MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 #1 Skrevet 26. juni 2013 (endret) Har litt lite å gjøre om dagen ... og ser på "Unge Mødre". Nå er jeg bare rystet! Ser at jeg har gått glipp av skandaløse saker her: HVA I ALLE DAGER SKJER MED AT HUN ENE TAR MED BABYEN SIN PÅ FOTBALLKAMP??? Det er jo lysår verre enn både karuselltur, rotete leilighet, bilvasking, festivalbesøk og bursdagfeiringen i de andre episodene. Jeg synes hun går Rannveig H. en høy gang Her burde faktisk bvt vært inne og veiledet, altså Hjelpes! Endret 26. juni 2013 av MammantilNurket
lillepixie Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 Det blir verre.. Regner med du sikter til Lene Marita? Dum som et brød. Og bv ble helt sikkert kobla inn. Jeg syns forøvrig hun Kristine Mossing er desidert verst. Ingen som topper henne, makan til kvinnfolk!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Fikk vondt av stakkars gutten som måtte ha ei bannende hylende mor i øret i tillegg til de andre supporterne :/ skal du ha med ungen på kamp har du med hørselvern og sitter på den rolige langsiden.. Herremin.... Ja håper bv har vært inne og veiledet.. Noen som vet hvordan det er i dag hos dem? Anonymous poster hash: c85f5...e43
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 26. juni 2013 Jeg lurer faktisk på om det er noe som ikke er helt som det skal. Jeg får helt vondt av den lille gutten hennes i alle fall Hvem er hun Kristine Mossing av dem? Har sett sesongene litt hulter til bulter.
Gjest Skofantomet Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Ja uff, den episoden husker jeg, ble ganske sjokkert selv.
Gjest Skofantomet Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Jeg lurer faktisk på om det er noe som ikke er helt som det skal. Jeg får helt vondt av den lille gutten hennes i alle fall Hvem er hun Kristine Mossing av dem? Har sett sesongene litt hulter til bulter. Hun blonde som tror hun er skikkelig digg
Gjest meg&mini Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Bare lurer, men er det så ille å ta med babyen på fotballkamp? :-)
Gjest Skofantomet Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Bare lurer, men er det så ille å ta med babyen på fotballkamp? :-) Hva pokker har en baby på fotballkamp å gjøre?
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #9 Skrevet 26. juni 2013 Bare lurer, men er det så ille å ta med babyen på fotballkamp? :-)Jeg må medgi at jeg aldri har vært på fotballkamp, men jeg synes anonym over her har noen gode poeng bl.a.om bruk av hørselvern og om hva som er lurt om man skal ha med barn på slike arrangementer
Gjest meg&mini Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har ikke sett episoden men så at noen skrev noe med hørselvern og bråkete supportere, så da skjønner jeg litt mer;) Har aldri gjort det og ser ikke noe poeng i gjøre det heller, men hadde i såfall satt meg på den rolige siden og ikke blant bråkete og fulle supportere;) Hun dama er noe av det mest harry jeg har sett. Husker den carwash-episoden der hun vasket bil. Hadde på seg to bh'er! Glemmer det aldri;)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Nei, jeg synes du kan godt ta med en unge/baby på fotballkamp men ville kanskje kjøpt billetter hvor det er "roligst" og ikke rett ved ihugga supportere. Pluss baby hørselvern hadde vært lurt! Dessuten hadde jeg sett 2 sek på babyen en gang i blant og i alle fall ikke stått og skreket bande ord. Tenk hvilke ord den ungen lærer! Ser for meg når han er 3 blir hun innkalt til bhg fordi gutten snakker så stygt og lærer de andre barna ord de ikke bør kunne! Vet heller ikke hvem som er kristine mossing er? Anonymous poster hash: e1d1d...bcc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Det jeg reagerte mest på var at det så ut som hun sto med ryggen til ungen flere ganger.. Tenker vel at hun kunne i det minst kjøpt slike øreklokker til sønnen sin, blir veldig høyt! (altså.. best å ikke ha han med i det hele tatt) Anonymous poster hash: 39dda...d98
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #13 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har ikke sett episoden men så at noen skrev noe med hørselvern og bråkete supportere, så da skjønner jeg litt mer;) Har aldri gjort det og ser ikke noe poeng i gjøre det heller, men hadde i såfall satt meg på den rolige siden og ikke blant bråkete og fulle supportere;) Hun dama er noe av det mest harry jeg har sett. Husker den carwash-episoden der hun vasket bil. Hadde på seg to bh'er! Glemmer det aldri;) Jeg lurte også litt på det med BH under bikinitoppen, men jeg blir genuint lei meg for det ser jo ikke ut som den lille gutten har det noe bra
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #14 Skrevet 26. juni 2013 Min jente ville ikke ha øreklokker på hodet da vi var og så på snøscooterdrag, hun er alt for motorinteressert for det. Men det var et barn som kunne forklare seg (2 års alder) og si hva hun ønsker. En baby kan ikke si om han/hun synes lyden er for høy eller det er for plagsomt. Og hvorfor er bilvasking og rotete leilighet ille? Her hadde vi rotete hus i går fordi babyen var våken og misfornøyd fra kl 9 på morgenen til kl halv 12 på natta. Man har sånne dager noen ganger, og nei, jeg sliter meg ikke ut for å shine huset og lar baby hyle. Anonymous poster hash: 57cae...38d
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Hun som tok med på fotballkamp er vel samme mora som er skikkelig voldsom med barnet? Når hun skal leke med ham altså. Det husker jeg at jeg reagerte på når jeg så på. Anonymous poster hash: 6add5...83b
Gjest meg&mini Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Bare lurer, men er det så ille å ta med babyen på fotballkamp? :-)Hva pokker har en baby på fotballkamp å gjøre? Jeg hadde ikke gjort det, men vet om mange som har tatt med småbarn på festivaler her på sommeren. Alle barna er utstyrt med hørselvern, takk og lov:) Jeg synes ikke at foreldrenes interesser trenger å stoppe opp pga man får en unge. De som aldri får barnevakt, skal ikke de dra på festivaler, kamper og annet av interesse? Kanskje yndlingsbandet spiller en dag og du gjerne skulle hørt og sett dem. Man skal SELVFØLGELIG ta hensyn til barnet sitt og sette deres behov før dine egne, så ikke misforstå meg der;) Feks på en utekonsert eller en fotballkamp så kan man faktisk ta på hørselvern og plassere seg der det er litt mer rolig. Jeg synes man er direkte dum om man står rett ved en høyttaler;) Det kommer også an på hvor gammel barnet er. En nyfødt baby - nei!! Jeg vil bare si at jeg har aldri sett behovet med å drasse barnet mitt med på sånne arrangement, men jeg har vært på flere siden jeg har barnevakt:)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 ja husker også den episoden. reagerte på at den stakkars gutten måtte være med mor på fotballkamp. det var sol og varmt vær og han satt for seg selv der hun sto og hoiet og ropte! hva med å skaffe seg barnevakt? Anonymous poster hash: 1de28...836
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Synes hun virker adhdaktig. manisk. Har hun omsorgen idag? Anonymous poster hash: 86921...1cc
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 Folk kan vel sikkert ta med babyer på fotballkamp, og det er helt greit, men da klarer de jo å skjerme ungene sine. Dette her fikk man jo vondt i magen av å se på.. Og legger man på at hun snakker kjempehøyt, styrer og kjaser rundt ungen hele tida, så begynner man jo virkelig å lure.. Mormor til ungen var dessuten. Ikke så mye bedre.. Anonymous poster hash: 03be4...7e0
MammantilNurket Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #20 Skrevet 26. juni 2013 Synes hun virker adhdaktig. manisk. Har hun omsorgen idag? Anonymous poster hash: 86921...1cc Hun fremstår i alle fall som veldig spesiell ... håper ikke at hun er her inne
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #21 Skrevet 26. juni 2013 Jeg lurer faktisk på om det er noe som ikke er helt som det skal. Jeg får helt vondt av den lille gutten hennes i alle fall Hvem er hun Kristine Mossing av dem? Har sett sesongene litt hulter til bulter. Hun blonde som tror hun er skikkelig digg Hun som er glamourmodell og dødsharry?? Med litt rare tenner? Hun er skrekkelig... Synes hun Lena er temmelig koko og. Forrige episode dro hun på ravefestival og oppførte seg som en idiot. "Åå jeg er bare såå spontan!!" Anonymous poster hash: 63788...d38
Gjest Skofantomet Skrevet 26. juni 2013 #22 Skrevet 26. juni 2013 Jeg lurer faktisk på om det er noe som ikke er helt som det skal. Jeg får helt vondt av den lille gutten hennes i alle fall Hvem er hun Kristine Mossing av dem? Har sett sesongene litt hulter til bulter. Hun blonde som tror hun er skikkelig digg Hun som er glamourmodell og dødsharry?? Med litt rare tenner? Hun er skrekkelig... Synes hun Lena er temmelig koko og. Forrige episode dro hun på ravefestival og oppførte seg som en idiot. "Åå jeg er bare såå spontan!!" Anonymous poster hash: 63788...d38 Jepp, hun ja
silje1989 Skrevet 26. juni 2013 #23 Skrevet 26. juni 2013 Haha huff, nesten så jeg må slå av tven når hu er der. Blir så flau!! ``orgasmeeee``
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #24 Skrevet 26. juni 2013 Hvor ser dere dette? Anonymous poster hash: 320ce...2b4
silje1989 Skrevet 26. juni 2013 #25 Skrevet 26. juni 2013 Hvor ser dere dette? Anonymous poster hash: 320ce...2b4 På kanal FEM hver dag 19.30-20.30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå