Gå til innhold

Er det virkelig urimelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg skrev over reagerte han ikke sterkt. Han så bare ikke problemet. Dette dreier seg ikke om de to, men om grenseløs service for 14-åringer. Det er derfor han ikke så problemet også, for det er ikke for hennes del, men for sønnen.

Men han hadde tydeligvis tenkt seg om i går da. Eller snakket med noen andre. For han hadde faktisk snakket med henne og sagt at hun ikke kan gå inn til oss uten å bli invitert inn. Men han hadde presisert at det ikke er noe problem om hun ringer og spør først, hvis det er noe. Jaja, er en bedring i alle fall.

Det'er et hus vi har kjøpt sammen, men ja det stemmer at de har hatt det sånn her i årevis før jeg kom inn i bildet.

Tror det som plager meg aller mest er at det stilles så utrolig mange krav til stemor om tilpasning, at man skal legge forholdet til rette for barna etc. Men foreldrene kan ture frem som de vil, uten å tenke på noe... Derfor ble jeg overrasket og glad over å få så mye støtte her inne. Takk :)

Anonymous poster hash: f7a8d...853

Heia mannen, som sa i fra. Da er det håp ;) Evt. kunne du vist han denne tråden...

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Bra at mannen sa ifra.

Helt ute at ikke barnet på 14!! må klare å ta mer ansvar selv, men at mor kommer løpende for å hente ting for ham i tide og utide...., men det ville jeg ikke lagt meg borti som stemor ;-)

Skrevet

Bra at mannen sa ifra.

Helt ute at ikke barnet på 14!! må klare å ta mer ansvar selv, men at mor kommer løpende for å hente ting for ham i tide og utide...., men det ville jeg ikke lagt meg borti som stemor ;-)

Nei du.. Jeg passer meg vel for å ha meninger om foreldrenes valg når det kommer til barna. Konsekvensene får de imidlertid ta selv! hehe :)

Anonymous poster hash: f7a8d...853

Skrevet

Hadde jeg aldri godtatt, bra han har snakket med henne om det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...