Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 4. juli 2013 #26 Skrevet 4. juli 2013 Oooh! Gratulerer så masse!! Jeg blir helt rørt her
bIomstre Skrevet 4. juli 2013 #28 Skrevet 4. juli 2013 Både fødsler og romantikk på siden i dag, så koselig - Gratulerer så mye!
Monajenten Skrevet 4. juli 2013 #29 Skrevet 4. juli 2013 Oi!!! Gratulerer til både mammantilnurket og sekretøsa
Løvinna30 Skrevet 4. juli 2013 #37 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer med dagen Og så på bursdagen min da Lukke til
Løvinna30 Skrevet 4. juli 2013 #38 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så mye!!! Så fikk vi på samme dag vi da, artig nyt tiden!! Gratulerer
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juli 2013 #41 Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk for lykkeønskninger. Nurket så dagens lys i går morges Han er selvsagt verdens vakreste. Alt bra med oss! Jeg er i uforskammet god form. Var oppe og gikk kort tid etter inngrepet. I dag har jeg freshet og sminket meg+stelt neglene mine, ammingen er i gang (Nurket er tidenes kosegris/matvrak). Har ikke blødd noenting (!) enda. Happy days :-) Skjønner det er tåke her, du fikk 3?? Og jeg 4..Fikk ikke samme dag da
Gjest meg&mini Skrevet 4. juli 2013 #43 Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk for lykkeønskninger. Nurket så dagens lys i går morges Han er selvsagt verdens vakreste. Alt bra med oss! Jeg er i uforskammet god form. Var oppe og gikk kort tid etter inngrepet. I dag har jeg freshet og sminket meg+stelt neglene mine, ammingen er i gang (Nurket er tidenes kosegris/matvrak). Har ikke blødd noenting (!) enda. Happy days :-) Skjønner det er tåke her, du fikk 3?? Og jeg 4..Fikk ikke samme dag da Gratulerer så masse begge to:) Jeg vil også møte min skatt. Utålmodig....
LittLykkelig Skrevet 4. juli 2013 #44 Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk for lykkeønskninger. Nurket så dagens lys i går morges Han er selvsagt verdens vakreste. Alt bra med oss! Jeg er i uforskammet god form. Var oppe og gikk kort tid etter inngrepet. I dag har jeg freshet og sminket meg+stelt neglene mine, ammingen er i gang (Nurket er tidenes kosegris/matvrak). Har ikke blødd noenting (!) enda. Happy days :-) Du gjør oss andre til skamme! Men gratulerer med det største i livet
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2013 #46 Skrevet 6. juli 2013 Gratulerer så mye! Da må jeg si du har hatt en helt annen ks opplevelse enn meg.. men kan vel kanskje ha med å gjøre at jeg hadde haste-ks, etter en laaang start på fødsel, og stort blodtap.. Men jeg syns ks var ett rent helvete, og var ikke på beina før dagen etter, og det var det VONDESTE jeg har opplevd.. Nå 4 uker etter er det fortsatt ikke "kult" .. Godt å høre at det ikke trenger å være så ille, men ks frister absolutt IKKE igjen for meg... fysj! Anonymous poster hash: 26d7a...72a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå