Gå til innhold

inkalling til BARNEVERNET!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Aldri forlatt hun alene......"

HENNE!! Aldri forlatt henne...

Mange slike feil. Du fremstår din ekstemt enkel! Sikkert grunn til barnevernsmelding men du evner ikke til å se det selv

Anonymous poster hash: 4850f...81b

Når du kritiserer språket til andre, kanskje du burde se over ditt eget først?!?

Anonymous poster hash: 17572...ca8

Haha. Henne anonym var jo helt tett i pappen.eller var det hun??!?! Er så eksSTEMT enkel jeg :P...

Anonymous poster hash: a7ae9...ab9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange slike feil. Du fremstår din ekstemt enkel! Sikkert grunn til barnevernsmelding men du evner ikke til å se det selv

Når du kritiserer språket til andre, kanskje du burde se over ditt eget først?!?

Haha. Henne anonym var jo helt tett i pappen.eller var det hun??!?! Er så eksSTEMT enkel jeg :P...

Ja, dette var virkelig den rette ræva som feis :P "du fremstår din ekstemt enkel", fiiiin den, ja ;)

Litt tegnsetting kunne også vært greit ;)

Anonymous poster hash: f4c4d...348

Skrevet

Anonym bruker, on 01 Jul 2013 - 20:58, said:

Er det dette du har fått ut av innlegget? Da synes jeg virkelig du trenger hjelp! Så utrolig lite relevant å dra frem små skrivefeil i stedet for å svare eller kommentere på en skikkelig måte. Fullstendig unødvendig, patetisk og uempatisk! Få deg en jobb som korrekturleser hvis du har store behov for å rette på andres skrivefeil.

Jeg kjenner flere høyt utdannede og oppegående mennesker som sliter med dysleksi, og måten du plukker på skrivefeil gjør at mennesker med slike problemer kvier seg for uttrykke seg skriftlig på sosiale medier. Hvis du har problemer med å forstå hva som blir skrevet er det noe annet, er det snakk om "ubetydelige" skrivefeil så vær snill å la vær å kommenter!

ps. hvis du leser innlegget ditt ser du at du får til skrivefeil like godt selv.... Anonymous poster hash: f9290...400

Skrevet

Det er stor forskjell på dysleksi og vanlige skrive- slurvefeil. Det blir for dumt å skylde på dysleksi når det er latskap som ligger bak.

Anonymous poster hash: 3bc1f...505
Skrevet

Hahaha :-)
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥
Skrevet

Godt gjort å få inn så mange skrivefeil i et innlegg om andres skrivefeil :D

Skulle nesten tro du gjør det med vilje :P

Skrevet

Oppdatering!!

Det var som vi trodde. En av naboene som har sendt inn melding!! Jaja.

Møte gikk kjempe fint.vi pratet og de BV ansatte lo og koste seg:p... var hvertfall ikke skummelt. Men så hadde vi jo ikke noe å skjule heller så da er det vel gjerne ikke noe big deal! Jeg følte det hvertfall slik ;)

Skrevet

Og du er en idiot

Anonymous poster hash: a89cc...383

Skrevet

Skrivefeil og grammatisk ukorrekt er to forskjellige ting!

Anonymous poster hash: b88ad...566

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...