♥Madam Mim♥ Skrevet 28. juni 2013 #26 Skrevet 28. juni 2013 Hvis neglelakk er med i den beregningen så blir det nok 200 kr tenker jeg. Er i en periode hvor jeg kjøper det hele tiden. Går aldri uten. Med bare ren sminke blir nok budsjettet ca 50kr tenker jeg
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #27 Skrevet 28. juni 2013 Jeg tror det er et bedre skjønnhetstips å sove 45 min lengre om morgenen... Anonymous poster hash: 29a07...0d9
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #28 Skrevet 28. juni 2013 Seriøst, bruker dere ikke noe på sminke??Og dere som sier dere aldri har brukt det, hvordan er det mulig... Føler meg helt rar uten sminke, og kunne aldri gått utenfor døren uten. Bruker ca 45 min hver morgen på å sminke meg så jeg ser fresh ut. Og bruker ca 400-500 kr i mnd på sminke.Mannen nevnte at jeg kanskje burde kutte ned på budsjettet, så derfor jeg spør her. HI Anonymous poster hash: 23946...e54 Anonym #6 her. Jeg har aldri brukt sminke og kommer aldri til å bruke det heller. Er nå 32 år og huden min er faktisk like fint som da jeg var i 20 årene og ingen rynker å se enda. Angrer faktisk ikke den dag i dag at jeg lot være å rive med i sminkepresset fra ungdomskole. Hver gang jeg er på polet og skal kjøpe noka der, spør de alltid etter leggis Det er faktisk en deilig følelser å tenke at man slipper å bruke mye penger på det og ikke minst bruke de verdifulle tida om morgen til å få i seg frokost i lag med ungene enn å stå på badet og sminke seg..... Anonymous poster hash: a3d28...345 Jeg er ikke HI, men hallo.. Man kan fint stelle seg på 5 min og da. Er naturlig pen og bruker minimalt, men liker litt mascara. Er 28 og må også vise legg på polet, butikken og byen.. Og ang polet er det blitt strengere og de skal egentlig spørre uansett.. Man trenger ikke se eldre ut med sminke og ødelagt hud. Anonymous poster hash: 2d5d2...901
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #29 Skrevet 28. juni 2013 400-500 i mnd?! Jeg sender med mannen handleliste når han drar til USA, liker Estee Lauder og ID pudder, så da handler han gjerne for ca 200$. Da har han med masse freebees hjem Det er både renseprodukter og sminke, og det holder som regel for ett år. Jeg liker dyre merker, men de er gjerne veldig drøye. Elsker bl.a peelingpulveret til Kanebo, koster 400 kr, men da har jeg det leeenge, sikkert ett år. Jeg bruker alltid enten pudder eller foundation med solfaktor (huden min er veldig fet og tåler ingen solkremer, blir sikkelig "pizza face"). Den beste fuktighetskremen fant jeg på apoteket, koster 90 kr (Vitusapotekets eget merke) og er den beste jeg har prøvd for min hud, masse fuktighet uten at huden blir fet, kjøper også toner der, og Eucerin dusjolje, beste som finnes (ev. Sebamed). Ellers anbefaler jeg å kikke på iHerb, masse rimelige, gode produkter (er en laaang tråd på Kvinneguiden.no med anbefalinger/advarsler). Sist kjøpte jeg Acure shampo/balsam, noe av det bedre jeg har prøvd og til kun 7$ flaska (jeg har tidligere brukt bl.a Joico, denne er minst like bra). Jeg bruker sikkert mer enn jeg tror, men vil tippe rundt 150 kr mnd på "digge meg sjæl-produkter". Anonymous poster hash: a9696...524
valkyrien Skrevet 28. juni 2013 #30 Skrevet 28. juni 2013 0,-. Har sminke på meg ca 3 ganger i året... Var avhengig før, deilig å slippe både tidsbruken og pengebruken nå.
ostepop123 Skrevet 28. juni 2013 #31 Skrevet 28. juni 2013 Jeg tipper jeg og bruker mellom ca 200-500 i mnd på sminke. Jeg er neglelakkgal.. (og sminker meg forøvrig hver dag).
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #32 Skrevet 28. juni 2013 Bare sminke? Det er ikke mye altså, kjøper jo ikke sminke hver måned. Har sminke på meg kanskje 3 dager i uken, da har jeg enten bb-cream eller mineralpudder og maskara på meg, og kanskje litt lipgloss. Sminken varer en stund kan du si Bytter ut maskaraen før den er tom, tenker på bakterier nedi der o.l. så jeg kjøper ny kanskje 3 ganger i året. 45 min på å sminke seg om morgenen er helt sykt i min verden, jeg har fire barn som skal ut av huset på skole og i barnehage før jeg skal på jobb så tiden på badet er minimal. Bruker kanskje 20 min til sammen på en rask dusk, skum i håret, fuktighetskrem i ansiktet, deo under armene og på med tøyet. Sminkingen tar max 2 min. Anonymous poster hash: 3c7b3...289
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #33 Skrevet 28. juni 2013 Ingenting!!! Kjøper sminke etterhvert som jeg trenger det, f.eks i går kjøpte jeg ny mascara- den varer lenge. Øyeskyggen og kajalen kjøpte jeg i jula- masse igjen. Har liksom ikke månedlige utgifter på sminkeSå mascara og øyeskyggen var gratis? Jeg kjøper sminke ytterst sjelden, men mascaraen koster jo noen hundre kroner når jeg kjøper. Så spredd utover vil jeg anta ca 40,- i mnd da jeg kjøper meg sminke sånn ca annethvert år. Anonymous poster hash: 9d8a9...a39 Mascaraen koster NOEN hundre kroner??? Anonymous poster hash: 02a8e...705
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #34 Skrevet 28. juni 2013 Bruker kanskje 400 kr. Liker å handle på nettet og prøve nye ting. Så har mer enn jeg trenger, og burde strengt tatt bare kjøpt nytt når favorittene nærmere seg tomme. Bruker kajal, mascara, foundation og(eller pudder. Innimellom en gjennomsiktig eller naturlig farget lipgloss, og en sjelden gang øyeskygge
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #35 Skrevet 28. juni 2013 HI Har du et sååå håpløst utgangspunkt at du må bruke 45 min for å se fresh ut??? Anonymous poster hash: 02a8e...705
Elsker livet Skrevet 28. juni 2013 #36 Skrevet 28. juni 2013 Jeg bruker forøvrig 10-15 min. på å sminke meg, inkludert maskarens tørketid.
Hewe Skrevet 28. juni 2013 #37 Skrevet 28. juni 2013 (endret) Kjøper vel nytt pudder hver 4 mnd, rougen har jeg i evigheter så det kjøper jeg hvert 2 år om ikke mer eyeliner og mascara når det er tomt, som sikkert er hver 2/3mnd på mascara og hvert halvår på eyeliner:) bruker vel i snitt en tusenlapp i året tenker jeg:) og bruker i snitt 15-20 min på å gjøre meg klar:) Endret 28. juni 2013 av Hewe
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #38 Skrevet 28. juni 2013 Ingenting!!! Kjøper sminke etterhvert som jeg trenger det, f.eks i går kjøpte jeg ny mascara- den varer lenge. Øyeskyggen og kajalen kjøpte jeg i jula- masse igjen. Har liksom ikke månedlige utgifter på sminkeSå mascara og øyeskyggen var gratis? Jeg kjøper sminke ytterst sjelden, men mascaraen koster jo noen hundre kroner når jeg kjøper. Så spredd utover vil jeg anta ca 40,- i mnd da jeg kjøper meg sminke sånn ca annethvert år. Anonymous poster hash: 9d8a9...a39 Mascaraen koster NOEN hundre kroner??? Anonymous poster hash: 02a8e...705 Om du har tips til en god maskara som ikke drysser til under 200 kr må du gjerne komme med tips Anonymous poster hash: 3c7b3...289
Edelweis Skrevet 28. juni 2013 #39 Skrevet 28. juni 2013 maskaraen jeg bruker koster 220 kr. er ddt så uvanlig om man vil ha gode produkter?
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #40 Skrevet 28. juni 2013 Har makeup for over 60 000, mista kontrollen på antall kr for lenge siden. Frilans artist. Selv sminker jeg meg kanskje 3 dager i uka, blir sinnssykt lei. Bruker toppen 10 minutt på alt fra fukt, foundation, bronzerstick, blush, bryn, øyeskygge, liner, mascara, blot powder og lip balm. Anonymous poster hash: dc3ce...911
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #41 Skrevet 28. juni 2013 tja, jeg har litt sminkefetisj - så har MASSE sminke. Men kjøper ikke noe hver mnd, produktene jeg har holder jo en god stund. I juni har jeg kanskje brukt 300,- måtte ha ny mascara. Søster drar til NY i morgen, og skal kjøpe med ting fra Sephora til meg for ca 500,- Anonymous poster hash: 2f208...6a2
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. juni 2013 #42 Skrevet 28. juni 2013 Jeg kjøpte en foundation til 139.- i vinterferien, og en maskara til 159.- i påsken. Det er det jeg har kjøpt i år....
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2013 #43 Skrevet 28. juni 2013 Til daglig bruker jeg maskara og kaaanskje litt øyenskygge og blyant. Jeg kjøper svært sjelden sminke, men kanskje hver 2.eller 3. mnd og da er det maskara og pudder som blir kjøpt og innimellom litt andre ting. sånn at hvis jeg skal dele summen jeg bruker i året i mnd så ca 100 krn pr mnd Anonymous poster hash: 1568e...ffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå