Anonym bruker Skrevet 29. juni 2013 #26 Skrevet 29. juni 2013 Etter 2-3 måneder?Det er jo nesten ikke akseptabelt å gi det så lang tid.. Man merker jo fort at det ikke funker for en! Jeg skal hvertfall ringe legen til mandag..Det her går ikke..! Poenget er at de pillene inneholder hormoner og det tar litt tid før kroppen blir vandt med dem og stabiliserer seg. Etter 2-3 måndere skal visstnok bivirkningene bli bedre. Det er iallefall bare det de sier. Som sagt, jeg ble et monster, og aldri mer. Anonymous poster hash: 16ce0...531
TPK Skrevet 29. juni 2013 #27 Skrevet 29. juni 2013 Ja! Er så glad at jeg er ferdig å amme, nå har jeg gått rett til legen og bedt om vanlige p-piller, for nå har jeg vært et troll i 5-6mnd... kombinert med lite søvn er det lite heldig...
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 29. juni 2013 #28 Skrevet 29. juni 2013 Jeg ble dypt deprimert av de p pillene Når jeg en kveld satt og vurderte om jeg bare skulle gå og hoppe foran toget, gikk pillene i søpla. Det var veldig skremmende.
IceNose Skrevet 5. juli 2013 Forfatter #29 Skrevet 5. juli 2013 HI her:Jeg har vært hos lege og har fått Condulag eller hva de heter for noe, i stedet..Det var visst mindre bivirkninger på de..MEN, jeg lurer på..Kan jeg kutte tvert på Cerazette?Jeg har igjen 2 uker på de..og jeg orker ikke gå sånn 2 uker til..Legen ville jo at jeg skulle gå de ut..få mensen for så å begynne på de nye pillene..I så fall, hvorfor kan jeg ikke det?Blir det for brå overgang med hormoner osv?Jeg vil heller slutte på Cerazette nå..vente på mensen for så å starte på de nye..
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2013 #30 Skrevet 5. juli 2013 Jeg begynte meg Cerazette sist jeg fikk barn, og ammet, og ble helt gal av de pillene. Deprimert, aggressiv og rar. Jeg var ikke meg selv, dessuten hadde jeg blødninger 24/7. Drittlei, jeg kuttet dem ut. Denne gangen skal mannen kutte strengen, og vi bruker kondom den gangen i jubelåret vi har sex. Er nemlig dønn sliten for tida. Anonymous poster hash: 71d3e...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå