Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Nå snakker jeg ikke om mødre som lar barnet spise litt mye godteri eller ser litt mye på tv...Jeg mener noe litt mer alvorlig. Har en venninne som forlat barnet sitt og skal snart få barn igjen. Synes allerede synd på barnet Anonymous poster hash: fe741...68f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Forlat barnet sitt? Mener du forlot? Anonymous poster hash: b43ec...8b3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Forlat barnet sitt? Mener du forlot? Anonymous poster hash: b43ec...8b3 haha, ja....jeg mente Forlot. Sorry... Anonymous poster hash: fe741...68f
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Mange gjennom jobb. Noen veldig få private bekjente (som i dårlig mor av typen har mistet omsorgen for barn). Anonymous poster hash: ba36e...4c3
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Nei jeg kjenner ingen. Anonymous poster hash: ab261...927
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Ei tidligere venninne av meg har 50/50 delt omsorg med barnefaren, og når hun venta datteren hjem hadde hun ofte kun ketshup i kjøleskapet og knekkebrød på benken fordi hun hadde brukt alle pengene sine på alkohol i "barnefri-helga" si. Dette skjedde utrolig ofte. Hun klagde ofte på hvor lite penger hun hadde og sa ting som "åååh hvordan skal jeg greie å skaffe mat nå med bare 8 kr på kontoen", sånn hint-hint kan du gi meg penger... Barnevernet er og snuser på henne og vi har ingen kontakt lenger. Anonymous poster hash: 16619...56d
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Kjenner ei som tok med seg datteren og flyttet mange mil unna hjemplassen. Sønnen lot hun være igjen med faren. Nå har hun flyttet hjem, fått en ny "prins" og alt er bare velstand med datteren og den nye. Eldste sønnen driter hun i. Det vil jeg kalle en dårlig mor! Anonymous poster hash: b91d4...3b4
Fruen i huset Skrevet 3. juli 2013 #9 Skrevet 3. juli 2013 Vet om en som har fått barn med to damer der begge damene er så dårlig mødre at han har omsorgsretten. Han er dumsnill kan man si. Men barna har det veldig godt hos han da.
Gjest Anybody Skrevet 3. juli 2013 #10 Skrevet 3. juli 2013 Nei det gjør jeg faktisk ikke. Ikke som jeg kommer på nå iallfall.
HeleneBeate Skrevet 3. juli 2013 #11 Skrevet 3. juli 2013 Jeg kjenner ingen dårlige mødre, kun mødre som tar gale valg. Handlinger som ikke er så bra.
Elsker livet Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Ja, men denne dama prøver så godt hun kan.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 jeg "kjenner" henne egentlig ikke lengre. vi gikk sammen på skolen og i den anledning har jeg henne på facebook. hun har mistet omsorgen for sine barn og driver for tiden en "måtte barnevernet brenne i helvete" kampanje på facebook. jeg forslo en gang for henne at kanskje denne, svært offentlige, reaksjonen (hun er også venn med de to eldste barna på facebook) kanskje ikke gagnet henne i denne sammenheng, men da fikk jeg beskjed om at det var barnevernet som var onde og dersom jeg skulle forsvare dem måtte jeg gå en annen plass.... jeg er helt enig i barnevernets avgjørelse om å ta barna ut av hjemmet. Anonymous poster hash: 4b05c...575
Julie (: Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Min mormor er både en dårlig mor, bestemor og oldemor. Tror ikke mamma og søsknene hennes har hatt noe særlig til oppvekst. Heldigvis hadde de nannyer som passet på dem.
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Jeg kjenner flere som jeg av ulike grunner mener er dårlig mødre. Min egen mor blant annet. Hun synes så synd på seg selv at hun hele livet har gitt meg dårlig samvittighet for jeg ble født. Det var hun som valgte å få meg, så jeg synes ikke noe om å gi meg skylden for at hun ikke takler livet. Men hun har psykiske problemer, så det er jo ikke helt selvforskyldt... Har ei venninne som lot 3. klassingen ta ansvar for den nyfødte babyen døgnet rundt mens hun selv var opptatt med venninner osv. Da 3. klassingen mistet babyen i gulvet, meldte sykehuset i fra til barnevernet og det eldste barnet ble fjernet fra hjemmet. Babyen fortsatte å bo hjemme og jeg ser at moren har skjerpet seg veldig. Ei annen venninne av meg lot babyene sine være alene hjemme når hun "bare skulle være borte en halvtime", for eksempel for å handle. Og de sov jo og hunden passet på. Dette synes jeg er så ekstremt uansvarlig, men barnevernet mente at det var en ikke-sak. Jeg er heller ikke en perfekt mor, men jeg gjør iallefall alt jeg kan for å ha trygge unger med en god oppvekst. Anonymous poster hash: b8bad...8c9
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #16 Skrevet 3. juli 2013 Min søster. Hennes barn er plasert i fosterhjem. Var en riktig avgjørelse, da hun slet ut alle rundt seg, da de måtte ta seg av henne og barna. Psykologiske problemer, som hun ikke inser selv. Skjønner ikke hvorfor hun er innlagt, hun er jo ikke syk, verden er bare ute etter henne. NAV og barnevernet har konspirert for å stjele barna hennes. Et turbulent ekteskap som endte i skillsmisse, og ungene endte opp litt her og litt der. Jeg vet hun er syk, men det unnskylder ikke det hun har gjort mot barna. Anonymous poster hash: 25853...8ad
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #17 Skrevet 3. juli 2013 Ja, jeg kjenner (kjente, vi har ikke kontakt i dag) ei som slår dattera si og skjeller helle ut etter noter. Da jenta var 4 år hørte jeg henne kalle dattera si for horunge og fitteunge midt på gata i byen. Jeg meldte, ingenting skjedde. Senere, da dattera var 7 år inrømte moren til barnefaren at hun jevnlig slo dattera, en gang hadde hun slått hodet henens i veggen. Jeg meldte igjen, men barnevernet har enda ikke gjort noe. Hun truer ungen med bank og alt mulig hvis hun sladrer, og den stakkars jenta tier still om hva som skjer. De har aldri mat hjemme og mora låner penger av alle hun kjenner. Har kredittgjeld på mange hundre tusen. Jeg forstår ikke hva som skjer med barnevernet, denne jenta er helt klar ødelagt og de gjør ingenting... Det er mange som har meldt, men situasjonen er tydeligvis ikke så forferdelig Anonymous poster hash: 0264a...903
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #18 Skrevet 3. juli 2013 Kjenner flere dårlige mødre, som ikke hadde gått passe mitt barn i ti minutter. Som gir ungene saft, is, yoghurt og syltetøy, som lar dem gå med bleier til de er tre-fire år, som kler med i syntetstoff, som lar dem leke med hunden uten tilsyn, som lar dem se på TV og leke med smarttlf og nettbrett flere timer om dagen. Men jeg kjenner ingen mødre som gjør så grove ting at det kunne vært aktuelt å ringe barnevernet. Anonymous poster hash: 27569...b92
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #19 Skrevet 3. juli 2013 Ja, faktisk. Min egen "bestemor"."Bestefar" er forøvrig den verste faren jeg ver om også. Utrolig nok gikk det helt greit med min mor, og med den oppveksten hun hadde er ikke det en selvfølge.. Pga psykiske problemer som følge av oppveksten ble hun uføretrygdet rett etter hun fylte 18. Siden hun fikk oss tre barna har det gått rimelig greit med henne, men hun har sine problemer. Hun er den beste bestemoren min sønn kunne hatt, og vil aldri følge sine foreldres fotspor. Jeg har også klart meg fint føler jeg. Har en mastergrad, mann, barn, fast jobb, hus, osv.. Min mors barndom var preget av fyll, mishandling og seksuelle overgrep. Hun er eldst i søskenflokken på fem, og har alltid tatt seg av sine søsken. Gitt dem mat, klær, dusj, osv, mens hennes foreldre drakk opp alle pengene og lå dritings på sofaen så ofte de kunne. Ungene måtte gå rundt sultene, eller tigge mat fra naboene. Min mamma gjorde ALT i huset, men i tillegg ble ungene brukt som sexleketøy. Det er helt for jævlig å tenke på.. Da min mor begynte å tjene penger, tok de alle pengene hennes. Og hun lot dem for da fikk kanskje søskenene hennes litt mat på bordet... Men det verste er at når min mor og et annet søsken bort sendt bort på internatskole når hun va ca 8 år gammel, tenkte hun at når hun drar vil ikke lillebroren hennes overleve. Han var 5 år på det tidspunktet. Neste gang hun så ham var han død. Druknet ved vannet da hennes foreldre lå fordrukken på sofaen i huset. Og det et LANGT fra huset til vannet... Han hadde stukket av, men hadde ikke lengre noen til å passe på seg.. Den dag i dag plages min mot med dårlig samvittighet pga hun dro fra ham. Ikke at det i det hele tatt var hennes feil! Hun var jo bare et barn selv! Har ikke kontakt med de gale folkene i dag, men det verste er at de er nok så DUM at de ikke ser selv hvor jævlige de var. Det gikk greit med kun to av de fem barna.. En død, en psykisk utviklingshemmet, og en som heldigvis ikke lengre har omsorgsretten til sine egne tre barn pga hun er ikke i stand til å ta vare på dem. Anonymous poster hash: 4a206...1b3
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #20 Skrevet 3. juli 2013 Ja, faktisk. Min egen "bestemor"."Bestefar" er forøvrig den verste faren jeg ver om også. Utrolig nok gikk det helt greit med min mor, og med den oppveksten hun hadde er ikke det en selvfølge.. Pga psykiske problemer som følge av oppveksten ble hun uføretrygdet rett etter hun fylte 18. Siden hun fikk oss tre barna har det gått rimelig greit med henne, men hun har sine problemer. Hun er den beste bestemoren min sønn kunne hatt, og vil aldri følge sine foreldres fotspor. Jeg har også klart meg fint føler jeg. Har en mastergrad, mann, barn, fast jobb, hus, osv.. Min mors barndom var preget av fyll, mishandling og seksuelle overgrep. Hun er eldst i søskenflokken på fem, og har alltid tatt seg av sine søsken. Gitt dem mat, klær, dusj, osv, mens hennes foreldre drakk opp alle pengene og lå dritings på sofaen så ofte de kunne. Ungene måtte gå rundt sultene, eller tigge mat fra naboene. Min mamma gjorde ALT i huset, men i tillegg ble ungene brukt som sexleketøy. Det er helt for jævlig å tenke på.. Da min mor begynte å tjene penger, tok de alle pengene hennes. Og hun lot dem for da fikk kanskje søskenene hennes litt mat på bordet... Men det verste er at når min mor og et annet søsken bort sendt bort på internatskole når hun va ca 8 år gammel, tenkte hun at når hun drar vil ikke lillebroren hennes overleve. Han var 5 år på det tidspunktet. Neste gang hun så ham var han død. Druknet ved vannet da hennes foreldre lå fordrukken på sofaen i huset. Og det et LANGT fra huset til vannet... Han hadde stukket av, men hadde ikke lengre noen til å passe på seg.. Den dag i dag plages min mot med dårlig samvittighet pga hun dro fra ham. Ikke at det i det hele tatt var hennes feil! Hun var jo bare et barn selv! Har ikke kontakt med de gale folkene i dag, men det verste er at de er nok så DUM at de ikke ser selv hvor jævlige de var. Det gikk greit med kun to av de fem barna.. En død, en psykisk utviklingshemmet, og en som heldigvis ikke lengre har omsorgsretten til sine egne tre barn pga hun er ikke i stand til å ta vare på dem. Anonymous poster hash: 4a206...1b3 Grusom historie. Men litt søkt å si stedet har gått helt greit med henne om hun ble uføretrygdet som 18-åring? Anonymous poster hash: 27569...b92
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #22 Skrevet 3. juli 2013 Kjenner flere dårlige mødre, som ikke hadde gått passe mitt barn i ti minutter. Som gir ungene saft, is, yoghurt og syltetøy, som lar dem gå med bleier til de er tre-fire år, som kler med i syntetstoff, som lar dem leke med hunden uten tilsyn, som lar dem se på TV og leke med smarttlf og nettbrett flere timer om dagen. Men jeg kjenner ingen mødre som gjør så grove ting at det kunne vært aktuelt å ringe barnevernet. Anonymous poster hash: 27569...b92 Og du er super mamma? Du høres grusom ut Anonymous poster hash: f4e8b...cfb
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #23 Skrevet 3. juli 2013 Kjenner flere dårlige mødre, som ikke hadde gått passe mitt barn i ti minutter. Som gir ungene saft, is, yoghurt og syltetøy, som lar dem gå med bleier til de er tre-fire år, som kler med i syntetstoff, som lar dem leke med hunden uten tilsyn, som lar dem se på TV og leke med smarttlf og nettbrett flere timer om dagen. Men jeg kjenner ingen mødre som gjør så grove ting at det kunne vært aktuelt å ringe barnevernet. Anonymous poster hash: 27569...b92 Dette må være en spøk... Anonymous poster hash: 2999f...64d
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #24 Skrevet 3. juli 2013 Voldsom utlevering her da... Anonymous poster hash: c4679...636
Anonym bruker Skrevet 3. juli 2013 #25 Skrevet 3. juli 2013 Ja, søstera til mannen min. Anonymous poster hash: 23397...f32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå