MammantilNurket Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 ligger jeg på operasjonsbordet og skal endelig få møte mitt Lille Nurk. Lengter og gleder meg. Kan ikke fatte og begripe hvordan jeg skal få sove i natt.
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Så kooooslig!! Lykke til til deg og mange gode tanker! Tenk at i morgen er du mamma til et lite nurk!:)Nesten litt misunnelig.. selv om jeg fikk møte mitt andre nurk for snart 4 mnd siden.. tipper du kanskje ikke blir så aktiv de neste ukene, men kom gjerne med en oppdatering etterhvert må nesten slenge med en stor virituell klemm Endret 2. juli 2013 av HeltLykkelig ♥♥
♥Nemi♥ Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Åh, fikk bobbling i magen! :-D Lykke til, og gratulerer så masse med fødselsdagen til din lille lykkeliten <3
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Så koselig :) Jeg er åpen og klar, men det jeg trodde var rier har gitt seg. Får ikke sove jeg heller ;-) masse lykke til i morgen!!!
MammantilNurket Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2013 Takk Er så spent! Prøver å slappe av, men det er ikke lett *teller sauer*
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Så spennende! Prøv å få hvile selv om søvnen ikke kommer, nå trenger du kreftene dine. Lykke til ❤
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Lykke til, håper du slipper å vente lenge
Peispå! Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Og så på bursdagen min da Lukke til :)Gratulerer med dagen!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Lykke lykke til!! :D Sekretøsa, skjer det noe?
Tarssan Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Lykke til hvor merkelig det må være å ha en konkret dato og klokkeslett å forholde seg til når det gjelder fødsel. Håper det ble litt søvn på deg i natt
Gjest Anybody Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Å så moro! Lykke til! Kos deg og slapp av denne første tiden
Iiiiik Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Og nå er du på sykehuset, venter sannsynligvis ennå. Håper de setter raskt i gang. Kjenner at jeg også er litt misunnelig, finnes ikke noe mer magisk enn å hilse på det lille mennesket for første gang Lykke til og kos deg!
Musemorbr / Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Ååå nå kribler det i magen på dine vegne her. Tenk at nå har nurket ditt sansynligvis allerede laget sine første grynt og oppdaget at mamma består av mer enn bare et trangt magerom. Nyt! Og lykke til med det hele.
MammantilNurket Skrevet 4. juli 2013 Forfatter #20 Skrevet 4. juli 2013 Tusen takk for lykkeønskninger. Nurket så dagens lys i går morges Han er selvsagt verdens vakreste. Alt bra med oss! Jeg er i uforskammet god form. Var oppe og gikk kort tid etter inngrepet. I dag har jeg freshet og sminket meg+stelt neglene mine, ammingen er i gang (Nurket er tidenes kosegris/matvrak). Har ikke blødd noenting (!) enda. Happy days :-)
Tarssan Skrevet 4. juli 2013 #21 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så masse tenk hvor heldig du er som har verdens nydeligste skatt
Gjest Sekretøsa Skrevet 4. juli 2013 #22 Skrevet 4. juli 2013 Gratulerer så mye!!! Så fikk vi på samme dag vi da, artig nyt tiden!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå