Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #26 Skrevet 26. juni 2013 Hun har ADHD i alle fall. Sikkert mye av grunnen til at hun er som hun er. Anonymous poster hash: 686a2...ef4
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #27 Skrevet 26. juni 2013 Hvor ser dere dette? Anonymous poster hash: 320ce...2b4 På kanal FEM hver dag 19.30-20.30 Tusen takk for svar Fra hvilket år? Har lyst å få med meg hun Camilla som var på Unge Mødre, men det som går nå, er vel ikke hun som er med? Anonymous poster hash: 320ce...2b4
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #28 Skrevet 26. juni 2013 Hun har ADHD i alle fall. Sikkert mye av grunnen til at hun er som hun er. Anonymous poster hash: 686a2...ef4 Hvordan vet du det?
silje1989 Skrevet 26. juni 2013 #29 Skrevet 26. juni 2013 Hvor ser dere dette? Anonymous poster hash: 320ce...2b4 På kanal FEM hver dag 19.30-20.30 Tusen takk for svar Fra hvilket år? Har lyst å få med meg hun Camilla som var på Unge Mødre, men det som går nå, er vel ikke hun som er med? Anonymous poster hash: 320ce...2b4 2010 trur jeg. er ikke lenge siden jeg så noen episoder med camilla, men dem viser ikke hun akuratt nå.
Juniprinsen<3 Skrevet 26. juni 2013 #30 Skrevet 26. juni 2013 Fikk sjokk når jeg gikk inn på bloggen til mossing. Kjente henne ikke igjen. http://kristinemossing.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #31 Skrevet 26. juni 2013 Fikk sjokk når jeg gikk inn på bloggen til mossing. Kjente henne ikke igjen. http://kristinemossing.blogg.no/ se hvordan hu kler dattera si. Kjenner jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: ae04e...aaa
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #32 Skrevet 26. juni 2013 Fikk sjokk når jeg gikk inn på bloggen til mossing. Kjente henne ikke igjen. http://kristinemossing.blogg.no/ se hvordan hu kler dattera si. Kjenner jeg blir kvalm. Anonymous poster hash: ae04e...aaa Søt pike som ikke behersker særskriving med litt kjedelig blogg - ikke veldig nytt og spennende.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #33 Skrevet 26. juni 2013 Bare lurer, men er det så ille å ta med babyen på fotballkamp? :-)Hva pokker har en baby på fotballkamp å gjøre? Jeg hadde ikke gjort det, men vet om mange som har tatt med småbarn på festivaler her på sommeren. Alle barna er utstyrt med hørselvern, takk og lov:) Jeg synes ikke at foreldrenes interesser trenger å stoppe opp pga man får en unge. De som aldri får barnevakt, skal ikke de dra på festivaler, kamper og annet av interesse? Kanskje yndlingsbandet spiller en dag og du gjerne skulle hørt og sett dem. Man skal SELVFØLGELIG ta hensyn til barnet sitt og sette deres behov før dine egne, så ikke misforstå meg der;) Feks på en utekonsert eller en fotballkamp så kan man faktisk ta på hørselvern og plassere seg der det er litt mer rolig. Jeg synes man er direkte dum om man står rett ved en høyttaler;) Det kommer også an på hvor gammel barnet er. En nyfødt baby - nei!! Jeg vil bare si at jeg har aldri sett behovet med å drasse barnet mitt med på sånne arrangement, men jeg har vært på flere siden jeg har barnevakt:) Her kjører begge storesøsknene snøscootercross og jeg bruker å være ansvarlig for treninga for alle ungene, så nei, jeg kommer ikke til å ta dem ut av klubben fordi de har fått en lillesøster som blir ca 9 måneder når sesongen begynner igjen. Er ganske vanlig å ta små barn på familieaktiviteter her jeg bor. Anonymous poster hash: 57cae...38d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #34 Skrevet 26. juni 2013 Jeg og mannen var på den kampen, husker vi sto og så på de og pratet om at hadde det vært oss hadde vi gått med den ungen for lengst.han gråt masse og var tydelig utilpass og sliten. Husker vi syntes veldig syd på han... Ser ikke problemet med og ha med barn på kamp, men da må man ta hensyn og beskytte barna mot støy. Hat selv hatt med bara men da har vi stått unna suporterene. Anonymous poster hash: ccdab...2b2
DaTuMa Skrevet 26. juni 2013 #35 Skrevet 26. juni 2013 Det værste var vel ikke at hun ikke hadde hørselsvern på han og at han stod med sola i ansiktet. Men de stod rett ved mål. tenk hvis ballen hadde truffet han?
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #36 Skrevet 26. juni 2013 Det er mange måter å være en familie på. For noen er det naturlig å dra på lange fjellturer og sove i telt, andre liker fotballkamper. Noen foretrekker parkliv og for noen er et besøk på Øyafestivalen toppen av lykke. De fleste makter å tilrettelegge sine interesser slik at det blir en god opplevelse for barna - Lena i "Unge Mødre" opptrer (slik jeg ser det) hensynsløst og hun setter ikke barnets behov i fokus. Hun overfører sitt engasjement og sin entusiasme på barnet, og overser alle hans signaler om at han ikke har det bra. En ettåring kan fint være med på ulike aktiviteter, turer og arrangementer, MEN da skal disse tilrettelegges og i så stor grad som mulig gjennomføres på barnets premisser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå