Gå til innhold

Ville dere gitt bud på denne hytta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hytta kan bli kjempekoselig med forholdsvis enkle endringer som ikke tar tid. Noen morsomme filleryer, søte gardiner, og litt nytt stæsj til kjøkkenet. Mye fint og billig hos Søstrene Grene som passer til hytte.

Ellers ville jeg nok byttet ut endel møbler, men vet ikke helt om du tenker "så store endringer".

Lykke til;)

Anonymous poster hash: 9a289...724

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her kunne eg flytta rett inn (etter at alt stashet var rydda vekk)  Skjønar at du vil male spes det eine gule rommet, men ungane bryr seg sikkert ikkje om fargen på veggen.  Flotte uteareal, og heilt nær sjøen er jo ein draum for meg. 

Eg likar malt panel og synes hytta er gamaldags og koseleg.  Hadde glatt lagt inn bod om eg hadde økonomi til det (og budde litt nærare)

Skrevet

Hytta kan bli kjempekoselig med forholdsvis enkle endringer som ikke tar tid. Noen morsomme filleryer, søte gardiner, og litt nytt stæsj til kjøkkenet. Mye fint og billig hos Søstrene Grene som passer til hytte.

Ellers ville jeg nok byttet ut endel møbler, men vet ikke helt om du tenker "så store endringer".

Lykke til;)

Anonymous poster hash: 9a289...724

Regner med at møblene ikke følger med, får håpe det. Møbler må vi uansett ha. 

Jeg liker hytta, dere har fått meg til å bli litt interessert. Men jeg klarer ikke bestemme meg. Har mest lyst å bygge en hytte, men da blir det lenge til, og plutselig har barna flyttet ut, og vi kan klare oss med noe enklere.

Jeg har hele tiden trodd det var 3 soverom, men det var jo ganske tydelig 4, det hjelper også. Tror nok jeg bør gå dette prospektet mer i sømmene før jeg bestemmer meg, hehe.

Skrevet

Nydelige omgivelser og stort potensiale! Laminat på gulvene i en koselig trehytte hadde jeg blitt syk på sinnet av, og ovnen var forferdelig. Ellers kan mye gjøres med litt maling, og jeg kunne glatt ventet noen år.

Anonymous poster hash: a7ae5...62a

Enig. Laminat har jeg dessverre ingen positive erfaringer med. 

Skrevet

Har dere lyst og råd, så kjør på:-) ville faktisk ikke gjort så mye verken innvendig eller utvendig, kanskje litt annet interiør ;)

Skrevet

Hæ, er det noe å lure på?? Det var et utrolig sjarmerende og koselig sommersted/hytte! Nydelig beliggenhet, flott utenfor, koselig inne. Litt sære og hytteaktige løsninger på interiøret var det jo kanskje, men det er ikke noe jeg selv ville plagdes av, tvert i mot. Og møbler og nips følger neppe med på lasset... 

Det er jo kjempelurt å vente fem år med å gjøre noe som helst. Da får man bodd seg godt inn i stedet, og ser behov og muligheter litt etter litt og gjør ikke dumme eller unødvendige grep som kan fjerne noe av den originale sjarmen.

Fy søren, nå ble jeg misunnelig ;-) Bra jeg ikke har penger, og bor for langt unna til at det er noe praktisk sted å ha hytte!

Skrevet

Kjempefin, go for it:)

Anonymous poster hash: 8c385...14a

Skrevet

Jepp, der hadde jeg lagt inn bud! Så billig!!!

Vi ser etter hytte i disse dager på Tjøme/Nøtterøy, og gjerne noe i skjærgården, hvertfall med utsikt. Da må vi godt over 5 mill..

Perfekt tomt, og det er jo det som er viktig! Hadde kjøpt den med et kompromiss om å male etter at barna var lagt, hehe:) jeg elsker å pusse opp da, ser ikke på det som jobb.

Hvis du også vurderer å bygge hytte, hadde jeg heller kjøpt denne og pusset litt opp. Å bygge hytte er mye jobb, man bor som regel et stykke unna. Jeg skal hvertfall ikke bygge hytte igjen, med mindre jeg får en byggmester jeg stoler helt på;)

Men skjønner virkelig ikke at det er mye jobb å få noen til å male for dere. Jeg totalrenoverte en leilighet på 70 Kvm (alle vegger, tak og gulv bortsett fra badet) på 3 uker.

Kjør på!

Anonymous poster hash: 02b25...6b1

Skrevet

Jeg syns hytta var veldig fin, ikke helt min smak i interiøret men det er en hytta så jeg hadde helt fint overlevd slik den var for en stund.

Mine foreldre har hytte, der deler vi foreldre og barna soverom. Vi har ett gjesterom, som det evt kan sove to barn på men med hems er det ikke aktuelt enda. Vi bruker det nå mest som lekerom, slik at de 7barnebarna kan trekke seg litt vekk om de ønsker tiltider. Soverommene bruker vi til å sove i, så behovet for god plass og egen plass der har vi ikke. På hytta er vi ute for det meste, så den lille stua er til de værste regnværsdagene.

Viktig å se hvilket behov dere har, om dere ikke kommer til å være på hytta så mye er ikke behovet for ett soverom til alle så stort. Unger klarer fint å dele soverom også, jeg delte soverom med min søster til jeg ble voksen og det var aldri ett problem for oss.

Anonymous poster hash: d838b...e27

Skrevet

Tusen takk for mange gode synspunkter :)

Dette med å pusse opp i nærmeste fremtid det kan jeg faktisk bare glemme samme hvor gode argumenter jeg får servert. Mannen min kjenner meg godt at enten må grensa settes på 100% eller så blir det ikke fred å få for noen av oss. Det som trekker meg mest mot hyttekjøp er noe så tåpelig som at da får jeg anledning til å handle nye møbler. Å slippe å overnatte hos slektninger teller også noe.

Skrevet

Dette med å pusse opp i nærmeste fremtid det kan jeg faktisk bare glemme samme hvor gode argumenter jeg får servert. Mannen min kjenner meg godt at enten må grensa settes på 100% eller så blir det ikke fred å få for noen av oss. Det som trekker meg mest mot hyttekjøp er noe så tåpelig som at da får jeg anledning til å handle nye møbler. Å slippe å overnatte hos slektninger teller også noe.

Hva er det egentlig som er så ille med slekningene deres, da?  :huh:  Er det ikke koselig å bo hos familie? Uansett, hytta er råflott og skikkelig koselig! ^_^

Lykke til med det store valget!

Anonymous poster hash: 7e2f8...9c9

Skrevet (endret)

Hva er det egentlig som er så ille med slekningene deres, da?  :huh:  Er det ikke koselig å bo hos familie? Uansett, hytta er råflott og skikkelig koselig! ^_^

Lykke til med det store valget!

Anonymous poster hash: 7e2f8...9c9

Det er ikke noe galt med dem. Men å bo sammen med dem en uke i slengen er for lenge. Maten får vi heller ikke bestemme selv. Jeg trives knapt nok med venner overnattende en hel helg. Er ikke helt avslappet sammen med andre bortsett fra kjernefamilien. Trenger å kunne gå bhløs om kvelden, sitte på nettet med en pute under armen o.l. jeg ikke føler meg komfortabel med sammen med andre. Dessuten roer barna seg mye bedre om kvelden når vi er alene.

Endret av Elsker livet
Skrevet

Det kommer bare feilmelding når jeg skal åpne lenken

Anonymous poster hash: ea0d8...b89

Skrevet

Hadde ikke nølt en gang hvis jeg hadde hatt pengene. Men ville nok spandert litt maling på soverommene og en ny kjøkkenbenk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...