannen om absolutt alt. Snakker med søsteren min om mye, men ikke absolutt alt. Har en god venninne til å snakke om jobbting med, og en annen om barna. Snakker med mamma om hverdagslige ting. Anonymous poster hash: db374...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå