Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. juni 2013 #26 Skrevet 30. juni 2013 Stor applaus til deg HI! Det du har gjort er intet mindre enn en bragd, og det fortjener du både kred og respekt for!! Håper alt fortsetter på samme positive måte, både for deg og den lille familien din :)Mange klapper på skulderen fra meg til deg! :)Respekt for å ha vært rusmisbruker? Haha aldri av meg. Anonymous poster hash: 49dd2...981 Sånne trangsynte mennesker som deg .....Ønsker deg alt vondtAnonymous poster hash: f168b...9a0 Ja da viser du jo at du ikke er noe bedre selv...Anonymous poster hash: 776ae...e9a Nei jeg har ikke vært noe bedre selv, men jeg er bedre enn de som gjør det med barn inne i bildet.Det er det jeg prøver og få folk til og se, det er så altfor mange som leker med rusen i helgene mens barna er hos far/mor og dette føler jeg blir virkelig feil.Jeg skjerpa meg før jeg fikk barn, og når jeg ble gravid ble dette til en ekstra motivasjon. Anonymous poster hash: 4690e...aa2 HI, jeg tror ikke den siste kommentaren der var ment til deg
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #27 Skrevet 30. juni 2013 Du klarte det ja. Men det betyr ikke at alle klarer det. Tror de færreste klarer det faktisk, så mine fordommer er her enda Anonymous poster hash: 2a18a...961
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #28 Skrevet 30. juni 2013 De dritt kommentarene tar jeg ikke til meg, jeg vet hva jeg har oppnådd og er stolt av det.Jeg skreiv ikke denne posten for å få klapp på skulderen eller stående applaus, men for at de som leker med rus i helgene skal se hvor destruktivt det egentlig er, og hvor lett det er og havne på skrå planer.Barndommen min er det ingen av dere som kjenner til, og kan dermed heller ikke dømme meg.Å hvordan i alle dager kan dere si at mitt barn blir en taper av måten jeg skriver på?Jeg sliter med dysileksi (lese og skrive vansker).Mannen min har aldri rørt narkotika, jeg var heldig med han.Han har fast jobb og vi eier eget hus.Men for all del, kommenter så mye dritt som dere orker.Det går ikke inn på meg allikevel.Og til dere andre; tusen takk for snille og gode ord Dere er virkelig gode Hilsen HI Anonymous poster hash: 4690e...aa2
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #29 Skrevet 30. juni 2013 Stor applaus til deg HI! Det du har gjort er intet mindre enn en bragd, og det fortjener du både kred og respekt for!! Håper alt fortsetter på samme positive måte, både for deg og den lille familien din :)Mange klapper på skulderen fra meg til deg! :)Respekt for å ha vært rusmisbruker? Haha aldri av meg. Anonymous poster hash: 49dd2...981 Sånne trangsynte mennesker som deg .....Ønsker deg alt vondtAnonymous poster hash: f168b...9a0 Ja da viser du jo at du ikke er noe bedre selv...Anonymous poster hash: 776ae...e9a Nei jeg har ikke vært noe bedre selv, men jeg er bedre enn de som gjør det med barn inne i bildet.Det er det jeg prøver og få folk til og se, det er så altfor mange som leker med rusen i helgene mens barna er hos far/mor og dette føler jeg blir virkelig feil.Jeg skjerpa meg før jeg fikk barn, og når jeg ble gravid ble dette til en ekstra motivasjon. Anonymous poster hash: 4690e...aa2 HI, jeg tror ikke den siste kommentaren der var ment til deg hehe så det nå Anonymous poster hash: 4690e...aa2
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2013 #30 Skrevet 1. juli 2013 Jeg synes fortsatt at det er viktig at foreldre som ruser seg på helge basis vet faren ved og ruse seg i helgene mens barna er borte.Hele poenget mitt ved denne historien var at det begynte med helgene til oss også men det sklei ut.Alt jeg vil ha fram er at de med barn å som ruser seg de helgene som de har fri burde tenke mere over hva de har i livet sitt og hva de risikerer og miste.Har sagt det før det er ikke for klapp på skulderen eller stående applaus dette er skrevet.hilsen HI Anonymous poster hash: 4690e...aa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå