Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #26 Skrevet 29. juni 2013 Det var jo greit det der, men mange klisjeer og lite nyansert. Blir litt lite innhold da på et vis. Jeg er verken skilt eller skilsmissebarn, men kunne fint ha sagt samme plattheter. Anonymous poster hash: 5ca2b...df1
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #27 Skrevet 29. juni 2013 Skjønner hva dama i bloggen mener, men tror ikke hun vet hva hun snakker om. En 50/50 ordning fungerer ikke alltid for barnet selv om mor og far omentrendt er naboer og er kjempe venner. Dette vet jeg av erfaring. Vi var sammen på fotballkamper og andre arrangementer. Snakket ofte sammen, gjorde ting sammen. Steforeldrene tok også aktivt del i alt som foregikk. Stemoren og jeg ble også gode veninner. Gutten ble 15 år og en dag sprakk det for han. Han ønsket ikke å bo sånn lengre. Ville ha et fast bosted. Det ble en tøff periode for oss alle, spesiellt for faren siden gutten valgte å bo hos meg og min mann. Det kom frem at gutten i alle år hadde følt at dette var riktig boform for oss foreldrene, at vi skulle få sett han like mye. Vi hadde ment at det var riktig måte fordi da fikk han være like mye sammen med alle. I dag har jeg en 18 åring som er en herlig og forstandig gutt som heldigvis tenker mer på seg selv, uten at han er egoistisk. Anonymous poster hash: 3278c...78f
Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #28 Skrevet 29. juni 2013 Om 50/50 er det beste for barna eller ikke, er det jo ingen av dere som kan svare på! Det er jo opp til hver enkelt familie. Jeg er selv oppvokst med to foreldre som for lenge siden har glidd fra hverandre, men som holder sammen for vår (altså barnas) skyld. Dette har jeg jo selvfølgelig skjønt etter ha bodd under samme tak i 19 år, at de to ikke lenger ønsker å være sammen, og dette er jo selvfølgelig slitsomt dette også. Noen ganger må foreldre sette sine egne behov først for å kunne gi barna en best mulig framtid! Dette skulle jeg ønske foreldrene mine gjorde for mange år siden, for det er ingenting jeg heller vil enn å se foreldrene mine lykkelige! Anonymous poster hash: c2837...87b
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #29 Skrevet 30. juni 2013 Dere kan jo heller prøve å ha to leiligheter. Ungene kan bo fast i den ene så kan heller dere bytte bosted 50%. Så får vi se hvor lenge dere hadde orker Anonymous poster hash: 58334...ef7
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #30 Skrevet 30. juni 2013 Haha, Silje da... ville du ha flere lesere på bloggen din? Det er ganske åpenbart at du har lagt ut dette selv, for noen dager siden la du jo ut bloggen din og ville ha tips til andre blogger å lese Anonymous poster hash: c710c...47f
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 30. juni 2013 #31 Skrevet 30. juni 2013 Haha, Silje da... ville du ha flere lesere på bloggen din? Det er ganske åpenbart at du har lagt ut dette selv, for noen dager siden la du jo ut bloggen din og ville ha tips til andre blogger å lese Anonymous poster hash: c710c...47f Er det egentlig så galt om det er tilfelle?
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 30. juni 2013 #33 Skrevet 30. juni 2013 Håpløs font. Orker ikke lese sånt. Men når man er 21 er man ofte bombastisk og kan alt.
Gjest sussie77 Skrevet 30. juni 2013 #34 Skrevet 30. juni 2013 Er helt enig med henne at man skal sette barnets behov først. Det er for meg en selvfølge. Men når det kommer til 50/50 så mener jeg at det ikke er til barnets beste.
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #35 Skrevet 30. juni 2013 Dere kan jo heller prøve å ha to leiligheter. Ungene kan bo fast i den ene så kan heller dere bytte bosted 50%. Så får vi se hvor lenge dere hadde orker Anonymous poster hash: 58334...ef7 Kjenner folk som har gjort det, og foreldrene har taklet det bedre enn ungene. Ungene følte seg konsekvent hjemme alene fordi de i dette øyeblikket de våknet om morgenen, disse sekundene hvor man befinner seg i forvirra-land, aldri husket hvem av foreldrene som var hjemme. De hadde stadig mareritt om at foreldrene hadde glemt at de skulle bytte, og at derfor ingen av dem var hjemme. Anonymous poster hash: c7d0d...8fd
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2013 #36 Skrevet 30. juni 2013 Til bloggeren: Dropp den fonten, det er forferdelig slitsomt å lese, og det er skrekkelig tung å skumlese. Hvis du vil ha lesere, så bør du også få frem "saken" din bedre. En av de viktigste punktene man bør huske på når man skal lage en blogg er å holde seg til et tema. Et lite tips bare. Jeg har ikke giddet å lese bloggen din, jeg kom bare over linken her inne. Jeg får vondt i hodet av slik font, og jeg ser ikke noe helhet på sidene dine, og bryr meg lite om å lese om hverdag, hobby og tanker til sporadisk eksponeringsglade mennesker. Dette er et eksempel på blogg med et tema: http://boligdraumen.blogg.no/ Anonymous poster hash: c7d0d...8fd
mrsrogaland. Skrevet 30. juni 2013 #37 Skrevet 30. juni 2013 Traff ingen nerve her. Er rygg nok på meg selv og morsrollen. Har ikke lest bloggen, men syntes rett og slett det er umodent å lite av seg en sånn kommentar om typisk unge mødre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå