Gå til innhold

Hun er provoserer meg så innmari

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du er faen meg dum, du.

Hilsen 21 år gammel ung og dum mor.

Endret av mrsrogaland.
Skrevet

Traff hun en nerve kanskje?

Anonymous poster hash: cc418...3dc
Skrevet

Er jo helt sant det hun sier helt enig med denne dama jeg.Er 36 år har 2 barn jeg :)

Anonymous poster hash: 96436...965
Skrevet

Det er noe av det mer fornuftige jeg har lest på lenge.

Skrevet

Vel..

Jenta har bred erfaring på området, ved å selv være skillsmissebarn, samt ha et skillsmissebarn selv.

Hun har all rett til å uttale seg, og jeg syns hun gjør det på en forbilledlig måte. Barna må settes først!

Jeg er enig med henne jeg.

Jeg kan ikke se at dette skal være særlig provoserende, med mindre man selv står midt oppe i et elendig samarbeid med barnefar, som har negativ effekt på barna.

Anonymous poster hash: 72925...f50
Skrevet

Hver gang det skrives nedlatende om bloggere lurer jeg på om det er noen som reklamerer for seg selv. Den bloggen så vel ikke ut som verdens mest besøkte, så en link og noen krasse ord på dib gjør vel kanskje susen.

Anonymous poster hash: 0fde8...8e2
Skrevet

Jeg er ikke skilt men jeg synes hun uttaler seg på en måte som gjør at jeg føler at hun tror hun er verdensmester. Har lest en del av hennes tidligere innlegg og det er ofte samme inntrykket jeg får av henne. HI

Anonymous poster hash: a21f5...149
Skrevet

var jo ingenting dumt med det blogginnlegget, kanskje du kan komme med dine egne "smarte" meninger, så resten kan forstå hva du mener? eller vil du kanskje ikke risikere å høres dum ut?

Anonymous poster hash: 51042...05d
Skrevet

I quote: Hun er så bedrevitende og dum, hun ser jo ikke lengre enn sin egen nesetupp. Typisk unge mødre.... men ifølge hva du skriver i innlegg #8 så motsier du deg selv. slik jeg forstår det så blir du sur fordi hun innehar mer kunnakap enn deg, evt at du selv ikke kan stå for hva hun sier, føler deg mindreverdig og dermed kakarkterierer henne for å være en bedreviter. La nå jenta være, hun har fornuftige meninger, hvorfor ikke dele dem?

Anonymous poster hash: 51042...05d
Skrevet

Dere er vel unge mødre hele gjengen, de bruker som regel å forsvare hverandre. HI

Anonymous poster hash: a21f5...149
Skrevet

Hva er det med dette innlegget som provoserer?

Jeg er 33, ble mor som 29-åring, ikke akkurat ung mor - og jeg er forholdsvis enig med henne. Man bør bestrebe seg på å sette barnas behov i første rekke ved en skilsmisse. Det er ikke akkurat en kontroversiell mening hun kommer med...

Anonymous poster hash: 4b655...b15

Skrevet

Helt ærlig så humret jeg litt da jeg leste dette. Å være så bastant er ikke et bra trekk, uansett alder.. Verden er ikke svart/hvitt og det hun skriver er det masse forskning på, ikke akkurat noe hun har kommet på selv.

Og jeg mener det er litt naiv og godtroende å tro at det faktisk funker sånn.

Ta fx uttalelsen om at "om far vil ha delt omsorg, så vil det gå bare man samarbeider".. For det første; dette kommer an på MASSE. Ta her fx; faren dro meg ned på fvk for å kreve delt omsorg for våre barn på 2,4 og 6 år. Han har flyttet en time unna og har aldri bodd med yngste engang, han dro da jeg ble gravid med henne.. Hun er nå hos ham fra fre til man. Saksbehandleren vår på fvk hadde kun EN ting å svare far på det; mener du VIRKELIG at dette høres realistisk ut, spurte han far om... videre følger han opp med å påpeke at; Det er ikke barnas beste med delt omsorg, det er foreldrenes... Han fortalte også om en undersøkelse som var blitt gjort, den gjaldt delt omsorg, og barn oppi 17års alderen som mange også hadde levd sånn fra de var små, hadde svart at ; egentlig har jeg ikke lyst til å bo 50/50, jeg syns det er så slitsomt.. Men det er jo det som er rett ovenfor mamma og pappa.....

Smak litt på den...

Merker jeg blir litt oppgitt over de som mener man skal dele samværet 50/50, for ikke mange voksne hadde klart å bo 5-10-15-17 år to forskjellige steder annenhver uke, men vi forventer at barna våre skal det bare fordi vi har like mye "krav" på dem. Men tenker noen over at barna føler seg dratt mellom to hjem? Neida, vi foreldre skal være så "hippe" at nytenking går foran forskning..... 50/50 er ikke anbefalt uansett hvor godt man samarbeider....

Anonymous poster hash: ac0c5...178

Skrevet

Jeg tror hele problemet ditt at du føler deg truffet derfor det irriterer det deg :P

Blogger bra denne dama.

Anonymous poster hash: 96436...965
Skrevet

Må si som de over her, hva i alle dager er det som er så provoserende med dette innlegget da?
synes det hørtes rimelig greit ut det her :o
Må ikke være så fordomsfull pga hun er en ung mor.
Jeg er enig med henne, jeg og samboeren min har flyttet hver for oss, og vi samarbeider som bare det, er gode venner pga sønnen vår. Det er hans behov som teller.
Det er hans behov som er viktigst, så da får vi bare sette våre behov til sides og tenke på barne(ne) vi har satt til verden.

Anonymous poster hash: 7fa25...ee1
Skrevet

50/50 er Aldri rett for barnet. Men veldig rettferdig for foreldrene .... Stakkars barn som lever sånn. Svelge mange kameler før jeg hadde det blitt sånn.

Anonymous poster hash: 22c6c...e61

Skrevet

50/50 er Aldri rett for barnet. Men veldig rettferdig for foreldrene .... Stakkars barn som lever sånn. Svelge mange kameler før jeg hadde det blitt sånn.

Anonymous poster hash: 22c6c...e61

Helt enig med deg! 50/50 er IKKE til det beste for barna. Har noen nieser og nevøer som har vært utsatt for dette hele livet.

De er nå såpass voksne at de kan fortelle hvordan det var. De forteller at de følte de aldri hørte hjemme noe sted. De var stadig på flyttefot og levde i en bag. De hadde såvidt klart å slå seg litt til ro før de igjen måtte pakke bagen og flytte til det andre hjemmet.

For et utrolig stressende liv de har levd!

Så nei, 50/50 deling er IKKE til det beste for barna!

Skrevet

Må si som de over her, hva i alle dager er det som er så provoserende med dette innlegget da?

Jeg er enig med henne, jeg og samboeren min har flyttet hver for oss, og vi samarbeider som bare det, er gode venner pga sønnen vår. Det er hans behov som teller.

Det er hans behov som er viktigst, så da får vi bare sette våre behov til sides og tenke på barne(ne) vi har satt til verden.

Så da går jeg ut fra at du og barnefar også kjempet til det siste for å holde sammen, slik at barnet deres skulle slippe å bli en kasteball mellom to hjem?!?

Anonymous poster hash: 18cfc...e87

Skrevet

50/50 deling kan umulig være det beste for barnet.

Jeg hadde aldri latt mine barn gå igjennom noe sånt, da hadde jeg heller latt far få mange ettermiddager med barna, eventuelt at barna hadde bodd hos far og jeg hadde fått mange ettermiddager med dem. 

Barna fortjener den tryggheten det er å ha ETT hjem. 

Anonymous poster hash: f367c...5c9
Skrevet

Denne bloggeren la selv ut en link til bloggen sin her inne for noen dager siden, det er litt påfallende at hun plutselig provoserer og diskuteres i dag. Selvreklame og holdningen om at all oppmerksomhet er gull, negativ eller ei? En drøm om å bli toppblogger, kanskje?

Anonymous poster hash: 40dbc...c11

Skrevet

Ha ha, ja det er latterlig når det blir så åpenbart denne selvreklamen. Men  klart de tjener på det, å legge ut på en av Norges mest aktive forum. 

Anonymous poster hash: f367c...5c9
Skrevet

50/50 er aldri til barnets beste. Det er kun foreldrenes egoisme som råder da.

Anonymous poster hash: 5b20d...38f
Skrevet

Jeg er uenig med henne, men synes ikke hun virker ung og dum.

Skrevet

Så da går jeg ut fra at du og barnefar også kjempet til det siste for å holde sammen, slik at barnet deres skulle slippe å bli en kasteball mellom to hjem?!?

Anonymous poster hash: 18cfc...e87

Selvfølgelig gjorde vi det...

Men når det ikke gikk så var det bedre at vi faktisk gikk hver for oss, vi har ikke 50-50 men alt av det andre kan jeg si meg enig i.

Jeg har barnet boende fast hos meg, og han har barnet 2 helger på rad, jeg en helg og han 2 helger, samt han har pappaperm uka si ennå.

Skrevet

Unnskyld meg, men hva i alpakkas navn var galt med dette?

Kall meg gal som ikke forstår hva du vil fram til her... hva er dine meninger rundt emnet da? Det kunne være interessant å diskutere en ting eller ti med deg kjenner jeg.

Nek

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...